استاد SOLIDWORKS 3D CAD با استفاده از مثال های دنیای واقعی

Master SOLIDWORKS 3D CAD using real-world examples

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نسخه 2021 پرفروش‌ترین دوره آموزشی Solidworks 3D CAD - مدل‌سازی را برای هر کاربری یاد بگیرید، از پرینت سه بعدی گرفته تا استفاده حرفه‌ای! در پایان دوره، دانش‌آموزان می‌توانند با اطمینان از Solidworks 2021 برای تولید طیف وسیعی از مدل‌های CAD سه بعدی استفاده کنند. همه ویژگی‌های اساسی با استفاده از نمونه‌های واقعی Understand Solidworks 2021 در زمینه‌های وسیع‌تری از جمله حوزه‌هایی مانند چاپ سه بعدی، قالب‌گیری و تولید عمومی پوشش داده می‌شوند. پیش نیازها: شما باید بتوانید از یک رایانه شخصی ویندوزی در سطح پایه استفاده کنید یک کپی از Solidworks 2021. از نسخه های دیگر نیز می توان استفاده کرد اما برخی جزئیات جزئی ممکن است متفاوت باشند و فایل های نمونه ممکن است به درستی باز نشوند.

پیشرفت از مبتدی کامل به استاد Solidworks 2021 در یک دوره واحد!

Solidworks یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین برنامه های 3D CAD در جهان است. میلیون ها نفر از آن برای طراحی همه چیز از اسباب بازی های پرینت سه بعدی گرفته تا وسایل نقلیه مکانیکی کاملاً کارآمد استفاده می کنند. اکنون می توانید به جمع کاربران Solidworks بپیوندید و یاد بگیرید که مدل های خود را کاملاً از ابتدا ایجاد کنید!


چرا این دوره متفاوت است
بسیاری از دوره های Solidworks به صورت آنلاین وجود دارد، اما هیچ کدام کاملا شبیه به این یکی نیستند:

  • ما در حین یادگیری از نمونه های دنیای واقعی استفاده می کنیم! این به شما امکان می‌دهد راحت‌تر با درس‌هایتان ارتباط برقرار کنید و بنابراین آنها را بهتر به خاطر بسپارید و درک کنید!

  • آموزش توسط یک متخصص Solidworks! این مربی از سال 2006 از Solidworks استفاده می کند و حتی دوره های آموزشی رسمی با گواهی سالیدورک را گذرانده است. مربی در حال حاضر به عنوان مهندس طراحی محصول کار می کند و هر روز از Solidworks برای طراحی انواع چیزها برای مشتریان واقعی استفاده می کند - بدون تجربه فقط آکادمیک در اینجا!

  • نیازی به دانش قبلی نیست. این دوره به گونه ای طراحی شده است که شما را از اینکه قبلاً از هیچ برنامه CAD استفاده نکرده اید تا بتوانید تقریباً هر چیزی را که تصور می کنید مدل سازی کنید طراحی شده است!

  • زمینه گسترده تر استفاده از CAD را درک کنید. علاوه بر توضیح تکنیک‌های اولیه CAD، این دوره همچنین نحوه ارتباط آنها با کاربردهای دنیای واقعی، مانند چاپ سه بعدی و قالب‌گیری تزریقی را توضیح می‌دهد.

  • بر اساس بازخورد قبلی ساخته شده است! این دوره بر اساس سایر دوره های پرفروش Solidworks (2015، 2018 و 2019) و بر اساس بازخورد بیش از 12000 دانش آموز قبلی در Udemy ساخته شده است.

  • به‌طور کامل برای Solidworks 2021 به‌روزرسانی شد! این دوره کاملاً برای نسخه 2021 Solidworks طراحی و بهینه شده است و اکنون شامل ویژگی‌های تخصصی مانند ابزار Thread، Mounting Bosses، Snap Hooks، Lip Groove و موارد دیگر می‌شود.


درباره این دوره

این دوره شامل موارد زیر است:

  • 19 ساعت ویدیوی اصلی با کیفیت بالا.

  • همه بخش‌ها حاوی منابع اضافی مانند مدل‌ها و نقشه‌های قابل دانلود هستند که مخصوص این دوره ساخته شده‌اند.

