آموزش طراحی برای واقعیت مجازی

Designing for Virtual Reality

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

واقعیت مجازی این پتانسیل را دارد که یادگیری، سرگرمی و شیوه کار ما را متحول کند، اما تنها در صورتی که به خوبی طراحی شده باشد. طراحی برای یک محیط همهجانبه مستلزم آن است که نه تنها در مورد طراحی خود، بلکه در مورد کاربر نیز کاملاً متفاوت فکر کنید.

در این دوره، Elin Björling، متخصص تجربه کاربری VR، چالش‌ها و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد مورد نیاز برای طراحی تجربیات مجازی مؤثر و جذاب را شرح می‌دهد. بیاموزید که چگونه آزمایش مفهومی، نمونه سازی اولیه و آزمایش قابلیت استفاده همگی به یک طراحی VR مؤثر و کاربر محور کمک می کنند. ایده هایی برای طراحی نمونه های اولیه دیجیتال و غیر دیجیتال و همچنین نحوه آزمایش و جمع آوری داده های تجربه کاربر به دست آورید. طراحان کاملاً جدید و حتی باتجربه می‌توانند به Elin بپیوندند تا نحوه ایجاد تجربه‌های VR جذاب و موفق و کاربر محور را بیاموزند.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • وضعیت فعلی VR The current state of VR

  • VR را برای دو واقعیت کاربر طراحی کنید Design VR for two user realities

1. طراحی برای VR 1. Designing for VR

  • نیازهای منحصر به فرد کاربر Unique user needs

  • فرآیند طراحی مبتنی بر شواهد An evidence-based design process

  • چرا VR یک وب سایت نیست Why VR is not a website

2. چرخه طراحی VR 2. VR Design Cycle

  • گردش کار VR: یک فرآیند تکراری و کارآمد VR workflow: An iterative and efficient process

  • الزامات طراحی مبتنی بر شواهد Evidence-based design requirements

  • ایجاد اصول طراحی Creating design principles

3. اهمیت نمونه سازی 3. The Importance of Prototyping

  • چرا نمونه اولیه؟ Why prototype?

  • نمونه سازی Mid-Fi Mid-fi prototyping

  • نمونه سازی کم فای Low-fi prototyping

4. آزمون و معیارهای موفقیت 4. Testing and Success Criteria

  • تست اولیه کاربر Preliminary user testing

  • اندازه گیری موفقیت طراحی شما Measuring the success of your design

  • چرا تست قابلیت استفاده؟ Why usability testing?

نتیجه Conclusion

  • VR به کجا می رود؟ بعدش چی؟ Where is VR headed? What's next?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش طراحی برای واقعیت مجازی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 38m
15
Linkedin (لینکدین) lynda-small
29 فروردین 1403 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
4,768
- از 5
دارد
دارد
دارد
Elin Bjorling

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Elin Bjorling Elin Bjorling

الین بیورلینگ یک مربی و مشاور در تحقیقات تجربه کاربری (UX) است.

الین بیش از 15 سال تجربه به عنوان محقق UX دارد. در Forager UX، او آموزش‌های UX سفارشی را توسعه و پیاده‌سازی می‌کند و به شرکت‌هایی که می‌خواهند ظرفیت خود را برای تحقیقات مبتنی بر شواهد و انسان محور در سراسر مرحله تحقیق و توسعه افزایش دهند، مشاوره مستقیم ارائه می‌کند. او به عنوان یک دانشمند تحقیقاتی ارشد در کالج مهندسی دانشگاه واشنگتن، فن‌آوری‌هایی مانند روبات‌های اجتماعی و واقعیت مجازی را با استفاده از روش‌های نمونه‌گیری تجربه طراحی کرده است. الین مدرک دکترای خود را در رشته علوم بهداشتی بین رشته ای از دانشگاه واشنگتن دریافت کرد.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.