آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 3: انیمیشن

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 3: Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، ما قصد داریم به بخش انیمیشن کوتاه Daydreamer که تولید کردیم ، نگاه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016. در این دوره ، ما قصد داریم قسمت انیمیشن کوتاه Daydreamer را که تولید کردیم بررسی کنیم. هدف از این دوره سریع این است که به شما بینش دهیم که چگونه برنامه ریزی برای این پروژه انجام شده است ، برخی از موارد کلیدی که شما باید در هنگام برخورد با انیمیشن های یک پروژه به این اندازه در نظر بگیرید. ما در مورد اهمیت برنامه ریزی بحث خواهیم کرد. چگونه می توان به مراحل مختلف یک انیمیشن مانند مسدود کردن ، اصلاح و صیقل دادن نزدیک شد. همچنین برخی نکات مهم که می توانند هنگام انیمیشن سازی روی پروژه خود به شما کمک کنند. گام به گام از طریق انیمیشن هر سه شخصیت گام بر نخواهیم داشت ، بلکه در عوض مروری خواهیم داشت در سطح بالایی از روند کلی انیمیشن و تکنیک های اصلی و گردش کار برای ایجاد انیمیشن های به پایان رسیده. از آنجا که این مرحله به مرحله نخواهد رفت ، توصیه می شود شما از مایا و همچنین روند انیمیشن شناخت کافی داشته باشید. بنابراین اگر تازه وارد انیمیشن شده اید ، ابتدا می توانید مقدمه انیمیشن را در مایا بررسی کنید ، مفید باشد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط تولید Daydreamer جلد 3: انیمیشن Daydreamer Production Pipeline Volume 3: Animation

  • درک نقش ما به عنوان انیماتور Understanding Our Role as the Animator

  • چگونه می توان برای روند انیمیشن آماده شد How to Prepare for the Animation Process

  • شکستن انیمیشن دوربین Breaking Down the Camera Animation

  • بررسی گذرگاه مسدود کردن برای کشتی موشک Examining the Blocking Pass for the Rocket Ship

  • در حال پایان دادن به انیمیشن موشک Finishing the Rocket Animation

  • برنامه ریزی برای انیمیشن موجودی Planning for the Creature Animation

  • مسدود کردن در انیمیشن موجود Blocking in the Creature Animation

  • ایجاد Breakdown Pass برای موجود Creating the Breakdown Pass for the Creature

  • پالایش انیمیشن موجودی Refining the Creature Animation

  • پرداخت انیمیشن موجودی Polishing the Creature Animation

  • برنامه ریزی برای انیمیشن ربات Planning for the Robot Animation

  • متحرک سازی Stomp اولیه ربات Animating the Initial Stomp of the Robot

  • مسدود کردن در چرخه راه رفتن برای ربات Blocking in the Walk Cycle for the Robot

  • بررسی انیمیشن ربات نهایی Examining the Final Robot Animation

نمایش نظرات

آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 3: انیمیشن
جزییات دوره
1h 32m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Masters
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Masters Mark Masters

مارک در سن جوانی با علاقه به انیمیشن شروع کرد و در نهایت به علاقه به موضوع تبدیل شد. مارک به سرعت در صنعت تأثیر گذاشت و برای Pluralsight (Digital-Tators) به عنوان مربی انیمیشن و تقلب کار کرد. وی پس از مدت حضور در Pluralsight به عنوان یک انیماتور سه بعدی که در حال حاضر در آنجا کار می کند به Steelehouse Productions پیوست. جدا از این ، او چندین قطعه در مجله 3D Artist Magazine منتشر کرده است. از نظر مارک ، در دنیای انیمیشن سه بعدی همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری وجود دارد و هرکسی شایسته یک عکس العمل منصفانه در زنده کردن تخیل خود است.