  • پشتیبانی حضوری. سوالی دارید؟ ما همیشه اینجا هستیم تا از هرگونه سوال پشتیبانی کنیم و پیشرفت شما را بررسی کنیم.

  • نیازی به دانش قبلی نیست. ما شما را از مبتدی کامل تا تسلط بر Solidworks می‌بریم!


شما

را یاد خواهید گرفت

در طول دوازده مدل دقیق، طیف وسیعی از مهارت‌های Solidworks را یاد خواهید گرفت، از جمله:

  1. Circuitboard - Solidworks Basics, Sketching, Extrudes and Cuts

  2. مداد - قطعات چند بدنه، باس/پایه چرخان و برش

  3. مداد تراش - مجموعه ها

  4. هدفون - Swept Boss/Base، Splines و Skeches 3D

  5. بطری کک - برش‌ها، مارپیچ‌ها و نخ‌های جارو شده

  6. ماوس کامپیوتر - Boss/Base Lofted and Splitting Parts

  7. جا کلیدی - مدل‌سازی از عکس‌ها

  8. شکل لگو - مجموعه های پیچیده تر و جفت های پیشرفته

  9. جعبه کشو - پیکربندی‌ها و نقشه‌ها

  10. محفظه Raspberry Pi - وارد کردن قطعات و زوایای پیش نویس

  11. چنگال دوچرخه - منحنی ها و جاروهای سه بعدی

  12. کنترلر گیم پد - دنده ها و خلاصه ای کامل از تکنیک های قبلی

  13. نتیجه‌گیری دوره و یادگیری آینده!

این دوره با استفاده از Solidworks 2021 تدریس می‌شود، اما مدل‌ها و منابع مورد استفاده با هر نسخه جدیدتر از آن کار می‌کنند. اگر نسخه قبلی (2015-2020 یا قبل از آن) دارید، دوره های قبلی من - "Master Solidworks 2015/2018/2019 3D CAD با استفاده از نمونه های دنیای واقعی" مفیدتر خواهد بود!

تکنیک های مورد استفاده در بسیاری از برنامه های مختلف CAD نیز مشترک هستند - بنابراین می توانید در Solidworks یاد بگیرید و سپس در صورت نیاز به راحتی این مهارت ها را منتقل کنید.

پس همین امروز ثبت نام کنید و اولین قدم های خود را در دنیای هیجان انگیز مدل سازی سه بعدی آغاز کنید!


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه دوره Introduction to the Course

  • CAD چیست و چرا از Solidworks استفاده می کنیم؟ What is CAD and Why Use Solidworks?

  • نحوه استفاده از این دوره How to use this Course

مدل 1: مدار چاپی (PCB) - مبانی Solidworks، اسکچینگ، اکسترودها Model 1: The Printed Circuitboard (PCB) - Solidworks Basics, Sketching, Extrudes

  • مقدمه ای بر رابط Solidworks و کنترل های نمایش Introduction to the Solidworks Interface and View Controls

  • مبانی طراحی Sketching Basics

  • ترسیم یک مستطیل و اضافه کردن ابعاد Sketching a Rectangle and Adding Dimensions

  • طرح های کاملاً تعریف شده Fully Defining Sketches

  • اکسترود کردن جامدات Extruding Solids

  • ابزار دایره The Circle Tool

  • بیضی و مستطیل Ellipses and Rectangles

  • خطوط زاویه دار و ابعاد رانده Angled Lines and Driven Dimensions

  • ابزار برش Trim Tool

  • آینه سازی موجودیت های طرح Mirroring Sketch Entities

  • ویژگی های آینه کاری Mirroring Features

  • مواد برش Cutting Material

  • جادوگر سوراخ Hole Wizard

  • فیله و پخ Fillets and Chamfers

  • الگوهای خطی Linear Patterns

  • درخت طراحی (مدیر ویژگی) The Design Tree (Feature Manager)

  • هدف طراحی Design Intent

  • ظواهر Appearances

  • عیب یابی - تب ابزار رندر وجود ندارد! Troubleshooting - Missing Render Tool Tab!

