لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش با ZBrush بافت های قابل کاشی را به صورت سه بعدی مجسمه سازی و ایجاد کنید
Sculpt and Create Tileable Textures in 3d with ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با استفاده از هر دو 3ds Max و ZBrush، یاد بگیرید که چگونه یک کف سنگی بیعیب و نقص کاشی کاری، مجسمهسازی، UV و بافت را بیاموزید! آموزش مجسمه سازی و بافت یک کف کاملاً کاشی کاری شده پیش نیازها: 3ds Max یا هر بسته سه بعدی مشابه کافی است. ZBrush و Photoshop
در این آموزش مبتدیان، ما با نشان دادن نحوه ایجاد هندسه مدولار در 3ds Max، آن را به Zbrush صادر می کنیم، سپس به سرعت شما را در استفاده از Zbrush برای اولین بار با کنترل ها و مفاهیم اولیه قبل از فرو رفتن در مجسمه سازی، آگاه می کنیم. سنگ های کف و پخت نقشه های بافت متعدد.
درباره مربی:
رایان اسمیت یک هنرمند فنی در Gearbox Software است که در هنر فنی و جلوه های بصری تخصص دارد. او با بیش از 10 سال تجربه کار با Unreal Engine، در 3D Studio Max، Photoshop و Zbrush مهارت بالایی دارد. تخصص های او همچنین عبارتند از Shader Authoring، Visual Effects، Technical Art، MAXScript و Optimizing Workflows.
سرفصل ها و درس ها
ایجاد بافت کاشی کاری با ZBrush
Creating Tiling Textures with ZBrush
معرفی
Introduction
3ds Max Grid Setup
3ds Max Grid Setup
کاشی کاری قطعات کف
Tiling the Floor Pieces
مبانی Zbrush
Zbrush Basics
چند گروه زبورش
Zbursh Polygroups
مجسمه سازی کف در Zbrush
Sculpting the Floor in Zbrush
تنظیم کف در 3ds Max
Adjusting the Floor in 3ds Max
پخت کف به هواپیما
Baking the Floor to a Plane
راه اندازی تکسچرها در فتوشاپ
Setting up Textures in Photoshop
اضافه کردن تنوع رنگ و یک نقشه لبه
Adding Color Variation and an Edge Map
اضافه کردن گرانج به نقشه Diffuse
Adding Grunge to the Diffuse Map
ایجاد نقشه Specular کف کاشی
Creating the Tileable Floor Specular Map
کف کاشی در UDK - ارائه نهایی
The Tileable Floor in UDK - Final Presentation
سخنرانی پاداش: یادگیری بیشتر با 3dmotive
Bonus Lecture: Further Learning with 3dmotive
نمایش نظرات