آموزش مقدمه ای بر مستر کلاس تولید موسیقی

Introduction to Music Production Masterclass

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به کلاس مقدماتی تولید موسیقی خوش آمدید!

این دوره توسط انجمن بین‌المللی مربیان و مؤسسات موسیقی آنلاین (IAOMEI) "گواهینامه 5 ستاره" دارد. این دوره به طور مستقل توسط گروهی از کارشناسان بررسی شده است و امتیاز 5 ستاره ای را دریافت کرده است.

100% نرخ پاسخ! هر سوالی که در این کلاس ارسال می شود در عرض 24 ساعت توسط مدرس پاسخ داده می شود.

این کلاس برای هرکسی است که فکر کرده است تولید موسیقی چیست. به خصوص:

  • تهیه‌کنندگان مشتاق: اگر به تازگی تولید موسیقی را شروع کرده‌اید، این دوره، چاقوی ارتش سوئیس خواهد بود که برای همیشه در کمربند خود نگه دارید.

  • نوازندگان: اگر می‌خواهید با درک ابزارهای تولید موسیقی الکترونیک، ضبط، و کار طراحی صدا، آهنگ‌های خود را بهبود ببخشید، این کلاس برای شما مناسب است.

  • تهیه‌کنندگان: اگر آهنگ‌هایی می‌سازید که بر روی تنظیمات از پیش تعیین شده تکیه می‌کنند و می‌خواهید یاد بگیرید چگونه صداهای خود را بسازید، این دوره برای شما مناسب است.

  • ترانه سراها: با درک نحوه استفاده از جدیدترین ابزارها در آهنگ‌های خود، آهنگ‌های خود را بهبود بخشید و آنها را ضبط کنید!

در این کلاس، با اصول اولیه شروع می‌کنیم: به چه ابزارهایی برای تولید موسیقی نیاز دارم؟ ابزارهای مختلف را بررسی می کنیم، سپس شروع به یادگیری نحوه استفاده از آنها برای ساخت موسیقی حرفه ای می کنیم. در پایان این کلاس، شما آهنگ های خود را روی رایانه شخصی خود خواهید ساخت (مهم نیست که مک باشد یا رایانه شخصی!)

این دوره از برنامه درسی آزموده‌شده‌ای پیروی می‌کند که من برای کلاس فناوری موسیقی 101 در موقعیت دانشگاهم استفاده کرده‌ام. خوشحالم که می توانم آن را با 0.001٪ هزینه کلاس دانشگاه در دسترس شما قرار دهم.

هدف از این کلاس این است که شما یاد بگیرید چگونه با ابزارهایی که از قبل دارید یا می توانید با هزینه کم به آنها دسترسی داشته باشید، موسیقی اصلی بسازید.


نرم افزار:
این دوره مختص هیچ برنامه DAW نیست.

من از Ableton Live Suite 10 و 11 در این دوره به عنوان DAW اصلی خود استفاده خواهم کرد، اما اگر از هر برنامه دیگری استفاده می کنید، می توانید به خوبی آن را دنبال کنید. این شامل Logic، FL Studio، Pro Tools، Reaper، Reason، Cubase یا هر یک از موارد دیگر است. روش من در این کلاس آموزش مفاهیم است، بنابراین هر کاری که انجام می‌دهم، می‌توانید آن را در نرم‌افزار خودتان انجام دهید.

ژانر:
من بیشتر به خاطر کار با موسیقی الکترونیک شناخته شده‌ام، اما من این دوره را طوری طراحی کرده ام که در مورد ژانر تا حد امکان جامع باشد. ما در مورد تکنیک های همه ژانرها، صداها و سبک ها صحبت خواهیم کرد. همه ژانرها در اینجا خوش آمدید!

موضوعات تحت پوشش: 

  • اصولات صوتی دیجیتال

  • تجهیزات: Mac یا PC؟

  • لپ تاپ یا رومیزی؟

  • بلندگو یا هدفون؟

  • همه چیز درباره میکروفون

  • چه نرم افزاری باید دریافت کنید؟

  • نحوه عملکرد همه نرم‌افزارهای DAW (Digital Audio Workstation)

  • ساخت مسیرها با استفاده از شبکه

  • نحوه خواندن شکل موج صوتی

  • برنامه نویسی درام و ساخت بیت

  • استفاده از نمونه های صوتی برای تولید موسیقی

  • نرخ نمونه و نرخ بیت

  • استفاده از MIDI

  • گیتار MIDI و سایر سازها

  • جلوه‌های MIDI

  • اتوماسیون

  • کار با حلقه ها

  • پیدا کردن حلقه ها (رایگان!)

