آموزش توسعه پیشرفته برنامه iOS: انیمیشن اصلی

Advanced iOS App Development: Core Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد انیمیشن های پیچیده و چشم نواز برای برنامه های iOS شما برای لذت بخشیدن به کاربران و ایجاد تجربه تعاملی چیزی است که آنها به خاطر می سپارند. در این دوره می توانید Core Animation API را جستجو کنید ، از انیمیشن های لایه اساسی گرفته تا انتقال کنترل کننده مشاهده سفارشی و انیمیشن های سه بعدی. مربی Harrison Ferrone نحوه ساخت انیمیشن های لایه ای ساده ، اشکال زدایی از درختان لایه برای کد Swift تمیزتر ، انیمیشن های گروهی و افزودن سهولت ، حلقه و انتقال را نشان می دهد - همه ویژگی هایی که برای ایجاد انیمیشن UI با ظاهر حرفه ای نیاز دارید. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه تغییرات شیبی رنگ ، اشکال و موقعیت اشیا along را در طول مسیر متحرک کنید. اقدامات و معاملات سفارشی را توسعه دهید و ایجاد جلوه های سه بعدی ، از جمله انتشار دهنده های ذرات. با پایان دوره ، پایه هایی برای ایجاد انیمیشن های پیچیده و زیبا iOS کاملاً از طریق کد خواهید داشت.
موضوعات شامل:
  • اصول اصلی انیمیشن
  • انیمیشن لایه ای ساده
  • استفاده مجدد از انیمیشن
  • انیمیشن بهاری
  • کلیدها و نمایندگان
  • تسهیل و حلقه زدن
  • انیمیشن Keyframe
  • انتقال
  • متحرک کردن گرافیک ها ، اشکال و مسیرها
  • اقدامات سفارشی
  • جلوه های سه بعدی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • نگاهی پیشرفته به CoreAnimation An advanced look at CoreAnimation

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. شروع کار 1. Getting Started

  • بررسی اجمالی پروژه استارت Starter project overview

  • انیمیشن اصلی 101 Core Animation 101

2. فکر کردن در لایه ها 2. Thinking in Layers

  • انیمیشن لایه ای ساده Simple layer animation

  • استفاده مجدد از انیمیشن ها Reusing animations

  • با استفاده از حالت های پر Using fill modes

  • کار با چشمه ها ، قسمت 1 Working with springs, part 1

  • کار با چشمه ها ، قسمت 2 Working with springs, part 2

  • درک لایه ارائه Understanding the presentation layer

  • کلیدها و نمایندگان ، قسمت 1 Keys and delegates, part 1

  • کلیدها و نمایندگان ، قسمت 2 Keys and delegates, part 2

  • آسان و حلقه انیمیشن ها Easing and looping animations

  • فصل چالش Chapter challenge

  • راه حل Solution

3. گروه ها ، کلیدهای کلیدی و انتقال 3. Groups, Keyframes, and Transitions

  • ایجاد گروه های انیمیشن Creating animation groups

  • کار با انیمیشن های keyframe ، قسمت 1 Working with keyframe animations, part 1

  • کار با انیمیشن های keyframe ، قسمت 2 Working with keyframe animations, part 2

  • با استفاده از انتقال لایه Using layer transitions

  • فصل چالش Chapter challenge

  • راه حل Solution

4. شکل لایه ها و فراتر از آن 4. Shape Layers and Beyond

  • شیب های متحرک Animating gradients

  • کار با خصوصیات شکل Working with shape properties

  • انیمیشن کردن کلیدهای صفحه با مسیری Animating keyframes by path

  • اشکال اصلاح Modifying shapes

  • کار با لایه های تکرار شونده Working with replicator layers

  • راه حل Solution

5- سفارشی سازی اقدامات و معاملات 5. Customizing Actions and Transactions

  • ایجاد اشیاء عمل Creating action objects

  • CALayerDelegate CALayerDelegate

  • با استفاده از معاملات سفارشی Using custom transactions

  • فصل چالش Chapter challenge

  • راه حل Solution

6. جلوه های سه بعدی و انیمیشن ها 6. 3D Effects and Animations

  • ایجاد چشم انداز Creating perspective

  • کار به صورت سه بعدی Working in 3D

  • انیمیشن به صورت سه بعدی Animating in 3D

  • ایجاد یک emitter ذرات Creating a particle emitter

  • سفارشی کردن سلولهای emitter Customizing emitter cells

  • فصل چالش Chapter challenge

  • فصل چالش Chapter challenge

  • راه حل Solution

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش توسعه پیشرفته برنامه iOS: انیمیشن اصلی
جزییات دوره
2h 33m
41
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
8,233
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harrison Ferrone Harrison Ferrone

مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی و فناوری خلاق

هریسون فرون یک مهندس نرم‌افزار، توسعه‌دهنده بازی، فن‌شناس خلاق و دارای گواهینامه ScrumMaster است.

او در تلفن همراه کار کرده است. برنامه ها و پروژه های بازی به عنوان یک فریلنسر، برای یک استارت آپ مستقل و یک شرکت پیشرو در صنعت. تمرکز اصلی او روی سوئیفت و سی شارپ است، اما اخیراً به C++ و Unreal Engine 4 منشعب شده است. وقتی او برنامه‌نویسی نمی‌کند یا هر چیزی را که در دستش است نمی‌خواند، به دنبال حس هیپ‌هاپ دوران طلایی است و بعدازظهر می‌گذرد. با دوست دخترش و سه گربه شان چرت می زند.