آموزش Unity چند نفره توسعه بازی با Node

Unity Multiplayer Game Development with Node

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه یک بازی چند نفره بسازید که امکان بازی در زمان واقعی را فراهم کند. در این دوره ، شما خواهید فهمید که چگونه یک بازی چند نفره خود را با یک سرور اختصاصی که توسط NodeJs هدایت می شود ، ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.3.1، Node 5.1.0، Brackets 1.6. ساخت بازی چند نفره خود که به اندازه کافی پاسخگو باشد برای بازی چند نفره ممکن است دشوار باشد ، اما دیگر اینگونه نیست. در طول این دوره ، Unity Multiplayer Game Development with Node ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک بازی چند نفره خود را با یک سرور اختصاصی که توسط NodeJs هدایت می شود ، ایجاد کنید. این در بالای وب سایت ها ساخته می شود تا پاسخگو باشد و به شما امکان انجام بازی های چند نفره در زمان واقعی را بدهد. شما شروع به ساخت یک الگوی چند نفره می کنید. سپس یاد می گیرید که چگونه بازیکنان خود را تخم ریزی ، پیمایش و حرکت کنید. سرانجام ، شما با اثبات مفهوم روبرو خواهید شد ، سپس می توانید از آن به عنوان الگویی برای ادامه ساخت بازی سفارشی خود استفاده کنید. با پایان این دوره ، شما دانش و همچنین الگویی برای ساخت بازی های چند نفره پاسخگو خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.3.1، Node 5.1.0، براکت 1.6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Unity چند نفره توسعه بازی با Node Unity Multiplayer Game Development with Node

  • تنظیم Unity و Node برای توسعه چند نفره Setting up Unity and Node for Multiplayer Development

  • اتصال اولین مشتری ما به سرور Connecting Our First Client to the Server

  • تخم ریزی اولین بازیکن ما Spawning Our First Player

  • تخم ریزی بازیکنان موجود Spawning Existing Players

  • پیمایش در پخش کننده ما Navigating Our Player

  • انتقال بازیکن ما با کلیک Moving Our Player with Clicks

  • متحرک کردن پخش کننده ما Animating Our Player

  • انیمیشن را برای پخش کننده ما اجرا کنید Run Animation for Our Player

  • ارسال درخواست انتقال به سرور Sending a Move Request to the Server

  • عبور از موقعیت حرکت ما Passing Our Move Position

  • شناسایی بازیکنان ما Identifying Our Players

  • ارتباط اشیا Player پخش کننده ما با شناسه ها Associating Our Player Objects with ID's

  • انتقال سایر بازیکنان Moving Other Players

  • انتقال همه بازیکنان Moving All Players

  • قطع ارتباط بازیکنان Disconnecting Players

  • به روزرسانی موقعیت با مشتریان جدید Updating Position with New Clients

  • به روزرسانی حرکت با مشتریان جدید Updating Movement with New Clients

  • تعامل با بازیکنان با استفاده از رابط ها Interacting with Players Using Interfaces

  • ایجاد یک کارخانه Spawner Creating a Spawner Factory

  • دنبال کردن بازیکنان Following Players

  • ارسال دنباله هدف به سرور Sending a Follow Target to the Server

  • همگام سازی پخش کننده دنبال می کند Synchronizing Player Follows

  • توقف پخش ما Stopping Our Player Follow

  • بهینه سازی JSON ما Optimizing Our JSON

  • Refactoring کلاس شبکه ما Refactoring Our Network Class

  • ایجاد یک کلاس هدف گذاری Creating a Targeting Class

  • حمله به بازیکنان Attacking Players

  • همگام سازی حملات پخش کننده Synchronizing Player Attacks

  • پیاده سازی بهداشت و آسیب Implementing Health and Damage

  • اضافه کردن انیمیشن های حمله Adding Attack Animations

  • پیاده سازی منطق مرگ بازیکن Implementing Player Death Logic

  • پاسخ دادن به بازیکنان Respawning Players

  • بهبود ضد هک کردن با کد معتبر سرور Improving Anti-hacking with Server Authoritative Code

  • تخمین زمان سفر بازیکن Estimating Player Travel Time

  • تعیین اینکه آیا یک بازیکن موقعیت خود را هک می کند Determining if a Player Is Hacking Their Position

  • خاتمه دادن به دوره Concluding the Course

نمایش نظرات

آموزش Unity چند نفره توسعه بازی با Node
جزییات دوره
5h 16m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
54
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alexander Zanfir Alexander Zanfir

الکساندر زنفیر رئیس شرکت SocialPlay Inc ، یک شرکت خدمات و فناوری بازی تحقیق و توسعه است. او همچنین بنیانگذار و تولید کننده چندین فناوری توسعه بازی ، خدمات و بازی های ویدیویی مانند Cloud Goods ™ ، Dungeon Legends و Dungeon Forge است. الکس چندین دوره آموزشی و برنامه نویسی بازی را در موسسات مختلف از جمله موسسات و کالج های دولتی تدریس کرده است. وی در بسیاری از پروژه های تحقیق و توسعه شبیه سازی سه بعدی برای دپارتمان آموزش نظامی و علوم شناختی دفاع و توسعه دفاعی کانادا مشغول به کار بوده و یکی از اعضای بنیانگذار چندین شرکت نوپای IT و انرژی بوده است. الکس از مربیان و مشاوران چندین شرکت و تیم سابق Agile و TDD بوده است. او شروع به برنامه نویسی در Basic در Commodore 128 خود و ساخت چندین بازی کرد و از آن زمان تاکنون در آن شرکت کرده است.