آموزش Unreal Engine 5 Blueprints: گام به گام توسعه بازی Space Shooter

Unreal Engine 5 Blueprints: Step-by-Step Space Shooter Game Development

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

یک سفر توسعه‌دهنده بازی را با «طرح‌های Unreal Engine 5: Step-by-Step Space Shooter Game Development» شروع کنید!

با "Unreal Engine 5 Blueprints: Step-by-Step Space Shooter Game Development" به دنیای هیجان انگیز توسعه بازی شیرجه بزنید، یک کلاس Skillshare که هم برای توسعه دهندگان مشتاق و هم برای کهنه سربازان باتجربه طراحی شده است.

این کلاس با راهنمایی مارکوس، متخصص با تجربه‌ی فراوان در زمینه کدنویسی و طراحی بازی، نه تنها به شما روشنگری می‌کند، بلکه به شما قدرت می‌دهد. با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 5، رویاهای توسعه بازی شما را به واقعیت تبدیل خواهیم کرد.

نمای کلی کلاس

این کلاس روند ساخت بازی را ابهام می کند و مسیری گام به گام از ایده اولیه تا یک بازی کاملاً تحقق یافته ارائه می دهد. این برای کسانی که تازه وارد بازی‌سازی شده‌اند یا به دنبال افزایش مهارت‌های خود با Unreal Engine 5 هستند، عالی است. شما یک بازی تیراندازی فضایی جذاب ایجاد می‌کنید و یاد می‌گیرید که گیم‌پلی پویا را با داستان‌گویی جذاب ترکیب کنید.

چه چیزی «Unreal Engine 5 Blueprints: Step-by-Step Space Shooter Game Development» را متمایز می کند:

  • بسته منابع جامع انحصاری: توسعه بازی خود را با یک بسته منبع شروع کنید، شامل همه چیز از سطح فضای قابل بازی گرفته تا کشتی های منحصر به فرد، ایجاد یک تجربه بازی همهجانبه.

  • رویکرد دوستانه مبتدی: با اصول اولیه سیستم بلوپرینت Unreal Engine 5 شروع کنید و به تدریج با تکنیک های توسعه پیچیده تر مقابله کنید و پایه ای محکم برای سفر توسعه بازی خود بسازید.

  • Master Space Player 3D Mechanics: درباره حرکات دوربین پویا، کنترل‌های بصری، حرکت قوی، سیستم‌های تیراندازی جامع، و ادغام جلوه‌های ذرات برای یک تجربه گیم‌پلی جذاب بیاموزید.

  • طراحی و پیاده‌سازی رابط کاربری: یک رابط کاربری منحصربفرد ایجاد کنید که تعامل بازیکن را از طریق نمایشگرهای سلامت و استقامت، سیستم‌های امتیازدهی، و قابلیت‌های ذخیره‌سازی، از جمله منوی شروع و دنباله‌های بازی را افزایش می‌دهد.

  • اشکال‌زدایی و بهینه‌سازی: با آموزش‌هایی در مورد اشکال‌زدایی، بهینه‌سازی عملکرد، و به‌کارگیری آخرین نکات برای پرداختن به بازی‌تان، فراتر از کدنویسی اولیه بروید، مهارت‌های حیاتی برای هر توسعه‌دهنده مشتاق بازی.

  • هوش مصنوعی سفینه فضایی دشمن هوشمند: با هوش مصنوعی دشمن هوشمند، گیم پلی فراگیر ایجاد کنید، از جمله یک سیستم طرح اولیه برای طراحی رفتارهای منحصر به فرد دشمن.

آنچه دریافت خواهید کرد:

  • برای شروع سریع پروژه خود به یک بسته منبع گسترده دسترسی داشته باشید.
  • راهنمایی از طریق یک مسیر یادگیری ساختاریافته از اصول اولیه Unreal Engine 5 تا مکانیک پیشرفته بازی.
  • مهارت در متحرک سازی سفینه های فضایی، توسعه سیستم های تیراندازی، و یکپارچه سازی یک سیستم امتیازدهی برای گیم پلی پیشرفته.
  • تکنیک‌های پیشرفته برای افزودن ویژگی‌های پیچیده و ایجاد یک سکانس بازی‌سازی زیبا.

مسیر یادگیری شما:

  • شروع با معماری Unreal Engine 5 تا تنظیم حالت بازی و سیستم پخش بازیکن.
  • پیشرفت از طریق مکانیک بازی، تقویت تعامل بازیکن و دمیدن زندگی به سفینه فضایی و دشمنان شما.
  • بررسی اشکال‌زدایی، بهینه‌سازی عملکرد، و به‌کارگیری آخرین نکات برای متمایز کردن بازی خود.

