راهنمای مبتدی برای انیمیشن در یونیتی با Mecanim برای انیماتورها و تمرینکنندگان یونیتی است که میخواهند شخصیتهای خود را در یک محیط بازی زنده کنند و میخواهند نکات و نکات سیستم mecanim را بیاموزند. نیازی نیست که بتوانید در بسته های خارجی مدل سازی یا متحرک سازی کنید زیرا همه مدل ها و انیمیشن ها ارائه شده اند. تمام جنبه های انیمیشن در Unity از فیزیک، کادر بندی کلید، منحنی ها، سینماتیک رو به جلو و معکوس، ماشین های حالت انیمیشن و کار با دارایی های شخص ثالث پوشش داده شده است. دانشآموزان با کدهای ابتدایی در سی شارپ آشنا میشوند که برای ساخت انیمیشنهای پویا و محرکهایی برای کنترل رفتار کاراکترها در زمان اجرا ضروری است.
در این دوره، پنی تمام مهارتهای ارزشمندی را که برای شروع انیمیشن کردن شخصیتهای بازی خود در Unity با استفاده از سبک آموزشی و دانش تحسینشده بینالمللی خود از بیش از 25 سال کار با بازیها و گرافیک کامپیوتری نیاز دارید، آموزش میدهد.
بهروزرسانی شده تا نسخههای یونیتی 5 تا 2020 را پوشش دهد، این دوره اکنون حاوی 5 ساعت محتوای اضافی با موارد زیر است:
چالش ها و پروژه های جدید
ترکیب انیمیشن ها برای ایجاد مجموعه های strafe
تنظیم منحنی ها
طراحی یک کاراکتر و قرار دادن عکس برداری حرکت با ابزارهای شخص ثالث رایگان
با نحوه متحرک سازی و کار با:
خط زمانی mecanim
ویرایشگرهای منحنی و فریم کلیدی
رویدادهای انیمیشنی که کد راهاندازی میکنند
حرکت ریشه
انیمیشن های وارد شده ایجاد شده در بسته های شخص ثالث
ماشین های حالت انیمیشن
محتوا و نمای کلی
این دوره با اصول اولیه رابط Unity شروع می شود و به بررسی عمیق همه اجزای mecanim (از جمله انیمیشن، انیماتور، DopeSheet و پنجره های Curve) می رسد. اکثر سخنرانیها، کارگاههای عملی و متعاقب هستند که در آن دانشآموز انواع تکنیکهای انیمیشن را از ایجاد یک توپ پرش ساده تا انیمیشن پیچیده برای یک شخصیت دیوار نوردی را بررسی میکند. مدلهای متحرک و پروژههای آغازین برای دانشآموزانی که در ایجاد خود مطمئن نیستند گنجانده شده است. در پایان این دوره، دانش آموز به طور کامل عملکرد سیستم mecanim را تحت آموزش یک استاد شناخته شده بین المللی بررسی کرده و در مسیر توسعه قطعات کد برای کنترل تمام جنبه های انیمیشن بازی های سه بعدی است.
استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
Penny @Holistic3D.comهیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.
نمایش نظرات