آموزش AZ-400 - مهندس DevOps - تست تمرین - نوامبر 2023

AZ-400 - DevOps Engineer - Practice Test - November 2023

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد. این دوره صرفا آزمون یا تمرین می باشد و ویدیو ندارد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: قبولی در آزمون AZ-400 با تست های تمرینی دانش خود را در مورد راه حل ها و استراتژی های پیاده سازی Microsoft DevOps تقویت کنید. برای آماده شدن برای آزمون گواهینامه Microsoft AZ-400.

مهندسین DevOps توسعه دهندگان یا مدیران زیرساخت هستند که در کار با افراد، فرآیندها و محصولات نیز تخصص موضوعی دارند تا امکان ارائه مداوم ارزش در سازمان ها را فراهم کنند.

مسئولیت‌های این نقش شامل طراحی و اجرای استراتژی‌هایی برای همکاری، کد، زیرساخت، کنترل منبع، امنیت، انطباق، یکپارچه‌سازی مداوم، آزمایش، تحویل، نظارت و بازخورد است.

مهندسین DevOps روی تیم‌های چندکاره که شامل توسعه‌دهندگان، مهندسان قابلیت اطمینان سایت و مدیران Azure می‌شوند، کار می‌کنند.

مهندسین DevOps باید تجربه مدیریت و توسعه در Azure، با مهارت‌های قوی در حداقل یکی از این زمینه‌ها داشته باشند. آنها باید با Azure DevOps و GitHub آشنا باشند.

با بسته جامع دو آزمون عملی ما برای موفقیت در آزمون گواهینامه Microsoft AZ-400 آماده شوید. هر آزمون تمرینی که برای انعکاس فرمت واقعی امتحان طراحی شده است، شامل 60 سوال با دقت طراحی شده است که موضوعات و مفاهیم کلیدی مورد نیاز برای گواهینامه AZ-400 را پوشش می دهد. با مجموع مدت زمان 150 دقیقه در هر امتحان، فشار زمانی را تجربه خواهید کرد و بینش ارزشمندی در مورد آمادگی خود به دست خواهید آورد.


امتحانات تمرینی ما محیط امتحان واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند و شما را قادر می‌سازد تا با انواع سؤالات و سطح دشواری مورد انتظار در آزمون AZ-400 آشنا شوید. هر سوال همراه با توضیحات مفصل است تا به شما کمک کند استدلال پشت پاسخ‌های صحیح را بفهمید و به شما امکان می‌دهد دانش خود را تقویت کنید و شکاف‌های درک را پر کنید.


تمرین ها و آزمونها

تست های تمرینی Practice Tests

  • آزمون تمرینی شماره 1 60 سؤال Practice Exam N°1 60 Questions

  • آزمون تمرینی شماره 2 60 سؤال Practice Exam N°2 60 Questions

  • آزمون تمرینی شماره 3 60 سؤال Practice Exam N°3 60 Questions

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش AZ-400 - مهندس DevOps - تست تمرین - نوامبر 2023
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
آزمون یا تمرین
180
Udemy (یودمی) udemy-small
07 آبان 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
2,595
از 5
ندارد
ندارد
ندارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emanuele Ciminaghi Emanuele Ciminaghi

مشاور فناوری اطلاعات - دارای گواهینامه MS

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.