  • سنتز

  • طراحی صدا

  • انواع سنتز (آنالوگ، سنتز مدولار، مدل سازی فیزیکی، سرم و موارد دیگر)

  • استفاده از نمونه‌گیرها

  • ساخت آهنگ از ابتدا

  • و خیلی، خیلی بیشتر!

اگر آماده شروع ساخت آهنگ های حرفه ای هستید، این کلاسی است که شما را در آن سفر آغاز می کند. همین امروز شروع کنید.

دکتر آلن یک استاد موسیقی دانشگاه است و یک مربی دارای رتبه برتر است - با بیش از 100 دوره و بیش از 350000 دانشجو.

در سال 2017، استار تریبون بیزینس او ​​را به‌عنوان «حرک‌کننده و تکان‌دهنده» معرفی کرد، و او توسط بنیاد گرمی به‌خاطر کلاس‌های آموزش موسیقی‌اش شناخته می‌شود.

در این کلاس، چندین پروژه را بررسی خواهم کرد که می‌خواهم خودتان آنها را امتحان کنید. دنبال کردن تنها راه برای یادگیری واقعی آن است، بنابراین لطفاً با نرم افزار خود آزمایش کنید!

پروژه: ساخت آهنگ!

شما اکنون به اندازه کافی در مورد Ableton Live برای ساخت آهنگ می دانید. در اینجا چند دستورالعمل برای این پروژه آورده شده است:

  1. با استفاده از یکی از سینت سایزرهای داخلی، یک آهنگ با حداقل 1 آهنگ ساز ایجاد کنید.
  2. حداقل یک آهنگ بسازید که یک تراک صوتی باشد و چند نمونه روی آن باشد، مانند حلقه درام.
  3. نت‌های MIDI را با نواختن آن‌ها، اگر صفحه‌کلید MIDI دارید، یا فقط با کشیدن آن‌ها به آهنگ ساز خود اضافه کنید.
  4. حداقل 10 کلیپ مختلف - هم صوتی و هم MIDI - در پروژه خود داشته باشید.
  5. حداقل از 4 افکت (صوتی یا MIDI) در جلسه خود استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 63 MIDIisNotAudio 63 MIDIisNotAudio

  • پیشرفت از Mathews Advances Since Mathews

  • 70 WhatAreMIDIEffects 70 WhatAreMIDIEffects

  • 92 FindingLoops 92 FindingLoops

  • عمودی = آهنگ Vertical = Tracks

  • 82 MIDIAndAudioAreFriends 82 MIDIAndAudioAreFriends

  • نرخ بیت The Bit Rate

  • بخش جلوه ها The Effects Section

  • 100 StackingLoops 100 StackingLoops

  • امواج سینوسی Sine Waves

  • 67 VelocityTracing 67 VelocityTracing

  • قدیمی ترین ضبط شناخته شده از یک انسان The Oldest Known Recording of a Human

  • چه اتفاقی برای لئون افتاد؟ What Happened to Leon?

  • ساخت ابتدایی ترین بیت دنیا Building the Worlds Most Basic Beat

  • 93 نوع فایل 93 FileTypes

  • تفاوت بین آنالوگ و دیجیتال The Difference Between Analog and Digital

  • 95 FixingApoorlyWarpedTrack 95 FixingAPoorlyWarpedTrack

  • 86 باینری اتوماسیون 86 BinaryAutomation

  • صدای آنالوگ Analog Audio

  • معرفی Introduction

  • واژگان: بدبین ها، خوشبین ها و آفت ها Vocabulary: Downbeats, Upbeats, and Offbeats

  • چگونه DAW ها متر را کنترل می کنند How DAWs Handle Meter

  • 64 MIDIchannels 64 MIDIChannels

  • 78 کوانتیزاسیون 78 Quantizing

  • 66 NoteOnErrors 66 NoteOnErrors

  • گرید چیست؟ What is the Grid?

  • موگ The Moog

  • افقی = زمان Horizontal = Time

  • مک یا پی سی؟ Mac or PC?

