آموزش توسعه اپلیکیشن اندروید در 33 ساعت بوت کمپ | اندروید 13

Android App Development in 33 Hours Bootcamp | Android 13

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برای یادگیری کاتلین به 13+ ساعت نیاز ندارید! شروع کنید! کاتلین را در 33 ساعت یاد بگیرید و برنامه های خود را بنویسید | NEW یاد بگیرید که چگونه برنامه های اندروید را با استفاده از زبان برنامه نویسی قدرتمند Kotlin توسعه دهید. کشف کنید که چرا Kotlin بهترین زبان برای توسعه برنامه های اندروید است. نحوه استفاده از Android Studio و Android SDK برای ساخت برنامه های شگفت انگیز را بدانید. درباره طرح بندی حرکتی و نحوه ایجاد جلوه های بصری خیره کننده در برنامه های خود بیاموزید. مزایای استفاده از کتابخانه ها برای ایجاد انیمیشن در برنامه های خود را کشف کنید. یاد بگیرید که چگونه رابط های کاربری بسازید که پاسخگو و آسان برای استفاده باشند. اصول معماری اپلیکیشن اندروید و نحوه ساخت اپلیکیشن های قوی را بدانید. درباره چرخه عمر فعالیت Android و نحوه مدیریت رویدادهای رایج بیاموزید. نحوه استفاده از قطعات و طرح‌بندی‌ها برای ایجاد برنامه‌های پویا و انعطاف‌پذیر را کشف کنید. نحوه استفاده از اصول طراحی متریال برای ایجاد رابط کاربری زیبا و بصری را بدانید. بیاموزید که چگونه برنامه‌هایی بسازید که در اندازه‌ها و وضوح صفحه‌های مختلف کار کنند. نحوه استفاده از کتابخانه Android Jetpack برای ساخت برنامه هایی با عملکرد و مقیاس پذیری بهتر را کشف کنید. نحوه استفاده از اعلان های اندروید را برای آگاه نگه داشتن و درگیر نگه داشتن کاربران خود بدانید. با نحوه استفاده از سیستم هدف اندروید برای برقراری ارتباط بین بخش های مختلف برنامه خود آشنا شوید. نحوه استفاده از مؤلفه ناوبری Android برای ایجاد نمودارهای ناوبری و ساده کردن ناوبری در برنامه خود را بیابید. نحوه استفاده از منابع Android برای ایجاد برنامه هایی با زبان ها و تم های مختلف را بدانید. با نحوه استفاده از اتصال داده برای ساده کردن کد خود و ایجاد برنامه های قابل نگهداری بیشتر آشنا شوید. نحوه استفاده از کتابخانه اتاق Android برای ایجاد برنامه‌هایی با ذخیره‌سازی داده‌های محلی را کشف کنید. نحوه استفاده از مدل نمای Android برای ایجاد برنامه هایی با تفکیک بهتر نگرانی ها را بدانید. با نحوه استفاده از کتابخانه LiveData Android برای ایجاد برنامه‌های واکنش‌گرا و واکنش‌گرا آشنا شوید. نحوه استفاده از مدیر کار Android برای انجام کارهای پس زمینه در برنامه خود را بیابید. نحوه استفاده از دوربین Android و API های رسانه ای برای ایجاد برنامه هایی با قابلیت های چند رسانه ای را بدانید. با نحوه استفاده از API های مکان و نقشه های Android برای ایجاد برنامه هایی با ویژگی های مبتنی بر مکان آشنا شوید. نحوه استفاده از کتابخانه اجزای متریال Android برای ایجاد برنامه هایی با ظاهر و احساس مدرن و سازگار را بیابید. نحوه استفاده از چارچوب های تست اندروید برای ایجاد تست های خودکار برای برنامه خود را بدانید. یاد بگیرید چگونه برنامه خود را در فروشگاه Google Play منتشر کنید و به میلیون ها کاربر دسترسی پیدا کنید. نحوه کسب درآمد از برنامه خود را با تبلیغات، خریدهای درون برنامه ای و اشتراک ها کشف کنید. نحوه بهینه سازی برنامه خود برای عملکرد و عمر باتری را بدانید. با نحوه عیب یابی مشکلات رایج و اشکال زدایی برنامه خود آشنا شوید. با ساختن یک برنامه کامل اندروید از ابتدا، تجربه عملی داشته باشید! با نحوه ادغام کتابخانه ها و API های شخص ثالث در برنامه خود آشنا شوید. نحوه ایجاد نماها و انیمیشن های سفارشی برای برنامه خود را کشف کنید. نحوه استفاده از کتابخانه پشتیبانی Android برای ایجاد برنامه هایی که در دستگاه های قدیمی تر کار می کنند را بدانید. با بهترین روش ها برای طراحی و توسعه برنامه های اندروید آشنا شوید. نحوه استفاده از کوروتین های Kotlin را برای ایجاد برنامه های پاسخگو و ناهمزمان کشف کنید. نحوه استفاده از اتصال داده Android برای ایجاد یک پایگاه کد تمیز و قابل نگهداری را بدانید. با نحوه استفاده از منابع Android برای ایجاد برنامه‌هایی که در جهت‌ها و وضوح‌های مختلف صفحه کار می‌کنند، آشنا شوید. نحوه استفاده از قطعات اندروید برای ایجاد رابط کاربری پویا و انعطاف پذیر را کشف کنید. نحوه استفاده از سرویس های Android برای ایجاد وظایف پس زمینه و عملیات طولانی مدت را بدانید. نحوه استفاده از گیرنده های پخش اندروید برای دریافت و پردازش رویدادهای سیستم را بیاموزید. نحوه استفاده از ارائه دهندگان محتوای Android برای به اشتراک گذاری داده ها بین برنامه ها را کشف کنید. نحوه استفاده از اصول طراحی متریال اندروید برای ایجاد برنامه هایی که ظاهر و احساس مدرن دارند را بدانید. با نحوه استفاده از مدل‌های نمای Android برای جدا کردن رابط کاربری برنامه خود از منطق تجاری آن آشنا شوید. نحوه استفاده از ناوبری اندروید برای ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه و بصری را کشف کنید. نحوه استفاده از اعلان‌های اندروید را برای درگیر نگه داشتن کاربران خود و اطلاع‌رسانی بدانید. با نحوه استفاده از اتصال داده Android برای ایجاد یک پایگاه کد تمیز و قابل نگهداری آشنا شوید. نحوه استفاده از انیمیشن های نمای اندروید برای ایجاد جلوه های بصری و بهبود تجربه کاربر را کشف کنید. نحوه استفاده از Android RecyclerView برای ایجاد لیست ها و شبکه ها در برنامه خود را بدانید. با نحوه استفاده از تنظیمات برگزیده مشترک Android برای ذخیره تنظیمات و تنظیمات برگزیده برنامه آشنا شوید. نحوه استفاده از خدمات مکان Android برای افزودن ویژگی های مبتنی بر مکان به برنامه خود را بیابید. و موضوعات عالی دیگر -> پیش نیازها: بدون نیاز به برنامه نویسی همه چیز را اینجا یاد خواهید گرفت! 4 گیگابایت رم و 9 گیگابایت فضای دیسک در دسترس (برای اندروید استودیو)

Kotlin محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای ساخت برنامه های اندروید است و همچنین می توان از آن برای هر نوع توسعه استفاده کرد.

*پس از اتمام دوره، گواهینامه رسمی را دریافت کنید

Ocsaly Academy مفتخر است که یک دوره جامع در مورد توسعه اندروید با Kotlin ارائه می دهد. با این دوره آموزشی، نحوه استفاده از Kotlin، زبان برنامه نویسی مدرن، برای ساخت اپلیکیشن های اندرویدی زیبا، کاربردی و با کارایی بالا را یاد خواهید گرفت. چه مبتدی یا یک توسعه‌دهنده با تجربه باشید، این دوره منبع ارزشمندی برای یادگیری Kotlin و توسعه Android است.

در اینجا چیزی است که می توانید انتظار یادگیری داشته باشید:

  • مبانی زبان برنامه نویسی Kotlin

  • ساخت و انتشار برنامه‌های Android خودتان

  • استفاده موثر از Android Studio و Android SDK

  • بهترین روش‌ها برای توسعه Android

  • یکپارچه سازی شبکه و API

  • مدیریت پایگاه داده و ذخیره سازی محلی

  • طراحی مواد، انیمیشن‌ها و موضوعات پیشرفته

  • یک موضوع با ارزش دیگر در اندروید.

این دوره توسط توسعه دهندگان مجرب و کارشناسان معتبر Kotlin و Android تدریس می شود. با راهنمایی آنها و حمایت یک جامعه حامی، شما همه چیزهایی را که برای تسلط بر Kotlin و توسعه اندروید نیاز دارید، خواهید داشت. این دوره شامل بیش از 100 سخنرانی و 13 ساعت محتوای ویدیویی است و شما به تمام مواد دوره دسترسی خواهید داشت.

امروز در دوره توسعه اندروید آکادمی Ocsaly با Kotlin ثبت نام کنید و اولین قدم را به سمت یک حرفه موفق در توسعه اندروید بردارید. با 30 روز ضمانت بازگشت پول، چیزی برای از دست دادن و همه چیز برای به دست آوردن ندارید. اکنون با Kotlin برنامه های شگفت انگیز اندروید را بسازید!"

آیا می‌خواهید در برنامه‌نویسی اندروید حرفه‌ای شروع کنید، اما راه درست را پیدا نکرده‌اید؟ آیا ایده خوبی برای یک اپلیکیشن دارید، اما نمی دانید چگونه آن را به واقعیت تبدیل کنید؟ یا شاید شما فقط ناامید شده اید که برای یادگیری اندروید، باید قبلاً Kotlin را بشناسید. اگر چنین است، پس این دوره برای شماست

گردآوری سریع یک نمونه اولیه از یک ایده، اصلاح آن، و سپس تصمیم به اجرا با آن و اتصال آن به یک برنامه کاملاً پیشرفته، یک فرآیند هیجان انگیز و مفید است. هر برنامه نویسی می تواند سرگرم کننده باشد – من در تمام عمرم برنامه نویسی کرده ام – اما ایجاد برای اندروید به نحوی فوق العاده با ارزش است..


Kotlin مختصرترین زبان است و بنابراین کمترین خطا را دارد که برای مبتدیان عالی است. کاتلین همچنین سرگرم‌کننده‌ترین زبان است، عمدتاً به این دلیل که موجز بودن به این معنی است که می‌توانید سریع‌تر و با کد کمتر به نتایج برسید. گوگل کاتلین را یک زبان رسمی اندروید (کلاس اول) می داند. مزایای دیگری نیز برای Kotlin وجود دارد که آن را کمتر مستعد خطا و کمتر احتمال دارد که اشتباهاتی که باعث خرابی می شود انجام دهد. در ادامه با جزئیات این مزایا آشنا خواهیم شد.

Kotlin یک زبان شی گرا است. این بدان معنی است که از مفهوم اشیاء برنامه نویسی قابل استفاده مجدد استفاده می کند. اگر این مانند اصطلاحات فنی به نظر می رسد، قیاس دیگری کمک خواهد کرد. Kotlin ما و دیگران (مانند تیم توسعه API Android) را قادر می‌سازد تا کدی بنویسیم که بتوان آن را بر اساس چیزهای دنیای واقعی ساختار داد، و بخش مهم اینجاست – می‌توان از آن دوباره استفاده کرد.


Kotlin یکی از پرکاربردترین و سریع‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در سال‌های اخیر است. توسعه دهندگان در سراسر جهان ترجیح می دهند از Kotlin برای طیف وسیعی از پروژه ها مانند علم داده، توسعه سمت سرور یا ابر و غیره استفاده کنند. تقاضا برای Kotlin در حال افزایش است و در سال های آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. در این پست، بیایید پنج دلیل اصلی را بررسی کنیم که چرا کاتلین یک زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری در سال 2023 است.

1. زبان مدرن

این یک زبان برنامه نویسی مدرن است که بهترین برنامه نویسی شی گرا و تابعی را گرد هم می آورد. برخی از امیدوارکننده‌ترین ویژگی‌های Kotlin عبارتند از: نحو فشرده تمیز، ایمن، همه‌منظوره، و موارد دیگر.

2. مواد عالی

مواد زیادی در Kotlin موجود است که زبان آموزان می توانند از آنها برای درک خوب زبان برنامه نویسی استفاده کنند. دوره های متعددی وجود دارد که یک مبتدی می تواند با آنها شروع کند. اکثر این دوره ها خود گام هستند و بینش خوبی در مورد زبان برنامه نویسی ارائه می دهند. همچنین، جامعه توسعه‌دهندگان بسیار بزرگ است، بنابراین اگر یادگیرندگان گیر کنند یا سؤالی داشته باشند، همیشه می‌توانند راه‌حل‌هایی را از جامعه توسعه‌دهنده جستجو کنند.

3. یادگیری آسان

یادگیری نحو Kotlin برای مبتدیان آسان است و مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند را ارائه می دهد. این می تواند یک زبان عالی برای ارتقاء مهارت برای برنامه نویسان با تجربه باشد. منحنی یادگیری کم عمقی دارد به خصوص اگر تجربه ای در پایتون یا جاوا داشته باشید. زبان برنامه نویسی نیز برای توسعه دهندگان iOS بسیار آسان است زیرا بر اساس مفاهیم آشنای فناوری مدرن است.

4. آینده شغلی

بسیاری از برندهای پیشرو از Kotlin برای نرم افزار خود استفاده می کنند و مهارت های Kotlin بسیار مورد تقاضا هستند. اگر تخمین ها را باور کنیم، آگهی های شغلی مرتبط با مهارت های کاتلین از سال 2023 تا 1400% افزایش سرسام آور دارند.

5. پشتیبانی انجمن




سرفصل ها و درس ها

چگونه بیشتر این دوره را بگذرانیم؟ How take most of this course ?

  • چرا باید Kotlin را برای توسعه موبایل یاد بگیرید؟ Why you need to learn Kotlin for Mobile Development ?

مقدمه رابط کاربری اندروید استودیو Introduction Android Studio User Interface

  • مروری سریع بر رابط کاربری اندروید استودیو Quick Overview to Android Studio UI

  • ویرایشگر Android Studio - با یا بدون XML Android Studio Editor - with or without XML

راه اندازی محیط توسعه اندروید استودیو Setting Up Android Studio Development Environment

  • اولین قدم برای ایجاد پروژه اندروید First steps to creating android project

  • ایجاد AVD و پیکربندی Creating AVD and Configuring

آناتومی معماری اندروید Anatomy of Android Architecture

  • معماری سیستم اندروید The Android System Architecture

کاتلین - شروع Kotlin - Starting

  • متغیرهای کاتلین Kotlin Variables

  • تعریف متغیرها Defining Variables

  • نقطه ویرگول کاتلین Kotlin Semicolon

  • عملگرهای تخصیص، جمع و تفریق در کاتلین Assignment, Addition and Substraction operators in Kotlin

  • عملگرهای تقسیم، ضرب، افزایش و کاهش Division, Multiplaction, Increment and Decrement operators

  • برنامه آزمایشی با قالب های رشته ای Demo Application with String Templates

کاتلین - اپراتورها Kotlin - Operators

  • اپراتورهای کاتلین برابری Kotlin Equality operators

  • Kotlin Logical AND، Logical OR Operators Kotlin Logical AND , Logical OR Operators

کاتلین - شرایط Kotlin - Conditions

  • اگر و شرایط دیگر If and Else Conditions

  • کاتلین تودرتو اگر Kotlin Nested If

  • وقتی شرایط When Conditions

کاتلین - حلقه ها Kotlin - Loops

  • حلقه while و DOWHILE While and DOWHILE loop

  • برای حلقه ها For LOOPS

کاتلین - توابع Kotlin - Functions

  • مقدمه ای بر تابع کاتلین Introduction to Kotlin Function

  • کلمه کلیدی بازگشت Return Keyword

  • آرگومان های تابع پیشرفته کاتلین Kotlin Advanced Function Arguments

  • Kotlin - اعلان توابع Kotlin - Declaring Functions

  • کاتلین - پارامترها Kotlin - Parameters

  • تست Test

کاتلین - OOP Kotlin - OOP

  • مقدمه ای بر Kotlin OOP Introduction to Kotlin OOP

  • کلاس - توابع Class - Functions

  • متغیرهای کلاس Class Variables

  • Kotlin OOP - کپسولاسیون Kotlin OOP - Encapsulation

  • Kotlin - اصلاح‌کننده‌های دید عمومی و خصوصی Kotlin - Visibility Modifiers Public and Private

  • Kotlin - Visibility Modifiers Final Kotlin - Visibility Modifiers Final

  • سازندگان اولیه و ثانویه Primary and Secondary Constructors

  • بازی با OOP - قسمت 1 Game with OOP - Part 1

  • بازی با OOP - قسمت 2 Game with OOP - Part 2

  • بازی با OOP - قسمت 3 Game with OOP - Part 3

  • مقدمه ای بر وراثت کاتلین Introduction to Kotlin Inheritance

  • وراثت Inheritance

  • ارث بخش 2 Inheritance Part 2

  • کلاس چکیده - قسمت 1 Abstract Class - Part 1

  • سوپر کلاس کاتلین Kotlin Super Class

  • بازی با OOP - نهایی Game with OOP - Final

  • تمرینات Exercies

Viewbinding در اندروید Viewbinding in Android

  • فعال کردن ViewBinding در اندروید Enabling ViewBinding in Android

  • مثال های عملی با ViewBinding Practical Examples with ViewBinding

ایجاد اپلیکیشن یادداشت ها Creating Notes Application

  • ایجاد پروژه ما Creating our Project

  • طراحی UI برای برنامه NOTE Designing UI for NOTE App

  • طراحی رابط کاربری برای برنامه NOTE - قسمت 2 Designing UI for NOTE App - Part 2

برنامه شماره 2 با RecyclerView Application #2 With RecyclerView

  • ایجاد پروژه و افزودن RecyclerView Creating Project and Adding RecyclerView

  • طراحی UI Designing UI

  • برنامه نویسی ViewHolder Coding ViewHolder

ابزارک های رابط کاربری اندروید Android UI Widgets

  • ایجاد ویجت از Kotlin Code Creating widget from Kotlin Code

  • بازی با ویجت ها Playing with Widgets

چرخه حیات فعالیت Android Android Activity Lifecycles

  • فرآیندهای پیش زمینه در اندروید Foreground Processes in Android

  • فرآیندهای با اولویت پایین Low Priority Processes

  • Android onCreate Method Android onCreate Method

  • روش‌های لغو Override Methods

  • تصویرسازی رویدادهای چرخه حیات فعالیت Illustrating Activity Lifecycle Events

  • ذخیره و بازیابی حالت نمونه Saving and Restoring Instance State

  • ذخیره و بازیابی حالت نمونه به صورت دستی Manually Saving and Restoring Instance State

  • نهایی Final

H8.UI با Kotlin H8.UI With Kotlin

  • پل بین رابط کاربری و کاتلین The Bridge between UI and Kotlin

  • مثال رابط کاربری با رابط ها UI Example with Interfaces

  • چیدمان محدودیت - زنجیر Constraint Layout - Chains

  • چیدمان محدودیت - قسمت 2 Constraint Layout - Part 2

I9. ابزارک‌های رابط کاربری اندروید I9.Android UI Widgets

  • ابزارک های رابط کاربری اندروید قسمت 1 Android UI Widgets Part 1

  • Kotlin RadioGroup و RadioButtons با Lambda Kotlin RadioGroup and RadioButtons with Lambda

