آموزش طراحی جواهرات برای چاپ سه بعدی در ZBrush و Maya

Designing Jewelry for 3D Printing in ZBrush and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما می آموزیم که چگونه با استفاده از ZBrush و Maya ، جواهرات خود را برای چاپ سه بعدی مدل کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015، ZBrush، Photoshop CS5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 1 ثانیه طراحی جواهرات برای چاپ سه بعدی در ZBrush و Maya 1 ساعت و 17 دقیقه 58 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی جواهرات برای چاپ سه بعدی در ZBrush و Maya Designing Jewelry for 3D Printing in ZBrush and Maya

  • طراحی برای دنیای واقعی Designing for the Real World

  • استفاده از Shadowbox برای ایجاد طراحی Using Shadowbox to Create Design

  • افزودن جزئیات به طرح Adding Detail to the Design

  • ادامه افزودن جزئیات Continuing to Add Detail

  • استفاده از چندگروه و Decimating Applying Polygroups and Decimating

  • بررسی نکات و نکات Exploring Tips and Tricks

  • ایجاد بررسی کیفیت Establishing Quality Check

  • صادر کردن مدل برای چاپ Exporting Model for Print

نمایش نظرات

آموزش طراحی جواهرات برای چاپ سه بعدی در ZBrush و Maya
جزییات دوره
1h 19m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Helen Duckworth Helen Duckworth

هلن داك ورث از سال 2005 در صنعت فیلم و تلویزیون مشغول به كار بوده است. او عشق خود را به مدل سازی CG در 14 سالگی در حین تجربه كار در یك شركت مستقر در بریستول ، آردمان ، كه به خاطر دو یا برنده جایزه شناخته شده است ، كشف كرد ، والاس و گرومیت. هلن پس از به دست آوردن مدرک CG Animation ، برای کار در فیلمشان "دزدان دریایی" دوباره به "ویژگی های Aardman" بازگشت! گروه ناسازگاری ها او سپس به استودیوی Laika در پورتلند ، OR منتقل شد ، جایی که شخصیت های قهرمان زیادی را برای فیلم های انیمیشن The Boxtrolls و Kubo و Two Strings الگویی کرد. او در حال حاضر مدیری ارشد با Sony Imageworks است ، و شخصیت هایی را برای فیلم های سینمایی آینده آنها ، لک لک ها و هتل ترانسیلوانیا 2 مدل سازی می کند.