بهروزرسانی 2019: بخش جدید ما در ShaderGraph را بررسی کنید! ایجاد سایه بان اکنون می تواند بدون نوشتن یک خط کد انجام شود!
شگفتانگیز جلوه دادن بازیهای Unity سادهتر از آن چیزی است که فکر میکنید. لازم نیست در برنامه نویسی عالی باشید و به مهارت های هنری سه بعدی باورنکردنی نیاز ندارید.
ایجاد بازیهای همهجانبه با درک اسرار نورپردازی و توانایی به دست آوردن حداکثر ارزش از خط لوله هنر فنی شما شروع میشود.
این دوره فرض می کند که شما کمی با Unity آشنا هستید، اما نیازی به داشتن تجربه برنامه نویسی یا هنری ندارد. ما شما را از طریق مجموعه ابزار نور یونیتی راهنمایی خواهیم کرد و در مورد همه چیز از تئوری رنگ گرفته تا سایه ها و موادی که نور ساطع می کنند بحث خواهیم کرد.
به طور خاص تر، این دوره با تنظیمات اولیه نور مانند نور تک نقطه ای شروع می شود و به تنظیمات نورپردازی پیچیده می رسد. از جمله موارد دیگر، این دوره شامل موارد زیر است:
روشنایی بیدرنگ مستقیم از جمله چراغ های جهت دار، نورهای نقطه ای و نورافکن.
تئوری و اصول روشنایی جهانی، هم زمان واقعی و هم پخته شده (از پیش ارائه شده).
مواد پرتاب کننده و نحوه استفاده از آنها برای برجسته کردن موارد خاص در صحنه شما.
تنظیمات نورپردازی سه و چهار نقطه - نحوه ایجاد آنها، نحوه تغییر آنها و نحوه استفاده از آنها برای جلوه های مختلف در بازی های خود.
ShaderGraph: با استفاده از ویرایشگر بصری Unity برای ایجاد سایه بان شروع کنید!
ما از یک رویکرد پروژه و چالش پیروی میکنیم که به این معنی است که شما فقط آنجا نمینشینید و ما را تماشا میکنید، بلکه آنها را دنبال میکنید و عضلات خلاق خود را برای خلق لحظات جالب بازی خم میکنید. همه ما با انجام دادن (به جای تماشا کردن) بهترین چیزها را یاد می گیریم!
همچنین از شما خواسته میشود که چالش بزرگتری را انجام دهید و صحنه خود را روشن کنید. این به عنوان یک نمونه کار عالی عمل می کند، یا فقط چیزی برای نشان دادن توانایی های شما پس از اتمام دوره.
Unity یک موتور فوقالعاده است که به شما امکان میدهد بازیهایی با کیفیت تولید بسازید. علاوه بر این، این بازی ها را می توان برای Windows، MacOS، iOS، Android و Web از یک منبع واحد ایجاد کرد!
این دوره برای برنامه نویسانی که می خواهند بازی خود را جذاب تر کنند، برای هنرمندان سه بعدی که می خواهند ظاهر شگفت انگیز آثار هنری خود را سه برابر کنند، طراحانی که رویای خلق لحظات سینمایی شایسته بازی های AAA را در سر می پرورانند، و هر کس دیگری که به آن علاقه مند است عالی است. سطح مهارت های هنری خود را در فناوری ارتقا دهند.
به انجمنهای توسعهدهندگان شگفتانگیز ما در فیسبوک (نزدیک به 20 هزار)، در انجمن تحت نظارت TA (17 هزار بازدید در روز)، و گروه چت دانشجویی ما (هر زمان 10 هزار نفر زنده) متصل شوید.
بیایید و اکنون در این دوره به ما بپیوندید - از آنچه می توانید ایجاد کنید شگفت زده خواهید شد!
توجه: فایل های پروژه این دوره برای استفاده از Unity 2019 با نسخه 2 پشته PostProcessing به روز شده است. توصیه میکنیم استفاده از Unity 2019 یا بالاتر را تکمیل کنید.
به بیش از 1 میلیون دانش آموز برای ایجاد و رشد کمک کرد
Wilmer Linهنرمند فنی و توسعه دهنده بازی
نمایش نظرات