معرفی: "مدل سازی سه بعدی مخلوط کن با گره های هندسی کارگاه دیوارهای آجری"!
آیا تا به حال خواسته اید که دیوارهای آجری دقیق و واقعی برای پروژه های سه بعدی خود ایجاد کنید؟ یا شاید به دنبال تسلط بر Blender و کشف قابلیت های قدرتمند Geometry Nodes هستید؟ اگر چنین است، این کارگاه برای شما مناسب است!
به کارگاه "مدل سازی سه بعدی مخلوط کن با گره های هندسی دیوارهای آجری" خوش آمدید! من لوک هستم و اینجا هستم تا کمی جادوی سه بعدی بپاشم تا محیط مجازی شما را بهبود بخشم. ما همچنین گرههای هندسی Blender را اضافه میکنیم تا گردش کار شما را توربوشارژ کنیم و پروژههای شما را روانتر از پنکیک کرهای میکنیم.
امروز، خوشحالم که شما را در کارگاه "مدل سازی سه بعدی مخلوط کن با گره های هندسی دیوارهای آجری" راهنمایی می کنم، جایی که شما یاد خواهید گرفت که گره های هندسی خود را از ابتدا ایجاد کنید!
چرا این کارگاه؟
در این کلاس طلسمسازی، از مربع اول شروع میکنیم و مطمئن میشویم که حتی اگر مهارتهای سه بعدی شما در حال حاضر صفر باشد، در کمترین زمان یک حرفهای خواهید شد. ما کارها را با چند ویدیوی مقدماتی شروع می کنیم که شما را در نمای Blender و هنر محرمانه سایه زدن راهنمایی می کند. این پایه سنگی محکم، شما را برای جادوگری آماده میکند، زیرا ما عمیقتر به دنیای مسحورکننده «مدلسازی سه بعدی مخلوط کن با گرههای هندسی کارگاه دیوارهای آجری» میرسیم.
6 نکته برتر درباره "مدل سازی سه بعدی مخلوط کن با گره های هندسی کارگاه دیوارهای آجری"
راه اندازی اولیه
استفاده از خطوط مش: سفر ما با استفاده از خطوط مش از انحناهای سفارشی شروع می شود. ما نسخههای تکراری از این خطوط را به صورت عمودی در گرههای هندسی ایجاد میکنیم، که به عنوان محل قرارگیری آجرهای ما عمل میکنند. این به شما درک کاملی از راه اندازی پروژه و آماده سازی آن برای جزئیات پیچیده تر می دهد.
عناصر پویا
ایجاد نقاط تخم ریزی پویا: در مرحله بعد، به ایجاد نقاط تخم ریزی پویا می رویم که بر اساس مقیاس یک منحنی تنظیم می شوند. با استفاده از گره طول منحنی، می آموزید که میزان تخم ریزی را کنترل کنید و مطمئن شوید که آجرهای شما به طور دقیق و پویا قرار می گیرند.
قرار دادن و تراز منحنی: تعیین موقعیت در هر مدل سه بعدی کلیدی است. ما از گره "شاخص" برای تراز کردن نقاط خود در امتداد انحنا استفاده خواهیم کرد و یک مقدار افست برای یک قرارگیری تصادفی و در عین حال منسجم از آجرها ایجاد می کنیم. این به شما کمک می کند تا ظاهری طبیعی برای دیوارهای خود داشته باشید.
حفظ یکنواختی
اطمینان از ستونهای یکنواخت: یکی از چالشهای ایجاد دیوارهای آجری، حفظ یکنواختی و ایجاد تنوع است. ما با یادگیری نحوه صاف نگه داشتن ستون های اول و آخر و تضمین ظاهری تمیز و حرفه ای به این موضوع رسیدگی می کنیم.
گردش کار کارآمد: بهره وری در هر گردش کاری بسیار مهم است. ما درسی را به پاکسازی گرههای هندسه، راهاندازی مسیرهای مجدد و گروهبندی گرهها برای خوانایی و قابلیت استفاده بهتر اختصاص خواهیم داد. همچنین میآموزید که پارامترهای استفاده نشده را پنهان کنید و راهاندازی خود را فشردهتر و کارآمدتر کنید.
