لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مدل سازی بازی 3Ds Max: مدل سازی کامل سه بعدی در 3Ds Max
دانلود 3Ds Max Game Modeling: Complete 3D Modeling in 3Ds Max
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مدل سازی سه بعدی در تری دی مکس: دارایی های بازی سه بعدی را با استفاده از تری دی مکس ایجاد کنید. آموزش 3Ds Max مدل سازی سه بعدی را در تری دی مکس شروع کنید. مدل سازی سه بعدی آموزش ایجاد دارایی های بازی سه بعدی آموزش استفاده از 3Ds Max برای توسعه بازی آموزش مدل سازی مش با وضوح بالا و تبدیل آن به وضوح بازی آموزش بازکردن UVW در 3Ds Max آموزش بافت مدل ها با Substance Painter پیش نیازها:شما باید 3Ds Max (هر نسخه ای) روی رایانه شما نصب شده باشد. شما باید Substance Painter را روی کامپیوتر خود نصب کرده باشید.
این دوره تمام اصول اولیه دارایی های بازی مدل سازی سه بعدی را پوشش می دهد و پایه ای قوی برای هر کسی که به دنبال ورود به دنیای طراحی و توسعه بازی است، فراهم می کند. این تکنیکها به دانشآموزان اجازه میدهد تا کپیهای یکسان و بسیار دقیق از شخصیتهای مفهومی، اشیاء یا لوازم خود بسازند و اطمینان حاصل کنند که دیدگاههای خلاقانهشان دقیقاً همان طور که تصور میشود زنده میشوند. این دوره یک رویکرد عملی و عملی برای یادگیری دارد. اول، محصول نهایی را به عنوان هدفی برای هدف نشان می دهد و به دانش آموزان درک روشنی از آنچه به دست خواهند آورد می دهد. سپس، با دقت تمام مراحل گام به گام ایجاد آن مدل خاص را از ابتدا تا انتها طی میکند و هیچ سنگی از آن باقی نمیگذارد.
تکنیک های ارائه شده در این دوره بسیار موثر هستند و آنها را به ابزارهای ارزشمندی برای مدل سازان مشتاق بازی تبدیل می کند. آنها به طور خاص طراحی شده اند تا به دانش آموزان اجازه دهند تا وسایل مستقل را به سرعت و کارآمد توسعه دهند، که برای پر کردن محیط ها و سطوح بازی پویا عالی است. علاوه بر این، این دوره شامل ترکیبی از آخرین تکنیکهای مدلسازی پیشرفته و فرآیندهای آزمایش شده و قابل اعتماد است. این ترکیب مزیت قابل توجهی را برای هنرمندانی که در کار مدلسازی بازی تازه کار هستند، فراهم میکند، و آنها را قادر میسازد تا در زمین بازی کنند، نتایج با کیفیت بالا تولید کنند و اعتماد به نفس لازم برای دستیابی به نتایج حرفهای را به دست آورند.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
مقدمه
Introduction
تنظیم همه چیز
Setting Everything Up
تنظیم همه چیز
Setting Everything Up
مدلسازی (پلی بالا)
Modeling (High Poly)
تنظیم مرجع
Setting up Refference
شکل دادن به شفت
Shapping the Shaft
جزئیات شفت (قسمت 1)
Detailing the Shaft (Part 1)
جزئیات شفت (قسمت 2)
Detailing the Shaft (Part 2)
جزئیات شفت (قسمت 3)
Detailing the Shaft (Part 3)
مدل سازی دسته پایین
Modelling the Bottom Grip
ساختن جزئیات کوچک
Making the Little Details
مدل سازی Top Grip
Modelling the Top Grip
مدل سازی جزئیات اضافی
Modeling the Extra Details
شکل دادن به سر تبر
Shapping the Head of the Axe
ادامه شکل سر
Continuing the Shape of the Head
اتمام سر تبر
Finishing the Head of the Axe
شروع به مدل سازی Back Pick
Starting to Model the Back Pick
اتمام انتخاب برگشت
Finishing the Back Pick
پولیش High Poly
Polishing the High Poly
مدل سازی افزودن به گریپ
Modeling the Addition to the Grip
رتوپولوژی، نهایی سازی و UVing
Retopology, Finaliszations and UVing
اصلاح کم پلی شفت
Low Poly Modifing of the Shaft
اصلاح کم پلی دستگیره و جزئیات بالا
Low Poly Modifing of the Upper Grip And Details
تنظیم گروه های هموارسازی در قسمت اول
Setting Smoothing Groups on the First Part
به روز رسانی Game Res
Updating the Game Res
باز کردن شفت
Unwrapping the Shaft
باز کردن پیک
Unwrapping the Pick
باز کردن پیک را تمام کنید
Finish Unwrapping the Pick
باز کردن Adze
Unwrapping the Adze
باز کردن دستگیره کوچکتر
Unwrapping the Smaller Grip
باز کردن جزئیات
Unwrapping the Details
بازنگری در دست پایین
Retopologyzing the Lower Grip
باز کردن دستگیره بزرگ، تنظیم گروه های صاف و مونتاژ ورق
Unwrapping the Large Grip, Setting Smoothing Groups & Assembeling the Sheet
تکمیل بافت گوسفند و صادرات بافت
Finishing the Texture Sheep & Exporting the Texture
تنظیم شناسه مواد (پلی بالا)
Setting Material ID's (High Poly)
بافت سازی
Texturing
شروع به کار در Substance Painter
Starting to work in Substance Painter
تنظیم مواد اولیه
Setting up Basic Materials
مواد پیشرفته (شفت)
Advance Materials (The Shaft)
مواد پیشرفته (The Pick and Adze)
Advanced Materials (The Pick and Adze)
مواد پیشرفته (پیچ و پیچ)
Advanced Materials (The Screws & Bolts)
مواد پیشرفته (The Grip)
Advanced Materials (The Grip)
نهایی شدن و بسته شدن
Finalisations and Closing
رندر (IRay و Marmoset)
Rendering (IRay and Marmoset)
نمایش نظرات