  • ویجت سوئیچ کاتلین Kotlin Switch Widget

  • ویجت CheckBox CheckBox Widget

  • گفتگو Dialog

  • ابزارک های رابط کاربری Android - Layouts Android UI Widgets - Layouts

  • Android - Layout Editor Android - Layout Editor

J10.App Navigation J10.App Navigation

  • برنامه ناوبری - قسمت 1 Navigation Application - Part 1

  • برنامه ناوبری - قسمت 2 Navigation Application - Part 2

  • برنامه ناوبری - قسمت 3 Navigation Application - Part 3

  • برنامه ناوبری - قسمت 4 Navigation Application - Part 4

K11.آرایه ها K11.Arrays

  • ArrayLists و HashMap ArrayLists and HashMap

  • آرایه های آرایه ها Arrays of Arrays

  • آرایه ها در کاتلین - قسمت 1 Arrays in Kotlin - Part 1

L12.RecyclerView و RecyclerAdapter L12.RecyclerView and RecyclerAdapter

  • Inner Class و RecyclerView Fundamentals Inner Class and RecyclerView Fundamentals

  • برنامه RecyclerView - قسمت 1 RecyclerView App - Part 1

  • برنامه RecyclerView - قسمت 2 RecyclerView App - Part 2

M13. قطعات M13.Fragments

  • آموزش Fragments Fragments Tutorial

  • پروژه قطعه Fragment Project

N14.Android App Architecture با Jetpack N14.Android App Architecture with Jetpack

  • مقدمه ای بر Jetpack Introduction to Jetpack

  • Fragment + ViewModel Example App Fragment + ViewModel Example App

  • برنامه مثال LiveData LiveData Example Application

  • DataBinding - قسمت 1 DataBinding - Part 1

  • DataBinding - نمونه برنامه DataBinding - Example Application

چرخه زندگی اندروید Android Lifecycle

  • فرآیندهای پیش زمینه در اندروید Foreground Processes in Android

  • فرآیندهای با اولویت پایین Low Priority Processes

  • تصویرسازی رویدادهای چرخه حیات فعالیت Illustrating Activity Lifecycle Events

  • Android onCreate Method Android onCreate Method

  • روش‌های لغو Override Methods

  • ذخیره و بازیابی حالت نمونه Saving and Restoring Instance State

  • ذخیره و بازیابی حالت نمونه به صورت دستی Manually Saving and Restoring Instance State

  • نهایی Final

O15.Android با اجزای Lifecycle Aware O15.Android with Lifecycle Aware Components

  • اصول چرخه زندگی اندروید Android lifecycle fundamentals

  • برنامه مثال چرخه زندگی اندروید - قسمت 1 Android Lifecycle Example Application - Part 1

  • برنامه مثال چرخه زندگی اندروید - قسمت 2 Android Lifecycle Example Application - Part 2

P16. Motion Layout P16.Motion Layout

  • مبانی طرح بندی حرکت - قسمت 1 Motion Layout Fundamentals - Part 1

  • مثال برنامه Motion Layout - قسمت 1 Motion Layout Application Example - Part 1

  • برنامه Motion Layout - قسمت 2 Motion Layout Application - Part 2

  • مبانی چرخه کلید اندروید Android KeyCycle Fundamentals

  • برنامه Key Cycle اندروید Android KeyCycle Application

R17.طراحی مواد R17.Material Design

  • طراحی متریال Material Design

  • Android Fab Example App Android Fab Example App

  • برنامه نمونه Android Fab با اسنک بار - قسمت 2 Android Fab Example App with SnackBar - Part 2

  • Android TabLayout - قسمت 1 Android TabLayout - Part 1

  • طرح بندی برگه اندروید - قسمت 2 Android Tab Layout - Part 2

  • Android RecyclerView - Recap Android RecyclerView - Recap

  • برنامه Android RecyclerView Example Android RecyclerView Example Application

  • نمای بازیافت کننده اندروید - نمونه برنامه قسمت 2 Android Recycler View - Example Application Part 2

  • نمایش بازیافت - نهایی! Recycler View - Final !

