چرا همه چیز باید اینقدر ترسناک باشد؟
در این کلاس با ویژگیهای اصلی انیمیشن After Effects راحت میشویم. ما در ابزارهای تبدیل غواصی خواهیم کرد و از آنها برای متحرک سازی یک دوست باگ کوچک که در حال پریدن در یک صحنه است استفاده خواهیم کرد.
این ابزارها اساس همه انیمیشن ها در افتر افکت هستند. در یادگیری نحوه دستکاری این ویژگیها، درک اساسی برای انجام انیمیشنهای بزرگتر و پیچیدهتر بعد از این کلاس خواهید داشت.
من، آلیسا اسمدلی، با نام AKA Horrible Horris که در TikTok برای نکات افترافکت Hawt شناخته شده است، معلم شما در این ماجراجویی بزرگ خواهم بود.
این کلاس برای کسانی است که برای اولین بار وارد After Effects می شوند. برخی از تجربههای قبلی با Adobe Creative Suite توصیه میشود، اما مطلقاً لازم نیست.
در پایان این کلاس، مهارتهای جدید شیرین در انیمیشن، اعتماد به نفس برای استفاده از Adobe After Effects و یک قطعه انیمیشن کوتاه آماده برای نشان دادن به بهترین دوست خود خواهید داشت! p>
در حالی که من به شما داراییهایی برای کار میکنم، شما تشویق میشوید که از داراییهای خود استفاده کنید تا پروژه خود را در عمل حرفهای (یا شخصی!) خود معتبرتر کنید.
این کلاس به گونه ای طراحی شده است که سرگرم کننده، سبک دل باشد و مانع ترسناکی که رابط افتر افکت است را از بین ببرد. به من بپیوندید تا نحوه تبدیل هیولای بزرگ ترسناک AE را به یک تکه کیک به اشتراک بگذارم.
ما با هم میخواهیم باگای را که در صحنه میچرخد، متحرک کنیم، و دوران قدیمی خوبی را سپری کنیم. ممکن است بخواهید از دارایی های خود یا دارایی هایی که من ارائه کرده ام استفاده کنید.
این پروژه صرفاً برای پشتیبانی از عادت کردن به ابزارهای اساسی در After Effects طراحی شده است. ما MUST knows را پوشش میدهیم، که از آن شما را تشویق میکنم بیشتر کاوش کنید و حشره کوچک خود را فشار دهید تا به همان اندازه که احساس میکنید فعال و جذاب شوید.
ویدیوی نهایی یک انیمیشن کوتاه 6-10 ثانیه ای خواهد بود.
در اولین درس با رابط کاربری راحت میشویم، یاد میگیریم که چگونه پنجره پروژه اساساً انبار شما است، جدول زمانی کاسه مخلوط کردن شما و پنجره ترکیب آخرین، باشکوه، کیک برج فاج سهگانه شماست. .
از آنجا، مستقیماً به وارد کردن فایلها و بازی با داراییهایمان میپردازیم. ما هر یک از ویژگی های تبدیل هسته را بررسی می کنیم:
برخی از اصول کلیدی انیمیشن مانند Arcs، Slow in Slow Out، و مورد علاقه شخصی من - Squash and Stretch - را بررسی خواهیم کرد.
قبل از اینکه انیمیشن خود را به چیزی تمیز و سرگرم کننده بازگردانیم، آن را به مرزها فشار می دهیم. قبل از اینکه خوب بشه عجیب میشه!
در طول مسیر، ما بهترین روش را برای ساختار فایل، قراردادهای نامگذاری، میانبرهای صفحه کلید و به طور کلی سازماندهی نگه داشتن آنها پوشش خواهیم داد تا پروژه بعدی شما بزرگتر و بهتر باشد!
در کنار این ویدیوها، نمونههایی از فرآیند خود در پروژه مشابه و نحوه استفاده از این تکنیکها در پروژههای مختلف را نشان خواهم داد. من همچنین فایل های کاری را برای کمک به شما در مهندسی معکوس فرآیندهای مختلف ارائه خواهم کرد.
وقتی پروژه خود را تمام کردید و رندر کردید، آن را به عنوان یک ویدیو یا گیف در گالری پروژه به اشتراک بگذارید! من دوست دارم ببینم همه شما روی چه چیزی کار می کنید و چگونه این ابزارها را خودتان می سازید.
به اشتراک گذاری نکات من
سلام، من آلیسا هستم، با نام مستعار Horrible Horris.
من یک انیماتور، تصویرگر، طراح حرکت و به طور کلی نوازنده خلاق هستم!
مشاغل روزانه من عبارتند از: Motion Graphics Artist در ABC News، تدریس در RMIT و Swinburne و همکاری در یک شرکت تولیدی کوچک که در آن مدیر توسعه بصری هستم. این نقش خاص باعث شد تا در بسیاری از جنبههای مختلف فرآیند انیمیشن، از جمله طراحی شخصیت، استوریبرد، انیمیشن دوبعدی و استاپ موشن، کارگردانی و حتی یک نقطه از مدلسازی دست به کار شوم! در piratesizeproductions.com می توانید اطلاعات بیشتری درباره شرکت ما و کارهایی که ما انجام می دهیم بیابید
قبل از اینکه به اینجا برسم، من یک طراح حرکت تمام وقت و فریلنسر خلاق معمولی بودم.
وقتی برای کار خلق نمیکنم، برای اوقات فراغت خلق میکنم. اخیراً (و احتمالاً با افتخار) برای دو برادرزادهام یک قلاب بافی درست کردم که دارای یک فلپ کوچک پر از مکعبهای کوچک بود.
نمایش نظرات