آموزش بیایید یک پیکاچو سه بعدی با بلندر بسازیم

Let's Create A 3D Pikachu With Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام بچه ها، به دوره جدید مخلوط کن خوش آمدید. در این دوره قصد داریم پیکاچو را از سری پوکمون مدل سازی کنیم. ما با وارد کردن تصویر مرجع که می توانید از .

دانلود کنید، شروع می کنیم

سپس، سر را مدل می کنیم و سپس مدل سازی بدن را شروع می کنیم. من قصد دارم از اصلاح کننده ها و mash های اولیه برای ایجاد این شخصیت استفاده کنم. وقتی ساخت بدن را به پایان رساندیم، به مدل سازی پاها، بازوها، چشم ها، گوش ها و در آخر دم ادامه می دهیم.

پس از انجام مدل‌سازی، می‌توانیم به مرحله بعدی که ویرایش UV است ادامه دهیم. ما مدل را با استفاده از درزهای UV باز می کنیم. پس از باز کردن آن، به مرحله بعدی می رویم که رنگ آمیزی بافت است. در رنگ بافت، یک بافت تصویر جدید ایجاد می کنیم که مقادیر را تنظیم کرده و شروع به اعمال رنگ می کنیم.

وقتی رنگ آمیزی مدل را تمام کردیم، می رویم و بافت رنگ شده را ذخیره می کنیم. برای تنظیمات رندر نهایی، Hdri را که از HDRI heaven دانلود کرده ایم اضافه می کنیم، می توانید یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و آن را به مخلوط کن وارد کنید.

وقتی HDRI را وارد کردیم، هواپیما را اضافه می‌کنیم، با تنظیمات رندر نهایی بازی می‌کنیم و محصول نهایی را تمام می‌کنیم.

برای پروژه نهایی این دوره، باید:

- تصاویر مرجع را جستجو کرده و آنها را وارد کنید

- Pokemon دیگری انتخاب کنید (Abra، Charmander، Bulbasaur، EEVEE...)
- وضوح خروجی را روی 1920 پیکسل تا 1080 پیکسل (فول اچ دی) تنظیم کنید، یا اگر می خواهید آن را پست کنید، وضوح را روی 1080 پیکسل تا 1080 پیکسل تنظیم کنید. در اینستاگرام

- آن را در موتور رندر EEVEE برای پیش نمایش سریع رندر کنید

- از موتور رندر چرخه برای کیفیت بالاتر رندر خود استفاده کنید

- اگر می توانید داستانی بسازید

- از مدیریت رنگ برای تغییر ظاهر رندر نهایی خود استفاده کنید

- تنظیمات رندر خود را تنظیم کنید

- از HDRI برای روشن کردن صحنه استفاده کنید

و در آخر، از آن لذت ببرید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • معرفی کلاس Class Introduction

  • مدل سازی سر Modeling The Head

  • اتمام فرآیند مدلسازی Finishing The Modeling Process

  • مدلسازی بدن Modeling The Body

  • نقاشی بافت Texture Painting

  • وارد کردن تصویر مرجع Importing The Reference Image

  • تنظیمات رندر نهایی Final Render Settings

  • مدل سازی پاها Modeling The Feet

  • مدل سازی بینی و ویرایش UV Modeling The Nose And UV Editing

نمایش نظرات

آموزش بیایید یک پیکاچو سه بعدی با بلندر بسازیم
جزییات دوره
1h 27m
9
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
275
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Zerina 3D
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zerina 3D Zerina 3D

هنرمند و انیماتور سه بعدی

سلام، اسم من زرینا است. من یک طراح گرافیک و هنرمند سه بعدی هستم. از زمانی که به یاد دارم خلاقیت بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من بوده است. حتی از کودکی به هنر و کامپیوتر علاقه داشتم، بنابراین فقط به دنبال علاقه ام بودم و امروز کاری را که دوست دارم انجام می دهم. همچنین، من معلمان زیادی در خانواده ام دارم، حتی مادرم، بنابراین در تمام عمرم سعی کردم مهارت های تدریس آنها را به دست بیاورم.

من به پیوستم تا سفر خود را به عنوان معلم و طراح گرافیک آغاز کنم. من در زمینه آموزش نرم افزارهای کامپیوتری برای طراحی و گرافیک کامپیوتری تجربه زیادی دارم. من ترجیحاً در بلندر کار می کنم و نوع کارم مجسمه سازی و مدل سازی مدل های پلی پایین و بالا است.

در دوره های من، شما می توانید انتظار یک رویکرد عملی در آموزش را داشته باشید، به این معنی که من تمام مراحل انجام یک پروژه منحصر به فرد را توضیح خواهم داد و سپس شما تکالیفی خواهید داشت که در پایان هر یک انجام خواهید داد. دوره. باعث افتخار من است که این شانس را داشته باشم که در زندگی شما نیز تغییر ایجاد کنم.

"این هنر عالی معلم است که در بیان خلاق و دانش بیدار کند."