به "Blender 4 Geometry Nodes for Beginners" خوش آمدید!
به ما در سفری هیجان انگیز به دنیای مدل سازی سه بعدی با این کلاس جامع بپیوندید، مناسب برای هر کسی که مشتاق کشف قابلیت های Blender 4 است. چه یک مبتدی کامل یا یک هنرمند باتجربه، این کلاس برای ارتقاء طراحی شده است. مهارت ها و درک شما از گره های هندسی قدرتمند بلندر.
چرا گره های هندسی؟
گرههای هندسه در Blender 4 یک ابزار دگرگونکننده هستند که یک رابط مبتنی بر گره برای ایجاد و دستکاری هندسههای پیچیده سهبعدی به شیوهای رویهای ارائه میکنند. این رویکرد نوآورانه برای هنرمندان سه بعدی بسیار ارزشمند است، زیرا به انعطاف پذیری و کارایی بیشتر در طراحی مناظر دقیق، ساختارهای معماری و حتی طرح های انتزاعی اجازه می دهد.
مربی شما: لوک، یک مربی کارکشته در 3D Tudor، شما را در کلاس 15 ساعته راهنمایی می کند و همه چیز را از اصول Blender 4 گرفته تا استفاده پیچیده از گره های هندسه برای مدل سازی سه بعدی را پوشش می دهد. تخصص و سبک تدریس جذاب او یادگیری را لذت بخش و موثر می کند.
6 نکته برتر درباره «Blender 4 Geometry Nodes for Beginners»:
آنچه خواهید آموخت:
نکات برجسته کلاس:
خلاصه کردن
'Blender 4 Geometry Nodes for Beginners' چیزی بیش از یک آموزش بلندر است. این یک مسیر جامع برای تسلط بر طراحی سه بعدی است. با پیوستن به این کلاس، نه تنها مهارت های ضروری مدل سازی سه بعدی را یاد خواهید گرفت، بلکه مجموعه ای از قابلیت ها را نیز به دست خواهید آورد که پتانسیل هنری شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
فقط رویای تسلط بر مدلسازی سه بعدی را نداشته باشید. سفر یادگیری خود را با "Blender 4 Geometry Nodes for Beginners" آغاز کنید و پایه ای قوی برای یک حرفه حرفه ای در طراحی سه بعدی ایجاد کنید.
ما مشتاقانه منتظر دیدن شما در کلاس هستیم و تا آن زمان، مدلینگ مبارک!
لوک
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات