آموزش استفاده از شبکه های سایه در 3ds Max

Utilizing Shading Networks in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های 3ds Max به بررسی فرآیند ایجاد و استفاده از شبکه های سایه دهی در 3ds Max می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این مجموعه از آموزش های 3ds Max، روند ایجاد و استفاده از شبکه های سایه بان در 3ds Max را بررسی خواهیم کرد. درک نحوه ایجاد و اصلاح شبکه‌های سایه‌زنی یک مهارت مهم است - مهارتی که برای بازسازی مواد مختلف و انواع مختلف سطوح موجود در دنیای واقعی ضروری است. این آموزش به بررسی موضوعاتی مانند استفاده از نقشه‌ها برای کنترل شفافیت، برآمدگی و افکت‌های جابجایی، درک مختصات نقشه‌برداری برای کنترل محل قرارگیری بافت، استفاده از بافت‌ها روی ذرات، ترکیب و لایه‌بندی جزئیات از چندین بافت و بسیاری از موضوعات دیگر می‌پردازد که برای کمک به شما طراحی شده‌اند. تبدیل شدن به یک هنرمند قوی تر و کارآمدتر 3ds Max. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از شبکه های سایه در 3ds Max Utilizing Shading Networks in 3ds Max

  • کار با Bump Maps در 3ds Max Working with Bump Maps in 3ds Max

  • استفاده از Displacement Maps در 3ds Max Using Displacement Maps in 3ds Max

  • استفاده از نقشه های شفافیت و شفافیت Using Transparency and Opacity Maps

  • مختصات نگاشت بافت 3ds Max (قسمت 1) 3ds Max Texture Mapping Coordinates (Part 1)

  • مختصات نگاشت بافت 3ds Max (قسمت 2) 3ds Max Texture Mapping Coordinates (Part 2)

  • لایه بندی چندین بافت در 3ds Max Layering Multiple Textures in 3ds Max

  • آشنایی با کانال های نقشه در 3ds Max Understanding Map Channels in 3ds Max

  • استفاده از نقشه های بافت بر روی ذرات 3ds Max Applying Texture Maps to 3ds Max Particles

  • Uvw Xform Modifier Uvw Xform Modifier

  • ایجاد سایه بان های دو طرفه در 3ds Max Creating Double-sided Shaders in 3ds Max

  • مواد چند/زیر شی در 3ds Max Multi/sub-object Materials in 3ds Max

  • بافت های محیطی در 3ds Max Environment Textures in 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش استفاده از شبکه های سایه در 3ds Max
جزییات دوره
1h 31m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Kyle Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.