  • ذخیره و انواع فایل Saving and File Types

  • خلاصه بخش PCB PCB Section Recap

  • تکلیف اختیاری: مدل تخته خود را از یک طراحی PCB ایجاد کنید Optional Assignment: Create your own board model from a PCB drawing

مدل 2 - مداد - قطعات چند بدنه، باس/پایه و برش های گردان Model 2 - Pencil - Multi-Body Parts, Revolved Boss/Base and Cuts

  • معرفی مداد و ایجاد سرنخ Pencil Introduction and Creating the Lead

  • تا وضعیت پایان سطح و ساخت پاک کن Up to Surface End Conditon and Making the Eraser

  • طراحی نمایه Ferrule Sketching the Ferrule Profile

  • Boss/Base Revolved Revolved Boss/Base

  • Filets و نوار ابزار انتخاب لبه Fillets and the Edge Selection Toolbar

  • اضافه کردن متن Adding Text

  • افزودن ظاهر به مداد Adding Appearances to the Pencil

  • تیز کردن مداد - برش های چرخشی Sharpening the Pencil - Revolved Cuts

  • خطاهای برش چرخشی Revolved Cut Errors

  • رندر کردن مداد Rendering the Pencil

  • خلاصه بخش مداد Pencil Section Recap

  • تکلیف اختیاری: قسمت چرخشی چند بدنه خود را ایجاد کنید Optional Assignment: Create your own Multi-Body Revolved Part

مداد تراش - مجموعه ها Pencil Sharpener - Assemblies

  • معرفی مداد تراش Pencil Sharpener Introduction

  • بدنه تیز کن Sharpener Body

  • حرکات ماوس و میانبرهای صفحه کلید Mouse Gestures and Keyboard Shortcuts

  • بریدن دسته های انگشت Cutting the Finger Grips

  • بریدن سوراخ مداد Cutting the Pencil Hole

  • برش حفره تیغه و تکمیل بدنه تیز کننده Cutting the Blade Cavity and Finishing the Sharpener Body

  • تخصیص مواد و خواص انبوه Assigning Materials & Mass Properties

  • ساخت تیغه تیزکن Making the Sharpener Blade

  • مجمع پایه Basic Assembly

  • جزئیات بیشتر مونتاژ More Assembly Details

  • افزودن پیچ با استفاده از جعبه ابزار Solidworks Adding the Screw using the Solidworks Toolbox

  • اضافه کردن پیچ بدون جعبه ابزار Solidworks Adding the Screw without the Solidworks Toolbox

  • ابزار مونتاژ Assembly Tools

  • نماهای منفجر شده Exploded Views

  • خلاصه مداد - قسمت 1 Pencil Recap - Part 1

  • Recap مداد - قسمت 2 Pencil Recap - Part 2

  • تکلیف اختیاری: مجمع خود را ایجاد کنید Optional Assignment: Create your own Assembly

هدفون - Swept Boss/Base، Splines و اسکچ های سه بعدی Headphones - Swept Boss/Base, Splines and 3D Sketches

  • جک هدفون Headphone Jack

  • مدلسازی کرنش ریلیف با استفاده از بدنه های متعدد Modelling the Strain Relief using Multiple Bodies

  • ایجاد اولین کابل با استفاده از Swept Boss/Base Creating the first cable using a Swept Boss/Base

  • بهبود Sweeps با استفاده از روابط مماس Improving Sweeps using Tangent Relations

  • ایجاد جوانه گوش Creating the Ear Bud

  • پیوستن به جوانه گوش با جاروی سه بعدی Joining the Ear Bud with a 3D Sweep

  • با استفاده از Move/Copy Bodies، گوش دوم را اضافه کنید Adding a Second Ear Bud using Move/Copy Bodies

  • ایجاد دومین کابل جوانه گوش Creating the Second Ear Bud Cable

  • افزودن جوانه های گوش سیلیکونی و اتمام مونتاژ Adding the Silicone Ear Buds, and Finishing the Assembly

  • خلاصه هدفون قسمت 1 Headphones Recap Part 1

  • Recap هدفون قسمت 2 Headphones Recap Part 2

  • تکلیف اختیاری: با استفاده از Sweeps تمرین کنید Optional Assignment: Practice using Sweeps

