آموزش الگوهای طراحی C #

C# Design Patterns

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: الگوهای طراحی بخش مهمی از برنامه نویسی هستند. به جای برنامه ریزی راه حل برای هر مسئله از ابتدا ، توسعه دهندگان می توانند این الگوها را برای حل مشکلات رایج پیاده سازی کنند. در این دوره ، مربی Richard Goforth هدف و استفاده موثر از الگوهای اصلی طراحی در C # را توضیح می دهد. ریچارد با بحث در مورد دلیل منطقی بودن الگوهای طراحی ، وجود آنها و نحوه دسته بندی و طبقه بندی آنها شروع می کند. وی سپس مروری بر الگوهای طراحی چهار باند ساختاری ، رفتاری و ساختاری و نحوه کاربرد آنها در C # و .NET را ارائه می دهد. در مرحله بعدی ، او عمیقاً به الگوهای Iterator ، Factory Method و Adapter فرو می رود و چالش های عملی را فراهم می کند که به شما کمک می کند تا از کاربرد این الگوها در کد خود استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • الگوهای شی گرا در C # Object-oriented design patterns in C#

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

  • بررسی اصطلاحات Review of terms

  • با استفاده از پرونده های تمرینی و نصب NET SDK Using the exercise files and installing .NET SDK

1. تعریف الگوهای طراحی نرم افزار 1. Defining Software Design Patterns

  • برنامه نویسی شی گرا Object-oriented programming

  • آنچه برای الگوهای طراحی OOP نیست What isn't OOP for design patterns

  • C # ، OOP و الگوهای طراحی C#, OOP, and design patterns

  • الگوهای طراحی چیست؟ What are design patterns?

  • چرا به الگوهای طراحی نیاز دارید؟ Why do you need design patterns?

  • تاریخچه کوتاهی از الگوهای طراحی A short history of design patterns

  • دسته بندی الگوهای طراحی Categories of design patterns

  • چالش: الگوهای خارج از نرم افزار را طراحی کنید Challenge: Design patterns outside of software

  • راه حل: الگوهای خارج از نرم افزار را طراحی کنید Solution: Design patterns outside of software

2. با الگوهای طراحی شروع کنید 2. Get Started with Design Patterns

  • استفاده از الگوهای طراحی نرم افزار Using software design patterns

  • اشکال در الگوی طراحی نرم افزار Software design pattern drawbacks

  • بررسی اجمالی از الگوهای ایجاد شده برای C # Overview of the creational patterns for C#

  • مروری بر الگوهای ساختاری C # Overview of the structural patterns for C#

  • مروری بر الگوهای رفتاری C # Overview of the behavioral patterns for C#

3. الگوی تکرار شونده 3. The Iterator Pattern

  • تعریف الگوی تکرار شونده Iterator pattern definition

  • اجرای صریح تکرار کننده در C # برای داده های تولید شده Explicit iterator implementation in C# for generated data

  • ترکیب تکرارها در C # با LINQ Combining iterators in C# with LINQ

  • چالش: تکرارکننده همزمان Challenge: Simultaneous iterators

  • راه حل: تکرار همزمان Solution: Simultaneous iterators

4- الگوی روش کارخانه 4. The Factory Method Pattern

  • تعریف الگوی روش کارخانه Factory Method pattern definition

  • الگوی روش کارخانه برای انتخاب اجرای یک عمل به صورت پویا Factory Method pattern to choose the implementation of an action dynamically

  • الگوی طراحی روش کارخانه برای آزمایش واحد Factory Method design pattern for unit testing

  • چالش: روش کارخانه ای با تزریق وابستگی Challenge: Factory Method with dependency injection

  • راه حل: روش کارخانه ای با تزریق وابستگی Solution: Factory Method with dependency injection

5. الگوی آداپتور 5. The Adapter Pattern

  • تعریف الگوی آداپتور Adapter pattern definition

  • Adapter in C #: FileStream را با ILogger تطبیق دهید Adapter in C#: Adapt FileStream to ILogger

  • الگوی آداپتور برای نقشه برداری ViewModel Adapter pattern for ViewModel mapping

  • چالش: آداپتور کلاس در مقابل آداپتور شی Challenge: Class adapter vs. object adapter

  • راه حل: آداپتور کلاس در مقابل آداپتور شی Solution: Class adapter vs. object adapter

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش الگوهای طراحی C #
جزییات دوره
2h 8m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
902
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Richard Goforth Richard Goforth

معمار و مشاور نرم افزار

ریچارد گوفورث یک معمار و مشاور نرم‌افزار است، عمدتاً در فضای مایکروسافت.

او در توسعه C# با Xamarin، Windows Presentation Foundation و ASP.NET تجربه دارد و همچنین برخی از برنامه‌های کاربردی کوچک را با جاوا توسعه داده است. و جاوا اسکریپت.

ریچارد که معمار راه حل در CEI است، از ارائه راه حل های کارآمد محکم و تمیز و قابل نگهداری با تمرکز بر کل چرخه عمر توسعه نرم افزار لذت می برد. حل مسئله برای راه حل های بهینه در طراحی نرم افزار او را هنگام نوشتن کد یا دوره ها هدایت می کند.