  • 94 Automatically WarpingTracks 94 AutomaticallyWarpingTracks

  • میکروفون ها Microphones

  • حمل و نقل The Transport

  • دستورات کلیدی تقریبا جهانی Nearly Universal Key Commands

  • لپ تاپ یا دسکتاپ؟ Laptop or Desktop?

  • DAW چیست؟ What is a DAW?

  • 96 LetsDoThat Again 96 LetsDoThatAgain

  • 68 مزایای OfMIDI 68 AdvantagesOfMIDI

  • 71 Arpeggiator 71 Arpeggiator

  • نرخ نمونه The Sample Rate

  • فهرستی از DAWهای رایج با نظرات بسیار بالا A Highly Opinionated List of Common DAWs

  • راه اندازی من در خانه My Setup at Home

  • 87 AudioEffectAutomation 87 AudioEffectAutomation

  • 97 گذرا 97 Transients

  • قرار دادن ضربه Placing the Kick

  • 90 Automating Anything 90 AutomatingAnything

  • سرگرمی با کلاه های سلام Having Fun with Hi Hats

  • 98 BreakingALoopForFun 98 BreakingALoopForFun

  • 62 MIDIisAprotocol 62 MIDIisAProtocol

  • واقعا به چه فرکانس هایی نیاز داریم؟ What Frequencies Do We Really Need?

  • 99 FlatteningLoops 99 FlatteningLoops

  • مراقبت و تغذیه از DAW شما Care and Feeding of Your DAW

  • آنچه در سال 1981 اتفاق افتاد What Happened in 1981

  • بریدن Clipping

  • وندی کارلوس Wendy Carlos

  • آنچه را که ما پوشش خواهیم داد What We Will Cover

  • طلوع ابزارهای الکترونیکی The Dawn of Electronic Instruments

  • 69 یادداشت های تنظیمی 69 AdjustingNotes

  • 80 چاپ MIDITracks 80 PrintingMIDITracks

  • ادیسون Edison

  • نحوه استفاده از این کلاس How to Use This Class

  • 85 Panning Automation 85 PanningAutomation

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

  • صدا سخت است. Audio is Finicky.

  • ترمین The Theremin

  • عناصر بیت: ضربه، دام، کلاه سلام Elements of the Beat: Kick, Snare, Hi Hats

  • 88 MIDIEffectAutomation 88 MIDIEffectAutomation

  • قضیه نایکیست The Nyquist Theorem

  • مربی دارای گواهینامه Ableton چیست؟ What is an Ableton Certified Trainer?

  • 74 طول یادداشت 74 NoteLength

  • 89 تمپو اتوماسیون 89 TempoAutomation

  • 84 اتوماسیون 84 Automation

  • 79 Audio EffectsOnMIDITracks 79 AudioEffectsOnMIDITracks

  • 73 NoteEcho 73 NoteEcho

  • قرار دادن دام Placing the Snare

  • مشخصات MIDI 1.0 متولد شد The MIDI 1.0 Spec is Born

  • 91 WalkthroughOfAWholeTrack 91 WalkthroughOfAWholeTrack

  • ابزار MIDI امروز MIDI Instruments Today

  • نگاهی به شکل موج Looking at Waveforms

  • حلقه زدن و تحکیم Looping and Consolidating

  • اسپیکر یا هدفون؟ Speakers or Headphones?

  • 83 ویرایش سرعت 83 VelocityEditing

  • 72 آکورد 72 Chord

  • 65 AnatomyOfAMIDIMsage 65 AnatomyOfAMIDIMessage

  • قرار دادن کلاه های سلام Placing the Hi Hats

  • آزمایشگاه بل و مکس ماتیوز Bell Labs and Max Mathews

  • جدول زمانی The Timeline

  • هارد دیسک های خارجی External Hard Drives

  • 77 مقیاس 77 Scale

  • 4 بخش در هر DAW The 4 Sections in Every DAW

  • فرمت های فایل File Formats

  • در DAW به دنبال چه چیزی باشید What to look for in a DAW

  • 75 زمین 75 Pitch

  • رابط صوتی The Audio Interface

  • استانداردهای نرخ نمونه و نرخ بیت Standards for Sample Rate and Bit Rate

  • برای پول ... For the Money...

  • 61 سایر کاربردهایOfMIDI 61 OtherUsesOfMIDI

  • ADC و DAC The ADC and the DAC

  • میکسر The Mixer

  • 76 تصادفی 76 Random

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مستر کلاس تولید موسیقی
جزییات دوره
6h 33m
99
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
759
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.