بطری کک - برش های جارو شده، مارپیچ ها و نخ ها Coke Bottle - Swept Cuts, Helixes and Threads

  • ایجاد شکل بطری اصلی Creating the Main Bottle Shape

  • برش های جارو شده Swept Cuts

  • برش رج های پایه Cutting the Base Ridges

  • قطعات شلیک Shelling Parts

  • ایجاد موضوعات دستی با استفاده از هلیکس و Sweep Creating Manual Threads using a Helix and Sweep

  • ابزار Thread The Thread Tool

  • منحنی تقاطع Intersection Curve

  • برگردان و مونتاژ Decals and Assembly

  • ایجاد درب بطری Creating the Bottle Cap

  • افزودن کلاهک به مجمع Adding the Cap to the Assembly

  • افزودن مایع به اسمبلی با استفاده از قطعات درون متنی و ویژگی حفره Adding the Liquid to the Assembly using In-Context Parts and the Cavity Feature

  • درب بطری قسمت 1 Bottle Recap Part 1

  • درب بطری قسمت 2 Bottle Recap Part 2

  • تکلیف اختیاری: با استفاده از هلیکس تمرین کنید Optional Assignment: Practice using Helixes

ماوس کامپیوتر - پایه Boss Lofted و قطعات تقسیم شده Computer Mouse - Lofted Boss Base and Splitting Parts

  • معرفی ماوس - زیربنای پایه Mouse Introduction - Basic Lofts

  • افزودن نمایه های Loft بیشتر برای اصلاح شکل Adding More Loft Profiles to Refine the Shape

  • راهنمای منحنی ها Guide Curves

  • فیله کردن و شلیک کردن موش Filleting and Shelling the Mouse

  • تقسیم قطعات Splitting Parts

  • جزئیات بیشتر تقسیم More Splitting Details

  • ایجاد PCB موس به عنوان یک بخش درون متنی Creating the Mouse PCB as an In-Context Part

  • افزودن جزئیات به PCB ماوس Adding Details to the Mouse PCB

  • اتمام قسمت بالای ماوس Finishing off the Mouse Top Part

  • پایان دادن به ماوس Finishing the Mouse

  • موس قسمت 1 Mouse Recap Part 1

  • ماوس Recap قسمت 2 Mouse Recap Part 2

  • تکلیف اختیاری: با استفاده از Lofts تمرین کنید Optional Assignment: Practice using Lofts

Keyfob - مدل سازی از عکس Keyfob - Modelling from Photographs

  • مقدمه Keyfob - استفاده از Sketch Picture Keyfob Introduction - Using Sketch Picture

  • طرح صفحه کلید Keyfob Sketch

  • افزودن جزئیات با استفاده از طرح مشترک Adding Detail Using a Shared Sketch

  • به افزودن ویژگی ها با استفاده از طرح های مشترک ادامه دهید Continue Adding Features Using Shared Sketches

  • ویژگی گنبد و منطقه طناب Dome Feature and the Lanyard Area

  • مونتاژ روکش صفحه کلید Keyfob Cover Assembly

  • افزودن جزئیات بیشتر و خالی کردن جلد Adding More Details and Hollowing Out the Cover

  • برش جزئیات بیشتر جلد Cutting More Cover Details

  • شکافتن جلد Splitting the Cover

  • افزودن یک لب پوششی Adding a Cover Lip

  • استفاده از بلوک های Solidworks برای افزودن یک لوگو Using Solidworks Blocks to Add a Logo

  • بازخوانی صفحه کلید قسمت 1 Keyfob Recap Part 1

  • بازخوانی صفحه کلید قسمت 2 Keyfob Recap Part 2

  • تکلیف اختیاری: الگوسازی را از روی عکس ها تمرین کنید Optional Assignment: Practice modelling from photos

The Lego Figur - مجموعه های پیچیده تر و جفت های پیشرفته The Lego Figure - More Complex Assemblies and Advanced Mates

  • مدل سازی سر Modelling the Head

  • ساختن دست ها Making the Hands

  • شروع بازوها Starting the Arms

  • پایان دادن به بازوها Finishing the Arms

  • ساخت قسمت نیم تنه Making the Torso Part

  • اضافه کردن بازوها و نیم تنه به یک مجمع Adding the Arms and Torso to an Assembly

  • ساخت باسن Making the Hips

  • ساختن پاها Making the Legs

  • اضافه کردن پاها و باسن به یک مجمع Adding the Legs and Hips to an Assembly

  • ایجاد مجموعه کامل و Mates پیشرفته Creating the Full Assembly and Advanced Mates

  • ریکاپ فیگور لگو قسمت 1 Lego Figure Recap Part 1

  • ریکاپ فیگور لگو قسمت 2 Lego Figure Recap Part 2

  • تکلیف اختیاری: ساخت یک مجموعه پیشرفته تر Optional Assignment: Build a more Advanced Assembly

جعبه کشو - تنظیمات و نقشه ها Drawer Box - Configurations and Drawings

  • مقدمه تنظیمات Configurations Introduction

  • تغییر تنظیمات با تنظیم پارامترها Changing Configurations by Adjusting Parameters

  • تغییر تنظیمات با سرکوب ویژگی ها Changing Configurations by Suppressing Features

  • معرفی نقشه ها Drawings Introduction

  • نقشه ها - اضافه کردن ابعاد Drawings - Adding Dimensions

  • جزئیات و نماهای بخش Detail and Section Views

  • نماهای منفجر شده و سفارشی، صورتحساب مواد و بالن Exploded and Custom Views, Bills of Materials and Balloons

  • درپوش جعبه کشو Drawer Box Recap

  • تکلیف اختیاری: تنظیمات را تمرین کنید Optional Assignment: Practice Configurations

محفظه Raspberry Pi - واردات قطعات و زوایای پیش نویس Raspberry Pi Enclosure - Importing Parts and Draft Angles

  • وارد کردن فایل های STEP Importing STEP Files

  • راه اندازی پایگاه محفظه Starting the Enclosure Base

  • اضافه کردن قسمت بالایی و نصب Bosses Adding the Enclosure Top and Mounting Bosses

  • جزئیات قالب گیری تزریقی و زوایای پیش نویس Injection Moulding Details and Draft Angles

  • افزودن زوایای پیش نویس به طور مستقیم به ویژگی ها و تکمیل پیش نویس هر دو قسمت Adding the Draft Angles Directly to Features and Finishing Drafting Both Parts

  • ویژگی لب و شیار Lip and Groove Feature

  • افزودن خروجی های برش پورت Adding the Port Cut Outs

  • افزودن زوایای پیش نویس به برش ها و برش ها Adding Draft Angles to Cuts, and Undercuts

  • اتمام مونتاژ محوطه Finishing the Enclosure Assembly

  • ویژگی Snap Hook Snap Hook Feature

  • پوشش رزبری پای قسمت 1 Raspberry Pi Enclosure Recap Part 1

  • پوشش رزبری پای قسمت 2 Raspberry Pi Enclosure Recap Part 2

  • تکلیف اختیاری: وارد کردن فایل های خارجی (و پیش نویس ها) را تمرین کنید Optional Assignment: Practice Importing External Files (and Drafts)

چنگال دوچرخه - منحنی ها و جاروهای سه بعدی Bicycle Fork - 3D Curves and Sweeps

  • چرخاندن لوله سر Revolving the Head Tube

  • با استفاده از ابزار Project Curve برای ایجاد چنگال های منحنی Using the Project Curve Tool to Create the Curved Forks

  • مدلسازی و اضافه کردن موارد حذفی Modelling and Adding the Drop Outs

  • درپوش چنگال دوچرخه Bike Fork Recap

  • تکلیف اختیاری: استفاده از منحنی ها را تمرین کنید Optional Assignment: Practice Using Curves

کنترلر گیم پد - جمع بندی کلی دوره، تحلیل دنده ها و خط جدایی Gamepad Controller - Overall Course Recap, Ribs and Parting Line Analysis

  • شروع به ایجاد شکل کنترلر بازی با استفاده از Extrudes و Lofts Starting to Create the Games Controller Shape Using Extrudes and Lofts

