آموزش کاراکتر پیشرفته در مایا

Advanced Character Rigging in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های مایا با تکنیک های پیشرفته تقلب شخصیت در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013. در این سری از آموزش های مایا، تکنیک های پیشرفته تقلب کاراکتر در مایا را یاد خواهیم گرفت. ما با ایجاد یک دکل مدولار که می‌توانیم برای انعطاف و سرعت در اسکلت‌های خود قرار دهیم، شروع می‌کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ابزارهای سفارشی را ایجاد کنیم و از آنها برای هوشمندتر کار کردن استفاده کنیم. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه سیستم های IK FK را ایجاد کنیم، و یاد خواهیم گرفت که چگونه این سیستم ها را تقویت کنیم تا نتایج اغراق آمیزتری تولید کنیم. ما حتی راه‌هایی را بررسی می‌کنیم که می‌توانیم دکل‌های چرخشی غیرقابل چرخش ایجاد کنیم که در حفظ حجم کار بسیار خوبی انجام می‌دهند. در پایان این آموزش، درک کاملی از شخصیت‌های تقلبی خواهید داشت و می‌توانید از تکنیک‌ها بر روی شخصیت‌های خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کاراکتر پیشرفته در مایا Advanced Character Rigging in Maya

  • هواپیمای فلکسی The Flexi-plane

  • شروع در Flexi-plane Starting on the Flexi-plane

  • کنترل Flexi-plane Controlling the Flexi-plane

  • اتمام کنترل‌های ترجمه Flexi-plane Finishing the Flexi-plane's Translation Controls

  • سازماندهی و تبدیل Flexi-plane Organizing and Transforming the Flexi-plane

  • تنظیم اتصالات و کنترل پیچ و تاب برای دکل فلکسی Setting up the Joints and Twist Control for the Flexi Rig

  • نهایی کردن Flexi-plane Finalizing the Flexi-plane

  • آماده سازی ابزارها و اسکریپت های سفارشی برای کارآمدتر کردن گردش کار ما Preparing Tools and Custom Scripts to Make Our Workflow More Efficient

  • شروع از ستون فقرات Starting on the Spine

  • کنترل های انیمیشن برای ستون فقرات Animation Controls for the Spine

  • اضافه کردن کنترل مرکز ثقل Adding a Center-of-gravity Control

  • تقلب گردن و سر Rigging the Neck and Head

  • کنترل سر The Head Control

  • والد کردن دینامیک سر تا سینه Dynamically Parenting the Head to the Chest

  • اتصال Flexi-plane گردن به کنترل سر Connecting the Neck's Flexi-plane to the Head Control

  • عیب یابی و بررسی پیشرفت بدنه Troubleshooting and Progress Check for the Torso

  • تقلب کردن پاها Rigging the Legs

  • ایجاد سیستم برای Ik/fk Legs Creating Systems for Ik/fk Legs

  • تکمیل سیستم های Ik/fk برای پاها Finishing the Ik/fk Systems for the Legs

  • شروع از کنترل های پای ما Starting on Our Leg Controls

  • اتمام دکل پای معکوس Finishing the Reverse-foot Rig

  • کنترل های انیمیشن برای Ik Legs Animation Controls for the Ik Legs

  • ایجاد کانال های سفارشی برای کنترل پاها در حالت Ik Creating Custom Channels to Control the Feet in Ik Mode

  • کنترل های پا Fk Fk Leg Controls

  • اتصال Fk به کنترل های انیمیشن Connecting the Fk Joint the Animation Controls

  • جابجایی قابلیت مشاهده کنترل‌های Ik/fk ما Swapping the Visibility of Our Ik/fk Controls

  • کنترل خم شدن پا Foot Bending Controls

  • ایجاد یک سیستم کششی برای پاهای Ik Creating a Stretchy System for the Ik Legs

  • کشش پاهای Ik Making the Ik Legs Stretchy

  • پاهای کششی Fk Stretchy Fk Legs

  • اتصال سیستم های کششی Ik/fk به زنجیره های پایه اصلی Connecting the Stretchy Ik/fk Systems to the Primary Leg Chains

  • اتصال Flexi-plane به ران چپ Connecting a Flexi-plane to the Left Thigh

  • ایجاد ریگ های ضد چرخش برای نگه داشتن حجم Creating Counter-twist Rigs to Hold Volume

  • اتمام ریگ ران راست Finishing the Right Thigh's Rig

  • افزودن هواپیماهای فلکسی به شین Adding Flexi-planes to the Shin

  • اتمام Flexi-planes متصل به شین Finishing the Flexi-planes Connected to the Shins

  • کنترل ها را خم کنید تا زانوها را بکشید Bend Controls to Stretch the Knees

  • عیب یابی و بررسی پیشرفت پاها Troubleshooting and Progress Check for the Legs

  • تقلب اسلحه Rigging the Arms

  • ایجاد مفاصل برای دست ها Creating Joints for the Hands

  • مفاصل انگشتان Finger Joints

  • سیستم های Ik/fk برای اسلحه ها Ik/fk Systems for the Arms

  • کنترل‌های انیمیشن برای Ik Arms Animation Controls for the Ik Arms

  • ایجاد کنترل های بازوی Fk Creating Fk Arm Controls

  • مبادله بین کنترل بازوی Ik و Fk Swapping Between the Ik and Fk Arm Controls

  • اضافه کردن کنترل ترقوه Adding Clavicle Controls

  • ایجاد کنترل های انگشتی Creating Finger Controls

  • پایان دادن به انگشتان Finishing the Fingers

  • بازوهای کششی Ik Stretchy Ik Arms

  • بازوهای Fk کششی Stretchy Fk Arms

  • اتصال زنجیره های بازوی اولیه به سیستم های کششی Ik/fk Connecting the Primary Arm Chains to the Stretchy Ik/fk Systems

  • اتصال Flexi-planes به شانه ها Attaching Flexi-planes to the Shoulders

  • اتصال Flexi-planes به Forearms Connecting Flexi-planes to the Forearms

  • کنترل خم برای بازوها Bend Controls for the Arms

  • عیب یابی/بررسی پیشرفت: The Arms Troubleshooting / Progress Check: The Arms

  • بستن پاها و مفاصل حفظ زانو Binding the Legs and Knee Preservation Joints

  • بستن مفاصل حفظ بازوها/آرنج Binding the Arms /Elbow Preservation Joints

  • بستن سر Binding the Head

  • پوست انداختن تی شرت Skinning the T-shirt

  • پوست انداختن شورت Skinning the Shorts

  • تقلب کفش Rigging the Shoes

  • عیب یابی و بررسی پیشرفت برای پوست Troubleshooting and Progress Check for Skinning

  • تقلب سر به اسکواش و کشش Rigging the Head to Squash and Stretch

  • نهایی شدن ریگ Finalizing the Rig

  • با استفاده از Ncloth پرچم ها را متحرک کنید Using Ncloth the Animate the Flags

  • بهبود سیستم‌های ضدپیچش متصل به پاهای شخصیت Improving the Counter-twist Systems Connected to the Character's Legs

نمایش نظرات

آموزش کاراکتر پیشرفته در مایا
جزییات دوره
9h 28m
67
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
23
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.