آموزش برنامه نویسی DirectX 11

دانلود DirectX 11 Programming

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره برای معرفی برنامه نویسی DirectX 11 طراحی شده است. توسعه برنامه ها و بازی های دو بعدی و سه بعدی DirectX 11 توسعه نرم افزارهایی که از دستگاه های ورودی DirectX 11 و صدا استفاده می کنند واردات و صادرات مدل های سه بعدی

این دوره برای معرفی برنامه نویسی DirectX 11 طراحی شده است. این دوره با یک مرور سطح بالا از معماری و مفاهیم DirectX 11 آغاز می شود و با یک برنامه نمونه اولیه DirectX، گرافیک دو بعدی، رندر متن، پردازش دستگاه ورودی، مفاهیم و رندر سه بعدی، سایه زن ها و افکت ها، دوربین ها و مدل ها، صدا ادامه می یابد. ، واردات و صادرات مدل های سه بعدی، پروژه نهایی، DirectX 9 و 10، ابزارهای دیگر، با استفاده از Visual Studio 2012 به بعد، و خلاصه نهایی کد منبع گنجانده شده است.

ما در این دوره از DirectX 11.0 استفاده می کنیم. DirectX 11.0 در Windows 7 گنجانده شد. ما از Microsoft June 2010 DirectX SDK استفاده خواهیم کرد که شامل ابزارها و لبه هایی است که بعداً در نسخه های بعدی DirectX و Visual Studio 2012-2015 نسخه های Express/Community حذف شدند.


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • معرفی دوره Course Introduction

یک نمونه برنامه DirectX An Example DirectX Program

  • مقدمه Introduction

  • پنجره خالی Blank Window

  • پنجره خالی D3D، قسمت 1 Blank Window D3D, part 1

  • پنجره خالی D3D، قسمت 2 Blank Window D3D, part 2

گرافیک دو بعدی 2D Graphics

  • مقدمه Introduction

  • هندسه دو بعدی، قسمت 1 2D Geometry, part 1

  • هندسه دو بعدی، قسمت 2 2D Geometry, part 2

  • مثلث بکش Draw Triangle

  • خلاصه قرعه کشی Draw Summary

  • نمونه ها Samples

  • رسم بافت Draw Texture

  • Sprites را بکشید Draw Sprites

رندر متن Text Rendering

  • مقدمه Introduction

  • رسم متن، قسمت 1 Draw Text, part 1

  • رسم متن، قسمت 2 Draw Text, part 2

دستگاه های ورودی Input Devices

  • دستگاه های ورودی Input Devices

مقدمه سه بعدی 3D Introduction

  • مقدمه، نکات و بردارها Introduction, Points and Vectors

  • وکتور حساب Vector Arithmetic

  • تحولات ماتریسی Matrix Transformations

  • مکعب را بکشید Draw Cube

سایه بان ها و افکت ها Shaders and Effects

  • مقدمه Introduction

  • جلوه مکعب را ترسیم کنید Draw Cube Effect

دوربین ها و مدل ها Cameras and Models

  • مدل قرعه کشی قسمت 1 Draw Model, part 1

  • مدل قرعه کشی قسمت 2 Draw Model, part 2

  • نورپردازی قسمت 1 Lighting, part 1

  • نورپردازی قسمت 2 Lighting, part 2

صوتی Audio

  • مقدمه Introduction

  • XACT XACT

  • پخش صدا با XACT3 Playing Audio with XACT3

واردات/صادرات مدل های سه بعدی Import/Export 3D Models

  • واردات/صادرات مدل های سه بعدی Import/Export 3D Models

پروژه نهایی The Final Project

  • پروژه نهایی The Final Project

  • برنامه ریزی Planning

DirectX 9 و 10 DirectX 9 and 10

  • نمای کلی Overview

  • نمونه ها Examples

ابزارهای دیگر Other Tools

  • FX Composer FX Composer

  • Ray-Tracing و PhysX Ray-Tracing and PhysX

خلاصه Summary

  • خلاصه Summary

استفاده از ویژوال استودیو 2012 به بعد Using Visual Studio 2012 and later

  • استفاده از ویژوال استودیو 2012 به بعد Using Visual Studio 2012 and later

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی DirectX 11
جزییات دوره
7.5 hours
39
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
2,058
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Ole Holthe
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ole Holthe Ole Holthe

توسعه دهنده فناوری بازی