سلام به همه، اسم من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارم وسایل و وسایل سه بعدی واقع گرایانه و با کیفیت بالا ایجاد کند. در این دوره، من شما را در طول کل فرآیند ایجاد ساعت جیبی از شروع تا پایان آشنا خواهم کرد.
این دوره شما را در تمام مراحل ایجاد یک دارایی با کیفیت بالا و واقعی از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند.
ما با مدلسازی ساعت جیبی در Blender شروع میکنیم و از تکنیکهای Poly-modelling استفاده میکنیم و در مورد اصلاحکنندههای مختلف چیزهای زیادی یاد میگیریم. پس از پایان مدلسازی، همه اصلاحکنندهها را اعمال میکنیم و مدل خود را UV برای صادرات باز میکنیم.
سپس مدل خود را به Substance Painter صادر میکنیم و با پختن نقشههای مش برای مدل خود شروع میکنیم، سپس شروع به بافتن مدل خود میکنیم. . ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از ویژگیهای مختلف در Substance، مانند Smart Mask، Smart Materials و غیره، بافتهای واقعی برای مدلهای خود ایجاد کنیم.
پس از اتمام بافتسازی در Substance Painter، مدل خود را به Blender و render <میبریم. span> it. ما مواد، نور و دوربین را تنظیم خواهیم کرد. همچنین نحوه استفاده از HDRI را یاد خواهیم گرفت. من صحنه را با استفاده از چرخهها رندر خواهم کرد.
این دوره برای همه کسانی است که درک پایه ای از Blender و Substance Painter دارند و می خواهند مجموعه مهارت های خود را ارتقا دهند
پروژه کلاس برای این کلاس تکمیل مدل ساعت جیبی خود و آپلود رندر نهایی آن است.
هنرمند سه بعدی
سلام به همه، نام من آنیکت راوات است و من یک هنرمند سه بعدی هستم که دوست دارد خلق واقعی کند. و لوازم و دارایی های سه بعدی با کیفیت بالا. برنامه های اصلی سه بعدی که من در آنها کار می کنم Blender، Substance Painter، Zbrush و Unreal Engine هستند. من در مدل سازی سه بعدی و تکسچر مهارت دارم.
از اینکه به نمایه من سر زدید متشکرم، امیدوارم دوره های آموزشی من بتوانند به شما کمک کنند چیزهای جدید یاد بگیرید.
نمایش نظرات