آموزش مدلسازی یک شهر علمی تخیلی در 3ds Max

Modeling a Sci-Fi City in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max بیاموزید که چگونه با دوربین های متحرک و وسایل نقلیه، شهر آینده نگرانه خود را بسازید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max. در این آموزش 3ds Max بیاموزید که چگونه شهر آینده نگرانه خود را با دوربین های متحرک و وسایل نقلیه بسازید. به برنامه‌ریزی، مواد مرجع و تخیل پرداخته می‌شود، به طوری که دانش‌آموزان به صورت اختیاری راهنمایی می‌شوند تا نسخه‌ای از آموزش را ایجاد کنند، مجهز به روش‌هایی که در ویدیو یاد می‌گیرند. شامل ایجاد یک مجموعه سه بعدی در مقیاس، نحوه بزرگ و دراماتیک جلوه دادن مدل ها، و به حداکثر رساندن استفاده از 3 ابزار ساده - اکسترود، داخل و مورب در مدل سازی چند ضلعی است. ما بافت هایی را برای تنوع در رنگ ساختمان ها ایجاد خواهیم کرد. شبیه‌سازی ساختمان‌ها و توجه به صحنه‌سازی مورد بحث و نشان دادن قرار خواهد گرفت تا استفاده از تعداد محدودی از مدل‌ها برای دستیابی به حس مقیاس، بدون قربانی کردن تنوع، به حداکثر برسد. Fly-through شامل ایجاد و متحرک سازی یک دوربین در حین حرکت با وسیله نقلیه ای است که در شهر مدل پرواز می کند. بافت ها از کتابخانه های 3ds Max خواهند بود. یک نقشه رویه ای برای ایجاد یک آسمان آینده نگرانه در اطراف صحنه استفاده خواهد شد. ما همچنین رندر اشعه ذهنی و سیستم نور روز را برای سایه‌های پیچیده، نور محیط و بازتاب‌های شیشه پوشش می‌دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی یک شهر علمی تخیلی در 3ds Max Modeling a Sci-Fi City in 3ds Max

  • گردش کار پروژه از تحقیق تصویر تا رندر نهایی Project Workflow from Image Research to Final Render

  • سفارشی کردن 3ds Max برای پروژه خاص شما Customizing 3ds Max for Your Specific Project

  • ایجاد یک محیط جالب برای یک شهر آینده نگر Creating an Interesting Perimeter for a Futuristic City

  • محیط را به 3 مایل در سراسر مقیاس کنید Scale the Perimeter to 3 Miles Across

  • کپی و شبیه سازی ساختمان ها برای سرعت و سبک Copying and Cloning Buildings for Speed and Style

  • ساخت دو ساختمان با یک راهرو پل Making Two Buildings with a Bridged Walkway

  • توسعه ساختمان ها با ابزارهای مدل سازی چند ضلعی Developing the Buildings with Polygon Modeling Tools

  • ساختمان چمفر باکس با ویندوز: قسمت 1 Chamfer Box Building with Windows: Part 1

  • ساختمان Chamfer Box با ویندوز: قسمت 2 Chamfer Box Building with Windows: Part 2

  • ساختن ساختمان از سیلندر: قسمت 1 Making Buildings from Cylinders: Part 1

  • ساختن ساختمان از سیلندر: قسمت 2 Making Buildings from Cylinders: Part 2

  • ساخت ساختمان از سیلندر: قسمت 3 Making Buildings from Cylinders: Part 3

  • دیدگاه خود را با واحدهای جهانی مقیاس مجدد بهبود دهید Improve Your View with Rescale World Units

  • ساخت ساختمان از کپسول Making Buildings from Capsules

  • ساختن یک ساختمان گنبدی از یک کره چرخیده Making a Domed Building from a Rotated Sphere

  • ساخت یک ساختمان بزرگ از یک اسپلاین اکسترود شده Making a Large Building from an Extruded Spline

  • ساخت جاده های مرتفع با استفاده از Sweep Modifier Making Elevated Roads Using the Sweep Modifier

  • ایجاد یک برش جاده در سطح شهر با Pro Boolean Making a Road Cut into the City Surface with Pro Boolean

  • مواد برنامه ریزی برای ساختمان ها Planning Materials for the Buildings

  • ایجاد مصالح برای ساختمان ها Creating Materials for the Buildings

  • مواد برای بزرگراه Materials for the Highway

  • تنظیم پس‌زمینه آسمان با گرادیان نویز Setting up a Sky Background with a Noise Gradient

  • ایجاد یک وسیله نقلیه: قسمت 1 Creating a Vehicle: Part 1

  • ایجاد یک وسیله نقلیه: قسمت 2 Creating a Vehicle: Part 2

  • اصلاح وسایل نقلیه برای جاده با چرخ Modifying Vehicles for the Road with Wheels

  • راه اندازی وسایل نقلیه برای انیمیشن با استفاده از محدودیت مسیر Setting up Vehicles for Animation Using Path Constraint

  • Camera Fly-through: Part 1 Camera Fly-through: Part 1

  • Camera Fly-through: قسمت 2 Camera Fly-through: Part 2

  • Camera Fly-through: Part 3 Camera Fly-through: Part 3

  • متحرک سازی ماشین پرنده متصل Animating the Linked Flying Car

  • متحرک سازی روتور متصل به ماشین پرنده Animating the Rotor Linked to the Flying Car

  • کنترل موقعیت خودرو در جاده با محدودیت مسیر Controlling Position of Car on Road with Path Constraint

  • انیمیشن ثانویه: قسمت 1 Secondary Animation: Part 1

  • انیمیشن ثانویه: قسمت 2 Secondary Animation: Part 2

  • انیمیشن ثانویه: قسمت 3 Secondary Animation: Part 3

  • انیمیشن ثانویه: قسمت 4 Secondary Animation: Part 4

  • رندرهای ارزیابی: قسمت 1 Evaluation Renders: Part 1

  • رندرهای ارزیابی: قسمت 2 Evaluation Renders: Part 2

  • اضافه کردن یک نور منطقه برای نورپردازی چشمگیر و کنترل نرمی سایه Adding an Area Light for Dramatic Lighting and Controlling Shadow Softness

  • انیمیشن به فایل های متوالی و پیش نمایش در Ram Player ارائه می شود Animation Renders to Sequential Files and Previewing in Ram Player

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی یک شهر علمی تخیلی در 3ds Max
جزییات دوره
4h 4m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Steve Connor
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Steve Connor Steve Connor

استیو با مدرک BFA از انستیتوی پرات در بروکلین ، نیویورک فارغ التحصیل شد. این برنامه مطالعات یکپارچه بود ، بنابراین او توانست گواهی تدریس برای ایالت نیویورک را بدست آورد و همچنین هنرهای زیبا بخواند. وی در منطقه مد در منهتن با ایجاد طرح های پارچه ای کار کرد ، سپس به کالیفرنیا رفت و در آنجا به عنوان طراح گرافیک ، مدیر هنری و طراح چندرسانه ای کار کرد. او به عنوان Trever Connor Inc Inc کار کرد و خدمات خلاقانه ای را برای شرکت های مختلف در سیلیکون ولی ارائه داد. در آستین ، TX وی در 10 سال گذشته در مدارس مختلف به تدریس ارتباطات بصری مشغول بوده و یک مربی معتبر برای فتوشاپ و همچنین Autodesk 3ds Max است.