ایجاد آجر
تشکیل آجر: ایجاد خود آجرها یک فرآیند سرگرم کننده و با ارزش است. شما یاد خواهید گرفت که شکل های آجری را از مکعب های ابتدایی تشکیل دهید، آنها را بر اساس تنظیمات انحنای خود تغییر مقیاس دهید، و تغییرات تصادفی را به اندازه آنها اضافه کنید. همچنین چرخشهای آجری را با استفاده از گره «تراز کردن اویلر به بردار» با منحنی تراز میکنیم و اطمینان حاصل میکنیم که هر آجر کاملاً در جای خود قرار میگیرد.
افزودن کاراکتر
جلوههای هوا: برای افزودن شخصیت به دیوارهایتان، نحوه ایجاد افکتهای قدیمی را بررسی میکنیم. شما یاد خواهید گرفت که شکاف ها را تنظیم کنید، چرخش های جداگانه ایجاد کنید، و با استفاده از بافت های نویز، جلوه های هوازدگی را اعمال کنید. ما همچنین تغییرات وضوح پویا و تکنیکهای اریب را برای دستیابی به ظاهر واقعی و متحرک پوشش خواهیم داد.
پرکننده های سیمانی: پرکننده های سیمانی بین آجرها برای اصالت ضروری هستند. ما یک لایه سیمانی را با استفاده از تکنیک های ایجاد شبکه ایجاد می کنیم و آن را به طور دقیق در امتداد شکل منحنی قرار می دهیم. شما یاد خواهید گرفت که سیمان را بر اساس مقیاس آجری تنظیم کنید، و اطمینان حاصل کنید که همیشه کاملاً مناسب است.
بافت و سایه زنی
تولید بافت: تولید بافت جایی است که دیوار شما جان می گیرد. ما بافت های نویز را با مواد PBR ترکیب می کنیم تا بافت های آجری واقعی ایجاد کنیم. همچنین یاد خواهید گرفت که رنگهای آجری را بر اساس رندر چرخهها تصادفی کنید و لبههای آجری را برای جزئیات بیشتر برجسته کنید.
برنامه کاربردی
پروژه نهایی: ما با یک پروژه عملی به پایان میرسانیم که در آن میتوانید هر آنچه را که در کارگاه «مدلسازی سهبعدی مخلوطکن با گرههای هندسه کارگاه دیوارهای آجری» آموختهاید، اعمال کنید. شما یک دیوار و برج قلعه، با مسیرهای قابل پیاده روی و تزئینات دقیق ایجاد خواهید کرد. ما پارامترها و سایهبانها را تغییر میدهیم تا صحنههای مختلف را متناسب کنند، سوراخهایی را برای پنجرهها برش میدهیم و سقف برج کج ایجاد میکنیم.
مدت و مزایا کلاس
در سرتاسر کلاس، از حاشیهنویسیهایی بهره میبرید که به تجسم هر مرحله از فرآیند کمک میکند و باعث میشود آن را بصریتر و آسانتر دنبال کنید. این کلاس 23 درس، 4 ساعت و نیم ساعته مملو از اطلاعات ارزشمند و تجربه عملی است. در پایان، درک جامعی از گرههای هندسی بلندر و توانایی ایجاد دیوارهای آجری دقیق و پویا برای هر پروژه خواهید داشت.
جمع بندی همه چیز
کارگاه "مدل سازی سه بعدی مخلوط کن با گره های هندسی دیوارهای آجری" مانند هاگوارتز برای علاقه مندان به بلندر است! فرقی نمیکند در مدلسازی سهبعدی علاقهمند باشید یا از قبل جادویی در آستین خود داشته باشید، این کلاس شما را به یک جادوگر گرههای هندسی مسحور میکند. شما از یک تازه کار به یک مجتهد چیره دست دیوار آجری تبدیل خواهید شد، گره های عرفانی بلندر را درک می کنید، گردش کار خود را مانند یک طلسم بهینه می کنید، و بافت ها و جزئیاتی با کیفیت حرفه ای و خیره کننده می سازید که حتی باهوش ترین جادوگر هم تحسین می کند.
به من در این کارگاه هیجان انگیز "Blender Basics Geometry Node Brick Walls Workshop" بپیوندید و بیایید با هم چیزی شگفت انگیز بسازیم!
تا زمانی که دوباره بسازیم، خوش به حال مدلینگ همه،
لوک
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات