لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Figma - UI/UX Design Essential را بیاموزید
Learn Figma - UI/UX Design Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آموزش طراحی یک اپلیکیشن موبایل زیبا و جذاب با Figma. رویکرد یادگیری با انجام طراحی سایت طراحی اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ شما در پایان این دوره یک طرح و نمونه اولیه کاملا تعاملی خواهید داشت. نحوه استفاده مجدد از عناصر طراحی برای پروژه های آینده را یاد خواهید گرفت.
Figma یک برنامه بسیار قدرتمند است که به صورت آنلاین اجرا می شود. در مورد استفاده از figma عملاً هیچ مرز پلتفرمی وجود ندارد زیرا می توانید در یک مرورگر وب یا با استفاده از برنامه دسکتاپ آنها که برای ویندوز و مک ساخته شده است طراحی کنید. Figma شبیه Sketch و Adobe XD است، اما در مورد همکاری تیمی و طراحی سریع و پاسخگو، قدرتمندتر از این سه است.
این دوره طراحی رابط کاربری با استفاده از ابزارهای قدرتمند Figma را پوشش می دهد. در بخش اول، رابط Figma و جایی که میتوانید ابزارهای قدرتمندی مانند محدودیتها را برای پاسخدهی به طرحهای خود و اجزایی برای ایجاد کتابخانهای از عناصر طراحی برای استفاده در پروژههای خود پیدا کنید، پوشش میدهم. من همچنین به همکاری تیمی بلادرنگ و نحوه استفاده از figma برای همکاری نزدیک با دیگران در همان پروژه خواهم پرداخت.
بعداً شما را از طریق طراحی و نمونهسازی یک برنامه «دستورالعملهای آشپز» راهنمایی میکنم که شامل چندین تابلوی هنری، طرحهای نمادهای سفارشی، ویرایش تصاویر و متن، و هر چیز دیگری که برای ایجاد یک طرح واقعگرایانه نیاز دارید، میشود.
لطفاً به عنوان یک مبتدی در طراحی یا به عنوان یک طراح با تجربه UI/UX که میخواهد از ابزارهای دیگری مانند Sketch یا Adobe XD جابجا شود، به من بپیوندید
سرفصل ها و درس ها
مقدمه دوره
Introduction to the Course
مقدمه دوره
Introduction to the Course
استفاده از فایل های تمرین
Using the Exercise Files
آموزش رابط Figma
Learning the Figma Interface
بخش مقدمه
Section Introduction
فیگما چیست؟
What is Figma?
Figma را از کجا پیدا کنیم
Where to find Figma
برنامه مرورگر در مقابل برنامه دسکتاپ
The Browser App vs. The Desktop App
صفحه شروع
The Start Screen
مقدمه ای بر اینترفیس
Introduction to the Interface
واردات و صادرات فایل ها
Importing and Exporting Files
استفاده از قالب ها
Using Templates
نوار ابزار
The Toolbar
پنل لایه ها و صفحات
The Layers and Pages Panel
پنل دارایی ها
The Assets Panel
پنل طراحی
The Design Panel
پنل نمونه اولیه
The Prototype Panel
پنل کد
The Code Panel
بوم
The Canvas
استفاده از میانبرهای صفحه کلید
Using Keyboard Shortcuts
کار با تاریخچه نسخه
Working with the Version History
راه اندازی یک پروژه جدید
Setting up a new project
ایجاد پروژه و فایل جدید
Creating a New Project and File
وارد کردن فایل های طرح
Importing Sketch Files
کار با تیم ها
Working with Teams
کار با قالب ها
Working with Templates
افزودن و ویرایش محتوا
Adding and Editing Content
کار با فریم ها
Working with Frames
کار با Shapes
Working with Shapes
طراحی نمادها با استفاده از ابزار Pen
Drawing Icons using the Pen Tool
طراحی اشکال با استفاده از ابزار Pencil
Drawing Shapes Using the Pencil Tool
کار با متن
Working with Text
پوشاندن تصاویر و اشکال
Masking Images and Shapes
وارد کردن آیکون ها و سایر گرافیک ها
Importing Icons and other Graphics
کار با رنگ
Working with Color
کار با Styles
Working with Styles
راه اندازی کامپوننت ها
Setting up Components
استفاده از محدودیت ها برای طراحی پاسخگو
Using Constraints for Responsive Design
کار با Version Control
Working with Version Control
تکمیل طراحی
Completing the Design
طراحی یک منوی کشویی
Designing a Slide-out Menu
طراحی روکش روی صفحه
Designing an on-screen Overlay
طراحی بخش نظرات
Designing a comments section
طراحی چندین حالت تخته هنری
Designing Multiple Artboard States
به این طرح شخصیت منحصر به فرد خود بدهید
Give this design it's own unique personality
نمونه سازی، اشتراک گذاری و صادرات
Prototyping, Sharing, and Exporting
ایجاد یک نمونه اولیه
Creating a prototype
مشاهده نمونه اولیه خود در دستگاه تلفن همراه
Viewing your prototype on a mobile device
پیش نمایش زنده دستگاه
Live device preview
طرح خود را به اشتراک بگذارید
Sharing your design
به دیگران اجازه دهید در مورد طرح شما نظر دهند
Allowing others to comment on your design
صادرات گرافیک و دارایی
Exporting graphics and assets
معلم رابط کاربر www.appdesigntips.com با بازگشت به سال 2010 ، من با تمایل به طراحی برنامه های جذاب و جذاب مغز مغزی را شروع کردم. برای بیش از 7 سال ، من بسیاری از برنامه های کاربردی وب و آیفون با مشخصات بالا را طراحی کرده ام. این برنامه ها از برنامه های تحت وب با کمک پزشکی سه بعدی تا برنامه های مدیریت پروژه برای صنایع طاقچه را شامل می شوند.
من همچنین بنیانگذار یک سازمان بزرگ طراحی محلی ، Salt Lake Designers هستم ، جایی که من و دیگر تأثیرگذاران محلی از طریق کارگاه ها و بحث های میزگرد به پرورش استعدادهای طراحان UX آینده و آینده کمک می کنیم.
نمایش نظرات