Unreal Engine 5 C++: Advanced Action RPG

Unreal Engine 5 C++: Advanced Action RPG

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد تجربه نبرد RPG پیشرفته در Unreal Engine 5 از طریق سیستم توانایی گیم پلی (GAS) با استفاده از C++ سیستم ترکیبی قدرتمند غوغا با حملات سبک و سنگین از سیستم توانایی بازی برای ایجاد تجربه رزمی جذاب RPG استفاده کنید هوش مصنوعی پیشرفته دشمن با استفاده از BTTask سفارشی، BTTDecorator، BTService Environment سیستم پرس و جو برای رفتارهای پیشرفته هوش مصنوعی واکنش جهت ضربه و غلتک سیستم بلوک غوغا و پری توانایی های ویژه سلاح و توانایی خشم با هزینه و خنک کننده رابط کاربری قوی سیستم را اعلام می کند حالت بازی مبارزه با بقا که دشمنان را در امواج ایجاد می کند منوی اصلی، منوی مکث، صفحه نمایش برنده/بازنده به علاوه یک صفحه بارگیری سیستم قفل هدف عملکردی انواع مختلف دشمن با توانایی‌های غوغا و دوربرد توانایی سفارشی C++ وظیفه/عمل پنهان برای نبرد بهترین شیوه‌ها برای استفاده از بارگذاری ناهمزمان و همزمان در BP و C++ طراحی آمارهای رزمی داده‌گرا شیوه‌های کد استاندارد صنعت با ساختار کد به راحتی قابل تمدید پیش نیازها: تجربه اولیه C++ با Unreal مورد نیاز است

به "Unreal Engine 5 C++: Advanced Action RPG" خوش آمدید! جامع ترین دوره RPG که تا به حال به صورت آنلاین پیدا کرده اید. در این دوره، ما از شیوه‌های کدنویسی استاندارد صنعتی و طراحی داده‌محور برای ایجاد تجربیات رزمی AAA RPG استفاده می‌کنیم.


می‌آموزید که چگونه از سیستم توانایی گیم‌پلی برای ایجاد یک تجربه رزمی RPG پیچیده و پیاده‌سازی ویژگی‌های هیجان‌انگیز مانند سیستم ترکیبی با حملات سبک و سنگین، چرخاندن جهت‌دار، واکنش‌های ضربه، مسدود کردن، عقب‌نشینی، قفل کردن هدف، توانایی‌های ویژه استفاده کنید. خنک کردن، اجتناب از هوش مصنوعی، هوش مصنوعی پیشرفته دشمن با حملات پرتابی و ضربتی، باس فایت حماسی، و موارد دیگر.


در بخش اول، شخصیت قهرمان خود را برای سیستم توانایی گیم‌پلی تنظیم می‌کنیم و با استفاده از برچسب‌های گیم‌پلی بومی و دارایی‌های داده، به اتصال ورودی ادامه می‌دهیم. هنگامی که شخصیت ما بتواند در سطح حرکت کند، GAS را با لایه‌های انیمیشن مرتبط ترکیب می‌کنیم تا یک سیستم ترکیبی غوغا با حملات سبک و سنگین ایجاد کنیم. با وجود این عناصر، شخصیت‌های دشمن، افزودن ویژگی‌ها، بازخورد جنگی، مرگ شخصیت و یک سیستم اعلان رابط کاربری قوی را معرفی می‌کنیم. همچنین یاد خواهید گرفت که از بارگیری ناهمزمان برای داده های راه اندازی استفاده کنید و یک کتابخانه تابع سفارشی برای رسیدگی به آسیب ایجاد کنید.


در مرحله بعد، اجتناب از هوش مصنوعی و strafing را با استفاده از ترکیبی از گره‌های درخت رفتار Blueprint و C++ برای ایجاد رفتارهای هوش مصنوعی پیشرفته پیاده‌سازی می‌کنیم. ما مولفه crowd زیر را برای اجتناب از انحراف ازدحام ترکیب می‌کنیم و انواع گره درخت رفتار و سیستم جستجوی محیط را برای تعیین مکان‌های strafing بررسی می‌کنیم.


از آنجایی که دشمنان ما قادر به وارد کردن آسیب هستند، توانایی‌های رزمی قهرمان خود را با اضافه کردن چرخش جهت، واکنش‌های ضربه جهت، مسدود کردن، عقب‌نشینی و قفل کردن هدف بهبود خواهیم داد. شما یاد خواهید گرفت که از تاب حرکتی برای فواصل غلتشی پویا استفاده کنید و برای توانایی قفل هدف، بیشتر کارهای سنگین را در C++ انجام دهید.


به دنبال این، دشمنی را معرفی می‌کنیم که پرتابه‌ها را شلیک می‌کند و در صورت نزدیک شدن، عقب‌نشینی می‌کند. سپس یک شخصیت رئیس را اضافه می کنیم که دارای یک نوار رئیس، حملات غوغایی قدرتمند و توانایی احضار سایر دشمنان است. هنگامی که سیستم رزمی ما کاملاً فعال شد، یک حالت بازی بقا با امواج دشمن ایجاد خواهیم کرد. ما چندین ویجت، از جمله صفحه برد، صفحه نمایش باخت، منوی مکث و منوی اصلی ایجاد خواهیم کرد. در نهایت، ما همه چیز را به یک نقشه واقعی برای نبردهای حماسی علیه دشمنان خود منتقل می کنیم.


این دوره جامع RPG بصورت آنلاین بی بدیل است. با تغییرات کد دقیق ارائه شده در هر سخنرانی و رویکرد گام به گام، زمان بهتری برای ایجاد پروژه RPG رویایی خود وجود ندارد. منتظر چی هستی؟ به دوره بپیوندید و ماجراجویی RPG خود را از امروز شروع کنید!


سرفصل ها و درس ها

نمایش نظرات

Unreal Engine 5 C++: Advanced Action RPG
جزییات دوره
44 hours
321
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,855
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Vince Petrelli Vince Petrelli

برنامه نویس/هنرمند سه بعدی