آموزش 3ds Max: Game Prop Creation

3ds Max: Game Prop Creation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: دنیای مدل سازی و تکسچر پرده ها و دارایی های بازی را در Autodesk 3ds Max کاوش کنید. نویسنده آدام کرسپی نحوه ایجاد وسایل کوچک و بزرگ را از ابزارها گرفته تا ظروف حمل و نقل نشان می دهد. این دوره با شبیه سازی و استفاده از اشیا برای سهولت در مدل سازی و باز کردن ، آغاز می شود و چندین روش برای باز کردن و رنگ آمیزی بافت با دست در Adobe Photoshop دنبال می شود. Adam به افزونه های مختلفی که به تولید نرمال نقشه و همچنین مجسمه سازی در Mudbox کمک می کنند ، یک برنامه مجسمه سازی دیجیتال است که می تواند واقع گرایی و جزئیات را به مدل های شما اضافه کند. سرانجام ، این دوره نحوه افزودن چراغ به صحنه و پیش نمایش اشیا موجود در بازی را نشان می دهد.

توجه: آشنایی با روشهای اساسی مدل سازی و باز کردن در 3ds Max و داشتن دانش فتوشاپ به شما کمک می کند از این دوره بیشترین بهره را ببرید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم فرم کلی
  • برنامه ریزی برای بافتها و مدلهای مدولار
  • افزودن م componentsلفه های قاب بندی
  • تعیین مختصات UV
  • ایجاد نقشه های دست انداز
  • نقاشی بافتهای پراکنده
  • راه اندازی کتابخانه ای از بافت
  • تبدیل نقشه های دست انداز به نقشه های معمولی
  • در حال آزمایش نقشه ها
  • طرح یک صفحه بافت برای چندین ابزار
  • استفاده از گردش کار پلی از کم تا زیاد
  • پخت و پز طبیعی و انسداد محیط برای سطوح زنگ زده و کثیف
  • مبلمان مدل سازی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی What you should know before watching this course

  • بررسی برخورد physicsUsing برای triggersUsing برخورد برای barriersUnderstanding componentsCreating GameObjectsExploring آب effectsUpgrading weaponsCombining ذرات systemsRefining ذرات systemsCreating ذرات systemsIntroducing randomnessUsing prefabs با arraysCreating و استفاده مجدد از prefabsUsing Linecast و خط RendererTracking اشیاء با LookAtAnimating UVsHandling materialsWorking های متعدد را با مواد و shadersManipulating texturesImporting شخص objectsExploring ایستگاههای بین راه و مرگ zonesAdding flashlightCreating جلوه های نورپردازی صحنه بازیجذاب با نورپردازی BeastBaking با سایه های BeastExploring سایه انداختن در انواع نورپژوهی نورپردازی محیط جلوگیری از مشکلات وقایع Keyframing رویدادهای KayFraming حوادث تحریک کننده شفافیت میکرو والدین افزودن به انیمیشن های وارد شده وارد کردن مشارکت های پوسته مدیریت چندین سطح افزودن موانع و فشار فیزیک فعال کردن صحنه platformer کار با دوربین و لایه ها دوربین های تولیدی ایجاد مکانهای سفارشی جستجو در جستجوی منوی بازی درون برنامه نویسی در منوهای بازی نمایش فونت ها و سبک های کنترل برنامه های دیگر انتقال محو شدن بعدی... Using the exercise files

1. مدل سازی قوطی بزرگ (ظروف حمل و نقل) 1. Modeling a Large Prop (Shipping Container)

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of modeling a large prop

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Laying out the overall form and planning for modular textures and models

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding the framing components

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding the side panels

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Unwrapping the sides

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Unwrapping one corner box

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Unwrapping one of each frame member

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Laying out the UV coordinates

2. بافت کانتینر حمل و نقل 2. Texturing the Shipping Container

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of the texturing process

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Creating a bump map for the corrugated sides

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding more details to the bump map

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Drawing the bump map for the door

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding details to the doors

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting the diffuse texture: planning the layers

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting the base coat and logo

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding tracking labels and other markings

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding soft rust

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding rust bubbles

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting up a library of shipping container textures

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting dirt and rust variations

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Transferring wear from the diffuse texture to the bump map

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Converting bump maps to normal maps

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Testing the maps

3. ابزارآلات مدل سازی و Props کوچک 3. Modeling Tools and Small Props

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of modeling small props

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Modeling a sledgehammer

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding detail and smoothing groups

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Unwrapping as part of a texture sheet

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Modeling a ladder

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Unwrapping for the ladder

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Placing the clean texture

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Laying out a texture sheet for multiple tools

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting galvanized steel

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding dirt and wear

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Planning for optimal texture usage

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting dirt and age variations

4. مبلمان مدل سازی 4. Modeling Furniture

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Modeling furniture using simple parts and reusable textures

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Planning and analyzing the modeling of a chair

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Blocking out the basic form

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding detail and smoothing groups

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding detail and smoothing groups

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Refining the silhouette

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Unwrapping for the chair

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting the fabric

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Making a normal map for the fabric

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Planning the modeling of a table

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Blocking out the basic table form

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding legs and skirt boards to the table

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Breaking up the model for texturing

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Laying out the wood texture

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Reusing parts to make a round table

5- نقاشی یک چوب از خراش 5. Painting a Wood Texture from Scratch

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Understanding the importance of painting textures from scratch

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Creating the initial grain lines

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding value variation across the grain

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Warping and curving the grain

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding knots

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Colorizing the grain and planning for stains

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Cutting out boards for a UV layout

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding patina and wear to a final texture

6. گردش کار و ادغام 6. Workflow and Integration

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Understanding the importance of a low poly count

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of normal maps

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Modeling a high-poly work for projection

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of the pipeline

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Planning edge flow for elegant modeling

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Smoothing groups

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding details by beveling and extruding

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding hinges

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using Push/Pull and Soft Selection to add dents

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Baking the high-poly mesh onto the low-poly model to produce a normal map

7. مجسمه سازی و نقاشی در ماد باکس 7. Sculpting and Painting in Mudbox

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of Mudbox

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Preparing for a smooth export to Mudbox

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Importing from Mudbox: choosing the right resolution

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the sculpt tools in Mudbox

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting in Mudbox

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Exporting paint layers from Mudbox

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Extracting and exporting a normal map from Mudbox

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Projecting normal maps from a Mudbox model

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Importing and assigning objects and maps in Unity

8- اشتیاق و خاص بودن محیط 8. Ambient Occlusion and Specularity

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of ambient occlusion and specularity

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Setting up ambient occlusion as a texture

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using ambient occlusion as a foundation for rust and dirt

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using ambient occlusion to add detail to textures

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Painting a specular map

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Streamlining the import process: placing maps in the right channels

9- وارد کردن به وحدت و آزمایش 9. Importing into Unity and Testing

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of importing into Unity

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Preparing and exporting large props to Unity

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Creating a new project in Unity and importing textures

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Cloning props in Unity with different looks

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding lights to test smoothing and textures

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Refining materials

نتیجه Conclusion

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Final thoughts

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: Game Prop Creation
جزییات دوره
6h 5m
93
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
75,791
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.