آموزش مقدمه ای بر توسعه بازی با وحدت

Introduction to Game Development with Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که با استفاده از Unity یک بازی سه بعدی با کیفیت بالا برای وب ، PC ، Mac یا حتی Linux ایجاد کنید. توسعه بازی می تواند هنگام انتشار یک بازی پرطرفدار در App Store iOS یا Android Market ، سرگرم کننده و بسیار مفید باشد. بیاموزید که چگونه یک بازی سه بعدی با کیفیت بالا را برای انتشار در App Store یا Web مانند Facebook در مدت زمان 3 ساعت آماده کنید. اصول و روشهای طراحی Agile Game Development را که به Unity3D و .Net اختصاص دارد کشف کنید. با نحوه ایجاد ، به دست آوردن ، اصلاح و ادغام دارایی های با کیفیت AAA مانند صداها ، موسیقی و مدل های سه بعدی آشنا شوید. با پایان این دوره ، شما یک بازی برای زنده ماندن خواهید داشت که می توانید آن را منتشر کرده و با دوستان و خانواده خود بازی کنید و یا به توسعه سفارشی خود ادامه دهید. تجربه C # و .Net تجربه توصیه می شود.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه ای بر وحدت Introduction to Unity

  • مقدمه Introduction

  • درباره وحدت About Unity

  • تولید سریع Rapid Production

  • مبانی تنظیم ویرایشگر Editor Setup & Basics

  • بازرس Inspector

  • اشیا Game بازی صحنه Scene & GameObjects

  • مختصات دیدگاه ها Coordinates & Views

  • اسکریپت ها Visual Studio Scripts & Visual Studio

  • چراغ Lights

  • پخت - نگاشت سبک Baking - Light Mapping

  • Shader های مواد Materials & Shaders

  • پیش ساخته ها Prefabs

  • رابط کاربری گرافیکی GUI

  • ورودی Input

  • NGUI NGUI

  • مرور Review

دارایی های Assets

  • مقدمه Introduction

  • دارایی های محیطی Environment Assets

  • تنظیم محیط Environment Setup

  • گورستان LightMap LightMap Cemetery

  • اسکای باکس Skybox

  • موسیقی Music

  • صدای سه بعدی 3D Sound

  • کنترل کننده کاراکتر Character Controller

  • چراغ قوه FlashLight

  • انیمیشن Animation

  • زمین Terrain

  • مرور Review

الگوی بازی بقا Survival Game Template

  • مقدمه Introduction

  • سازماندهی پروژه Organizing the Project

  • کنترل کننده اول شخص First Person Controller

  • حرکت انیمیشن Move Animation

  • انیمیشن حمله Attack Animation

  • کلاس ملفه Component Class

  • حمله بازیکن Player Attack

  • IHitabble IHitabble

  • HitSound HitSound

  • HitDamage HitDamage

  • مرگ دشمن Enemy Death

  • راه یابی Pathfinding

  • عنکبوت دشمن Enemy Spider

  • ذرات Particles

  • سیستم تخم ریزی Spawn System

  • سیستم موج Wave System

  • مرور Review

الگوی بازی بقا - Pt 2 Survival Game Template - Pt 2

  • مقدمه Introduction

  • آسیب بازیکن Player Damage

  • IKillable IKillable

  • EnemyKill EnemyKill

  • استفاده مجدد از ملفه ها Component Reuse

  • EmemyAttack EmemyAttack

  • فعال کنید ActivateHittables

  • PlayerKill PlayerKill

  • تأخیر حمله Attack Delay

  • پخش کننده HitSound Player HitSound

  • انیمیشن حمله دشمن Enemy Attack Animation

  • محدوده ی حمله Attack Range

  • بازی بیش از صحنه Game Over Scene

  • بازی را دوباره راه اندازی کنید Restart Game

  • GameOver را بارگیری کنید Load GameOver

  • ویژگی های اشکالات Bugs & Features

  • لایه ماسک LayerMask

  • Spawn Optimize Spawn Optimize

  • اشکال مرگ Death Bug

  • نتیجه Conclusion

رابط کاربری گرافیکی بازی Game GUI

  • مقدمه Introduction

  • نوار سلامت Health Bar

  • شمارش موج Wave Count

  • تعداد دشمن Enemy Count

  • آلفا Alpha

  • نمره Score

  • نمرات بالا High Scores

  • جدول نمره بالا High Score Table

  • مرور Review

موارد Items

  • مقدمه Introduction

  • وانت پخش Player Pickup

  • قابل دسترسی است IPickupable

  • وانت سلاح Weapon Pickup

  • وانت تبر Axe Pickup

  • مبادله مورد Item Swap

  • تفنگ Rifle

  • انیمیشن تفنگ Rifle Animation

  • تجهیز مضاعف Double Equip

  • حمله گسترده Ranged Attack

  • نرخ حمله خشمگین Raged Attack Rate

  • قطره مورد Item Drop

  • مرور Review

نهایی کردن و انتشار Finalize and Publish

  • مقدمه Introduction

  • آمار مهمات Ammo Stat

  • بسته مهمات Ammo Pack

  • تجهیز کردن Equipping

  • بازیکن پخش Player Equip

  • قطره مورد دشمن Enemy Item Drop

  • حمله مرگ دشمن Enemy Death Attack

  • انتشارات Publishing

  • نشانگر قفل Lock Cursor

  • بعدی چیست What's Next

  • مرور Review

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مقدمه ای بر توسعه بازی با وحدت
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 31m
98
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
12 آذر 1392 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
337
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alexander Zanfir Alexander Zanfir

الکساندر زنفیر رئیس شرکت SocialPlay Inc ، یک شرکت خدمات و فناوری بازی تحقیق و توسعه است. او همچنین بنیانگذار و تولید کننده چندین فناوری توسعه بازی ، خدمات و بازی های ویدیویی مانند Cloud Goods ™ ، Dungeon Legends و Dungeon Forge است. الکس چندین دوره آموزشی و برنامه نویسی بازی را در موسسات مختلف از جمله موسسات و کالج های دولتی تدریس کرده است. وی در بسیاری از پروژه های تحقیق و توسعه شبیه سازی سه بعدی برای دپارتمان آموزش نظامی و علوم شناختی دفاع و توسعه دفاعی کانادا مشغول به کار بوده و یکی از اعضای بنیانگذار چندین شرکت نوپای IT و انرژی بوده است. الکس از مربیان و مشاوران چندین شرکت و تیم سابق Agile و TDD بوده است. او شروع به برنامه نویسی در Basic در Commodore 128 خود و ساخت چندین بازی کرد و از آن زمان تاکنون در آن شرکت کرده است.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.