نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم یک شخصیت مدل شده را بگیریم و آن را برای انیمیشن آماده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701. در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه می توانیم یک شخصیت مدل شده را بگیریم و آن را برای انیمیشن آماده کنیم. ما این فرایند را با استفاده از ابزار اسکلت MODO برای ایجاد سلسله مراتب مفاصل در سراسر بدن آغاز خواهیم کرد. همانطور که اسکلت خود را می سازیم ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه جهت گیری و تراز بندی مفاصل را همراه با برخی از دانش اساسی در زمینه فرزندپروری اصلاح کنیم. هنگامی که اسکلت خود را ساختیم ، می آموزیم که چگونه آن را به مش متصل کنیم و برخی از ابزارهای نقاشی با وزنه را که می توان برای تأثیرگذاری مفاصل بر هندسه استفاده کرد ، کشف خواهیم کرد. به دنبال آن ، ما با یادگیری نحوه استفاده از حرکت شناسی معکوس ، مکان یاب ها ، محدودیت ها و سطوح کنترل به همراه سایر ابزارها و ویژگی های جالب ، به منظور تقلب در شخصیت خود عمیق تر خواهیم شد. در آخر ، ما عملکرد دکل خود را تجزیه و تحلیل می کنیم و مشکلات احتمالی را رفع می کنیم. پس از تماشای این آموزش شما آماده خواهید بود که با سرگرمی زیاد شخصیت های خود را با اطمینان بیشتری تقلب کنید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 701.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تقلب در شخصیت اول در MODO-701
Rigging Your First Character in MODO-701
-
ایجاد اتصالات با ابزار اسکلت
Creating Joints with the Skeleton Tool
-
آینه بندی اتصالات
Mirroring Joints
-
ویرایش ، حذف ، درج و نامگذاری اتصالات
Editing, Deleting, Inserting, and Naming Joints
-
اصلاح جهت ها و ترازها
Fixing Orientations and Alignments
-
اتصالات والدین
Parenting Joints
-
اتصال اسکلت
Binding the Skeleton
-
وزنه های نقاشی
Painting Weights
-
استفاده از حرکت شناسی معکوس در اتصالات
Applying Inverse Kinematics to Joints
-
افزودن مکان یاب برای پا
Adding Locators for the Feet
-
والدین یاب برای پا
Parenting Locators for the Feet
-
اختصاص یک مکان یاب برداری بالا به پا
Assigning an up Vector Locator to the Feet
-
اختصاص دادن کنترل برای زانوها و پاها
Assigning Controls for the Knees and the Legs
-
تمیز کردن مکان یاب ها و ایجاد سیستم های کنترل
Cleaning up Locators and Creating Control Systems
-
اضافه کردن یک سطح کنترل برای لگن
Adding a Control Surface for the Hips
-
افزودن سطوح کنترل برای ستون فقرات ، قفسه سینه و اتصالات ریشه
Adding a Control Surfaces for the Spine, Chest, and Root Joints
-
دست زدن به بازوها
Rigging the Arms
-
دست زدن به دستها با کانالهای کاربر
Rigging the Hands with User Channels
-
اضافه کردن کنترل های سطح برای گردن و سر
Adding Surface Controls for the Neck and Head
-
تجزیه و تحلیل نهایی و رفع اشکال
Final Analysis and Making Fixes
نمایش نظرات