آموزش ساخت 2 اساس

Construct 2 Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بازی خود را برنامه ریزی کنید ، بازی خود را طراحی کنید ، بازی خود را بسازید و بازی خود را منتشر کنید. Construc 2 Fundamentals در کمترین زمان شما را به یک توسعه دهنده بازی کراس پلت فرم تبدیل خواهد کرد. با این دوره در زمینه برنامه ریزی ، طراحی ، ساخت و انتشار بازی های 2D با استفاده از برخی ابزارهای اساسی (و رایگان) تجربه کامل بازی را بدست آورید. ما نگاهی خواهیم انداخت که شما باید قبل از شروع به کار خود توجه کنید ، ما دارایی های بصری مورد نیاز خود را خواهیم ساخت و سپس ما از ساخت 2 توسط Scirra برای ساخت و انتشار بازی شما استفاده خواهیم کرد. ساخت 2 یک موتور بازی درخشان است که به طریقی موفق می شود هم توسعه دهندگان حرفه ای و هم سطح سازندگان را هیجان زده کند. در پایان ، همه چیزهایی را که برای تحقق ایده بازی خود و ارسال آن به فروشگاه های برنامه نیاز دارید ، خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • چرا ساخت 2؟ Why Construct 2?

  • بارگیری و نصب Download and Installation

  • نسخه ی نمایشی: مقدمه ای بر ساخت 2 Demo: Introduction to Construct 2

  • پروژه ها Projects

  • سیررا کام Scirra.com

  • در این دوره In This Course

برنامه ریزی بازی شما Planning Your Game

  • مقدمه Introduction

  • تعریف چه کسی Defining the Who

  • تعریف چه Defining the What

  • تعریف کجا Defining the Where

  • تعریف چگونگی Defining the How

طراحی بازی شما Designing Your Game

  • مقدمه Introduction

  • ملاحظات طراحی بازی Game Design Considerations

  • ایجاد دارایی های شخصی Creating Your Own Assets

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد دارایی های شخصی Demo: Creating Your Own Assets

  • تحصیل دارایی ها Acquiring Assets

  • رندر برای ساخت 2 Rendering for Construct 2

  • نسخه ی نمایشی: ارائه برای ساخت 2 Demo: Rendering for Construct 2

چیدمان بازی خود را بسازید Building Your Game Layouts

  • پیش فرض بازی Game Premise

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • ایجاد اشیا L طرح بندی Creating the Layout Objects

  • افزودن رفتارها Adding Behaviors

ساختن رویدادهای بازی خود Building Your Game Events

  • مقدمه Introduction

  • آناتومی یک واقعه (ایجاد دشمنان) Anatomy of an Event (Creating the Enemies)

  • آناتومی یک واقعه (قرار دادن دشمنان) Anatomy of an Event (Placing the Enemies)

  • رو به رشد Growing

  • تشخیص برخورد Collision Detection

  • نمره گذاری Scoring

انتشار بازی شما Publishing Your Game

  • گزینه های انتشار Publishing Options

  • انتشار در HTML5 Publishing to HTML5

  • انتشار در فروشگاه Windows Publishing to Windows Store

خلاصه دوره Course Summary

  • مرور و منابع Review and Resources

نمایش نظرات

آموزش ساخت 2 اساس
جزییات دوره
2h 40m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
33
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Jeremy Foster
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeremy Foster Jeremy Foster

جرمی فاستر در رشته مهندسی کامپیوتر و ریاضیات تحصیل کرده و تجارب متفاوت صنعت را در زمینه آموزش ، ساخت هوا فضا و بیمه جمع آوری کرده است. او فقط با داشتن آموزش و تجربه کافی و نه تقریباً کافی ، با هدف آگاهی و تشویق سایر توسعه دهندگان نرم افزار برای نوشتن کد و نوشتن صحیح آن ، به مایکروسافت پیوست. جرمی نویسنده CSS برای توسعه برنامه ویندوز 8 و تحریک کننده پروژه codeShow (http://codeshow.codeplex.com) است. وی همچنین تعدادی دوره را از طریق آکادمی مجازی مایکروسافت هدایت کرده است. هنگامی که او کار نمی کند ، جرمی وقت خود را با همسر و پسرش در سیاتل می گذراند ، به پیاده روی و کمپینگ ، قایقرانی ، غواصی یا کار در پروژه های خانه می پردازد.