  این کلاس برای چه کسانی است؟

«طرح‌های Unreal Engine 5: Step-by-Step Space Shooter Development Game» از هر کسی که مشتاق توسعه بازی است استقبال می‌کند. چه مبتدی باشید که مشتاق توسعه بازی هستید یا یک توسعه‌دهنده با تجربه باشید که می‌خواهد مهارت‌های خود را با Unreal Engine 5 تقویت کند، این کلاس بینش‌های ارزشمند و تجربه عملی را ارائه می‌دهد.

این سفر هیجان انگیز را شروع کنید و همین امروز ایده های خلاقانه خود را به یک بازی تیرانداز فضایی کاملاً تحقق یافته تبدیل کنید!

همه به طرح نقشه ادامه دهید و شما را در کلاس ببینیم!

مارکوس


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • اولین طراحی و حرکت دشمن First Enemy Design and Movement

  • سیستم اسپرینت و مدیریت استقامت Sprint System and Stamina Management

  • مکانیک تخم ریزی دشمن Enemy Spawning Mechanics

  • تکمیل ادغام موشک و بازیکن Finalizing Missile and Player Integration

  • حالت بازی و طراحی UI Game Mode and UI Design

  • توسعه مکانیک تیراندازی Shooting Mechanic Development

  • اصول اولیه بلوپرینت پلیر Player Blueprint Basics

  • مکانیک تیراندازی دشمن Enemy Shooting Mechanics

  • توسعه عملکرد حرکتی Movement Function Development

  • ساخت بنیاد سیستم تیراندازی Building the Shooting System Foundation

  • معرفی سیستم موشکی Missile System Introduction

  • مولفه آسیب پذیر و سلامت بازیکن Damageable Component and Player Health

  • تکمیل سیستم تیراندازی Completing the Shooting System

  • تجسم حرکت با مسیرهای ذرات Visualizing Movement with Particle Trails

  • تقویت هدف گذاری و ضربدری Enhancing Targeting and Crosshairs

  • توسعه دشمن تیرانداز Shooter Enemy Development

  • اجزای دشمن و سیستم آسیب Enemy Components and Damage System

  • معماری طرح دشمن Enemy Blueprint Architecture

  • مبانی سیستم هدف گیری و تیراندازی Targeting and Shooting System Basics

  • رابط کاربری موشک و سیستم ارتقاء Missile UI and Upgrade System

  • Game Over UI و انیمیشن Game Over UI and Animation

  • اجرای امتیاز و مرگ دشمن Implementing Score and Enemy Death

  • مکانیک موشک خانگی Homing Missile Mechanics

  • لمس نهایی و تصحیح خطا Final Touches and Error Correction

  • انیمیشن کشتی و کنترل Ship Animation and Control

  • مکانیک و کنترل دوربین Camera Mechanics and Control

  • نهایی کردن سیستم اسپرینت Finalizing Sprint System

  • سیستم امتیاز بالا و صرفه جویی High Score System and Saving

  • معرفی سیستم Stamina Stamina System Introduction

  • بررسی اجمالی حرکت شخصیت Character Movement Overview

  • مقدمه ای بر بسته توسعه و منابع UE5 Introduction to UE5 Development and Resource Pack

  • توسعه بازی Unreal Engine 5 Blueprints گام به گام Space Shooter Unreal Engine 5 Blueprints Step by Step Space Shooter Game Development

  • پیاده سازی مکانیک اسپرینت Implementing Sprint Mechanics

  • عملکرد منوی اصلی Main Menu Functionality

  • توابع مشترک دشمن Common Enemy Functions

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 5 Blueprints: گام به گام توسعه بازی Space Shooter
جزییات دوره
7h 33m
35
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
6
- از 5
ندارد
دارد
دارد
3D Tudor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

3D Tudor 3D Tudor

مدرس سه بعدی

به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دوره‌هایی با دستورالعمل‌های واضح و کامل افتخار می‌کنم که شما را به سطح بعدی مدل‌سازی سه بعدی و انیمیشن می‌برد.

هدف من این است که دوره‌های بدون سر و صدایی را در مورد مدل‌سازی سه‌بعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک می‌کند مجموعه مهارت‌ها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:

Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیط‌ها

من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.

در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.

دوره‌های من برای مدل‌سازان سه‌بعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شده‌اند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعمل‌های دقیق و راهنمایی‌های واضح در طول هر درس، مرا متمایز می‌کند.

من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درس‌هایم استفاده می‌کنم و به زبان‌آموزان کمک می‌کنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میان‌برهای قبلی، آن‌ها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.

من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.

من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.

مدل‌های من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته می‌شوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.

من می‌توانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.

من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.