  • توسعه شکل با استفاده از منحنی های راهنما و آینه سازی Developing the Shape Using Guide Curves and Mirroring

  • شلیک کردن کنترلر و اضافه کردن جزئیات Shelling Out the Controller and Adding Details

  • تقسیم قطعات کنترلر و استفاده از تجزیه و تحلیل خط جدایی Splitting the Controller Parts and Using Parting Line Analysis

  • افزودن دنده های بالایی با استفاده از ویژگی دنده و اکسترودهای ویژگی نازک Adding the Top Ribs Using the Rib Feature and Thin Feature Extrudes

  • اضافه کردن دنده های پایین Adding the Bottom Ribs

  • ایجاد PCB Part In Context Creating the PCB Part In Context

  • ایجاد و اضافه کردن جوی استیک Creating and Adding the Joysticks

  • پایان مونتاژ کنترلر Finishing Off the Controller Assembly

  • خلاصه بازی کنترلر قسمت 1 Games Controller Recap Part 1

  • خلاصه بازی کنترلر قسمت 2 Games Controller Recap Part 2

  • تکلیف اختیاری: تمرین نهایی - ترکیبی از تکنیک ها Optional Assignment: Final Practice - Combination of techniques

نتیجه گیری دوره و یادگیری آینده! Course Conclusion and Future Learning!

  • نتیجه گیری دوره و یادگیری آینده! Course Conclusion and Future Learning!

نمایش نظرات

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.

استاد SOLIDWORKS 3D CAD با استفاده از مثال های دنیای واقعی
جزییات دوره
19 hours
148
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
13,786
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Johno Ellison
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Johno Ellison Johno Ellison

مهندس طراحی حرفه ای

من یک مهندس طراحی بریتانیایی هستم که به ویژه در مدل سازی 3D CAD Solidworks تخصص دارم.

من طیف گسترده ای از تجربه مهندسی طراحی را در زمینه هایی از جمله مکانیسم ها، چاپ سه بعدی، انتخاب مواد، نمونه سازی سریع و سایر تکنیک های طراحی و ساخت دارم.

من بیش از دوازده سال تجربه Solidworks دارم و دارای مدرک افتخاری درجه یک در طراحی محصول پایدار از 25 دانشگاه برتر انگلستان هستم. من همچنین طیف وسیعی از دوره های آموزشی دارای گواهی Solidworks را در بریتانیا گذرانده ام.

من به ویژه از کار بر روی پروژه هایی که مشکلات مکانیکی را با استفاده از ایده ها و مکانیسم های نوآورانه حل می کنند لذت می برم. من قبلاً به عنوان خلبان هلیکوپتر در نیروی هوایی سلطنتی آموزش دیده‌ام و یک دوچرخه‌سوار کوهستانی مشتاق هستم، و این تجربیات و مهارت‌ها باعث عشق من به طراحی مکانیکی می‌شود.

من سفرهای زیادی داشته ام. قبل از تبدیل شدن به یک فریلنسر تمام وقت، با یک تاکسی قدیمی لندن سیاه از لندن به سیدنی راندم، از پنجاه کشور عبور کردم، دو رکورد جهانی گینس ثبت کردم و بیش از 20000 پوند برای صلیب سرخ بریتانیا جمع آوری کردم، قبل از نوشتن کتابی درباره ماجراجویی. این کنجکاوی ذاتی برای کاوش و بررسی نحوه انجام متفاوت کارها در سراسر جهان، طیف وسیعی از الهامات طراحی را به من می دهد.

من تقریباً چهار سال است که به طور تمام وقت با بیش از 200 مشتری راضی از هر قاره به جز آمریکای جنوبی به کار آزاد مشغول بوده ام. این مشتریان طیف وسیعی از افراد با یک ایده ساده «دوش گرفتن»، شرکت‌های بزرگ با فرآیندهای توسعه سخت‌تر، تا کارآفرینانی که کمپین‌های Crowdfunding موفقی را به پایان رسانده‌اند و اکنون باید محصولات خود را برای بازار توسعه دهند، تشکیل می‌دهند.