آموزش اصول توسعه واقعیت ترکیبی

Mixed Reality Development Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزارهای معروف ، از جمله Unity ، برنامه های کاربردی واقعیت ترکیبی همهجانبه (MR) را توسعه دهید. این دوره با پوشش انتخاب هدست و تکنیک های اساسی توسعه آغاز می شود. مراحل بارگیری ، نصب و راه اندازی پوشش داده می شوند ، و سپس گشت و گذار در رابط کاربری انجام می شود. سپس ، نحوه تنظیم صحنه ها و شروع استفاده از دوربین و ویژگی های نگاه برای تلفیق حرکت را بیاموزید. در مرحله بعدی ، نحوه پیکربندی ویژگی های گفتار و صدا را بیاموزید. با یادگیری در مورد بهینه سازی و رفع اشکال یک برنامه با استفاده از Visual Studio 2017 ، دوره را به پایان برسانید و سپس در فروشگاه آنلاین ویندوز مستقر شوید.
موضوعات شامل:
  • واقعیت مختلط
  • تنظیم دوربین و صحنه ها
  • نگاه در وحدت
  • حرکت ساختمان و حمل و نقل از راه دور
  • تنظیم صدا در Unity
  • تدوین مشروط در وحدت
  • ایجاد مدل های ساده با استفاده از Paint 3D
  • توپولوژی و تعداد چند ضلعی ها
  • نقشه های عادی ، نقشه های دست انداز و CrazyBump
  • رفع مشکلات با استفاده از مایا و ویژوال استودیو
  • کاوش اشکالزدایی قاب
  • ساختن یک برنامه کاربردی در Visual Studio
  • ارسال برنامه به فروشگاه Windows

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • شروع شدن Getting started

  • واقعیت مختلط چیست؟ What is mixed reality?

  • راه اندازی Setting up

  • سلامت و امنیت Health and safety

1. آشنایی با وحدت 1. Introduction to Unity

  • وحدت چیست؟ What is Unity?

  • API های وحدت Unity APIs

  • رابط کاربری در واقعیت مختلط User interface in mixed reality

  • تنظیم والدین دوربین Setting up the camera parent

  • تنظیم صحنه Setting up a scene

  • تنظیم کنترلرها Setting up the controllers

  • درک کنترلرها Understanding the controllers

  • کنترل کننده ها در عمل Controllers in action

2. توسعه در وحدت: نگاه 2. Developing in Unity: Gaze

  • آشنایی با نگاه Introduction to gaze

  • نگاه ساختمان Building gaze

  • کلاس هدف خیره کننده The gaze target class

  • کلاس نگاه The gaze class

  • نگاه در وحدت Gaze in Unity

3. پیشرفت در وحدت: جنبش 3. Developing in Unity: Movement

  • حرکت در واقعیت مختلط Movement in mixed reality

  • حرکت ساختمان با استفاده از کنترلرها Building movement using the controllers

  • حمل و نقل Teleporting

  • انتقال موقت Ad hoc teleportation

4- توسعه در وحدت: گفتار و صدا 4. Developing in Unity: Speech and Audio

  • آشنایی با گفتار و صدا Introduction to speech and audio

  • تنظیم صدا در Unity Setting up audio in Unity

  • نکات فرمان صوتی Voice command tips

  • صدای مکانی در وحدت Spatial sound in Unity

  • برنامه MR خود را با صدا کار کنید Getting your MR application working with audio

  • نتیجه گیری به گفتار و صدا Conclusion to speech and audio

5- تدوین شرطی 5. Conditional Compilation

  • آشنایی با تدوین شرطی Introduction to conditional compilation

  • تدوین مشروط در وحدت Conditional compilation in Unity

  • ساختمان برای UWP Building for UWP

  • نتیجه گیری به تدوین شرطی Conclusion to conditional compilation

6. طراحی برای MR 6. Designing for MR

  • مقدمه ای برای طراحی واقعیت مختلط Introduction to designing for mixed reality

  • ایجاد مدلهای ساده با استفاده از Paint 3D Creating simple models using Paint 3D

  • صادرات مدل های 3D رنگ Exporting Paint 3D models

  • توپولوژی و تعداد چند ضلعی Topology and polygon count

  • حروف و مثلث Engons and triangles

  • نقشه های عادی و نقشه های دست انداز Normal maps and bump maps

  • ایجاد نقشه با استفاده از CrazyBump Creating maps using CrazyBump

  • پلی با کیفیت بالا تا پایین با استفاده از مایا High poly to low poly using Maya

7. بهینه سازی و اشکال زدایی 7. Optimization and Debugging

  • مقدمه ای برای بهینه سازی و اشکال زدایی Introduction to optimization and debugging

  • بررسی پروفایل Exploring the Profiler

  • رفع مشکلات در ویژوال استودیو Fixing issues in Visual Studio

  • بررسی اصلاحات در وحدت Reviewing fixes in Unity

  • کاوش در اشکال زدایی قاب Exploring the Frame Debugger

  • صحنه خود را در وحدت ثابت کنید Fixing your scene in Unity

  • بهینه سازی صحنه خود را Optimizing your scene

  • نکات برتر برای بهینه سازی Top tips for optimization

8. استقرار با ویژوال استودیو 2017 8. Deploying with Visual Studio 2017

  • ایجاد یک راه حل ویژوال استودیو در وحدت Building a Visual Studio solution in Unity

  • ساخت برنامه در ویژوال استودیو Building the application in Visual Studio

  • استقرار و پهلوگیری Deploying and sideloading

  • ارسال به فروشگاه Submitting to the store

نمایش نظرات

آموزش اصول توسعه واقعیت ترکیبی
جزییات دوره
4h 17m
52
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
19,527
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Neil Roodyn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Neil Roodyn Neil Roodyn

دکتر نیل رودین بنیانگذار ، کارآفرین ، مشاور ، مربی و نویسنده است. دکتر نیل با همکاری با شرکتهای فناوری به جهان سفر می کند و به تیم های توسعه نرم افزار کمک می کند تا محصول بیشتری داشته و به سازمانها در بهبود روابط مشتری کمک کنند. او غالباً خود را در خط مقدم فن آوری های آینده قرار می دهد: کار بر روی فناوری تلفن های هوشمند در سال 1999 ، فناوری تبلت در 2002 ، نقشه برداری آنلاین در سال 2005 و محاسبه مبتنی بر بینایی در سال 2008. وی در زمینه برنامه نویسی دات نت ، توسعه نرم افزار بر روی پلت فرم ویندوز ، تخصص دارد. C و C ++ ، نوشتن فنی و مربیگری تیم.