S18. مقاصد S18.Intents

  • مبانی اهداف اندروید Android Intents Fundamentals

  • برنامه مثال Android Explicit Intents - قسمت 1 Android Explicit Intents Example App - Part 1

  • برنامه مثال Android Explicit Intents - قسمت 2 Android Explicit Intents Example App - Part 2

  • برنامه مثال Intent Implicit Android - قسمت 1 Android Implicit Intents Example App - Part 1

  • برنامه مثال Intent Implicit Android - قسمت 2 Android Implicit Intents Example App - Part 2

  • مبانی هدف پخش اندروید Android Broadcast Intent Fundamentals

  • برنامه فرستنده و گیرنده قصد پخش اندروید Android Broadcast Intent Sender and Receiver App

T19. Threads و Coroutines T19.Threads and Coroutines

  • موضوع اندروید و برنامه مثال Android Thread and Example Application

  • آموزش Coroutines اندروید Android Coroutines Tutorial

  • برنامه Android Coroutines Example Android Coroutines Example Application

U20.Android Services U20.Android Services

  • اصول خدمات اندروید Android Services Fundamentals

  • Android - خدمات شروع شده - قسمت 1 Android - Started Services - Part 1

  • Android - Started Services - Part 2 Android - Started Services - Part 2

ویرایشگر چیدمان اندروید استودیو Android Studio Layout Editor

  • ویرایش فعالیت پایه Editing Basic Activity

  • نحوه استفاده از ابزار ویرایشگر طرح بندی اندروید استودیو How to use android studio layout editor tool

  • جلسه ویرایشگر طرح بندی 3 Layout Editor Lecture 3

کاتلین پیشرفته: اشکال زدایی Advanced Kotlin : Debugging

  • رفع خطاهای کاتلین Fixing errors in Kotlin

  • توسعه BUG در برنامه Developing BUG in Application

  • پا گذاشتن، بیرون رفتن Stepping in,out

  • نهایی: رفع برنامه ما FINAL : Fixing our application

نمایش نظرات

آموزش توسعه اپلیکیشن اندروید در 33 ساعت بوت کمپ | اندروید 13
جزییات دوره
33 hours
131
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
7,993
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Online Computer Science Academy Online Computer Science Academy

دانشمند کامپیوتر، موسس OCSA، Progammer هدف OCSA در سه سال آینده، آموزش برنامه‌نویسی به ۲ میلیون نفر است. همچنین دوره های خود OCSA که همه در اینجا در دسترس هستند، ما با بهترین معلمان کار می کنیم و دوره هایی را برای آموزش مهارت های ضروری مورد نیاز توسعه دهندگان در همه سطوح ایجاد می کنیم. یکی دیگر از فلسفه های مهم این است که دوره های ما توسط متخصصان واقعی تدریس می شود. توسعه دهندگان نرم افزار، محققین پزشکی قانونی دیجیتال با تجربه واقعی و قابل توجه در صنعت، که معلمان بزرگی نیز هستند. همه مربیان ما با تجربه هستند، توسعه دهندگان نرم افزار! تیم ما در حال حاضر مشغول ایجاد دوره های جدید است. چه مبتدی باشید، چه برای اولین بار به دنبال یادگیری نحوه برنامه‌نویسی هستید، یا مهارت‌های موجود خود را تقویت کنید، یا زبان‌ها، چارچوب‌ها یا مهارت‌های جدید را یاد بگیرید، آکادمی تمامی منابع را برای یادگیری از مربیان حرفه‌ای در اختیار شما قرار داده است!