آموزش وحدت: جدول زمانی و سینماشین

Unity: Timeline and Cinemachine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity ابزاری عالی برای مدل سازی و تجسم سه بعدی است - به ویژه برای معماری. اما اگر بخواهید بدون نیاز به keyframe انیمیشن را به رندرهای خود اضافه کنید ، چه می کنید؟ خوشبختانه یونیتی دو ویژگی دارد که به طراحان اجازه می دهد فقط در چند مرحله تجسم را تحریک کنند. این دوره نحوه استفاده از Timeline را برای متحرک سازی با کلیپ ها و انیمیشن ضبط شده و تنظیم و دستکاری دوربین ها برای افزودن حرکت در طول مسیرها با Cinemachine نشان می دهد. مربی جورج Maestri همچنین نکاتی را برای اضافه کردن جلوه ها و انتقال از Post Processing Stack 2.0 به تجسم های شما ، برای نتایج حرفه ای اضافی ارائه می دهد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد کلیپ های انیمیشن با Timeline
  • ضبط انیمیشن
  • راه اندازی دوربین های Cinemachine
  • افزودن انیمیشن به دوربین ها
  • تعویض دوربین
  • افزودن جلوه ها و انتقال

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

  • Cinemachine را نصب کنید Install Cinemachine

1. از جدول زمانی استفاده کنید 1. Use Timeline

  • بررسی اجمالی Timeline Overview of Timeline

  • کلیپ های انیمیشن ایجاد کنید Create animation clips

  • با کلیپ های انیمیشن کار کنید Work with animation clips

  • ضبط انیمیشن Record animation

2. از Cinemachine استفاده کنید 2. Use Cinemachine

  • دوربین های Cinemachine را تنظیم کنید Set up Cinemachine cameras

  • انیمیشن را به دوربین اضافه کنید Add animation to cameras

  • آهنگ دالی با دوربین های سبد خرید Dolly track with cart cameras

  • سوئیچ بین چندین دوربین Switch between multiple cameras

  • دوربین های رایگان نگاه Free look cameras

  • دوربین های شات را پاک کنید Clear shot cameras

3. از پردازش پست استفاده کنید 3. Use Post-Processing

  • نصب پست پردازش 2.0 Install Post Processing Stack 2.0

  • جلوه های پس از فرآیند را تنظیم کنید Set up post-process effects

  • عمق میدان را تحریک کنید Animate depth of field

  • ایجاد انتقال و محو شدن Create transitions and cross-fades

  • فرآیند پس از حجم Post-process with volumes

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش وحدت: جدول زمانی و سینماشین
جزییات دوره
1h 35m
19
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,910
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.