آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در SketchUp

V-Ray: Control Color Bleed in SketchUp

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: دلایل خونریزی رنگ چیست و چگونه می توان در SketchUp از آن جلوگیری ، به حداقل رساند یا کنترل کرد؟ برایان بردلی نحوه حضور در این دوره را به شما نشان می دهد. ابتدا برایان بحث می کند که خونریزی رنگ چیست و چرا رخ می دهد. سپس ، او در معیارهایی که می توانید برای کنترل خونریزی رنگ و تولید رنگ دقیق فیزیکی استفاده کنید ، شیرجه می زند. او توضیح می دهد که چگونه تعادل رنگ سفید ، اشباع ، نور و تأثیر هندسی رنگ خون می آید. او همچنین نشان می دهد که چگونه می توانید برای مهار یا محدود کردن خونریزی از ابزار ، کار کنید.
موضوعات شامل:
  • نحوه کار نور
  • اصول خونریزی
  • کنترل بازتاب با استفاده از مقادیر رنگ
  • تنظیم هندسه با در نظر گرفتن خونریزی رنگ
  • تنظیم تعادل رنگ سفید
  • قرار دادن رنگهای مشکل با دقت
  • تنظیم میزان اشباع
  • کار با کنترل ضریب GI
  • ذخیره پرونده های نقشه GI در دیسک
  • نگاشت رنگها
  • استفاده از کانال های VFB

سرفصل ها و درس ها

معرفی و اطلاعات مهم Introduction and Important Information

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • نسخه های نرم افزاری مورد استفاده Software versions in use

  • چگونگی تنظیم صحنه های آزمون ما ، قسمت 1 How our test scenes are set up, part 1

  • چگونگی تنظیم صحنه های آزمون ما ، قسمت 2 How our test scenes are set up, part 2

1. مبانی رنگی خون 1. Color Bleed Basics

  • کمی در مورد نحوه کار نور A little bit about how light works

  • تعریف رنگ خون Defining color bleed

2. کنترل دقیق خونریزی رنگ دقیق 2. Physically Accurate Color Bleed Control

  • کنترل بازتاب از طریق مقادیر رنگ Controlling reflectance through color values

  • کنترل بازتاب در تصاویر bitmap Controlling reflectance in bitmap images

  • استفاده از مواد صرفه جویی در مصرف انرژی Using energy conserving materials

  • چگونگی تنظیم هندسه می تواند بر خونریزی رنگ تأثیر بگذارد How geometry setup can affect color bleed

  • قدرت کنترل بالانس سفید The power of the White Balance control

  • قرار دادن دقیق رنگ های مشکل Careful placement of problem colors

3. کنترل رنگ های غیر فیزیکی Bleed Control 3. Nonphysical Color Bleed Controls

  • کنترل پس از پردازش اشباع The Saturation Post-Processing control

  • موتورهای اولیه تک پرش Single-bounce primary engines

  • از کنترل GI Multiplier مراقب باشید Beware the GI Multiplier control

  • ذخیره فایل های نقشه GI در دیسک Saving GI map files to disk

  • نقشه برداری رنگ و خونریزی رنگ Color mapping and color bleed

  • با استفاده از کانال های VFB Using VFB channels

نتیجه Conclusion

  • بعدش چی؟ What next?

نمایش نظرات

آموزش V-Ray: کنترل رنگ خون در SketchUp
جزییات دوره
1h 2m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,423
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.