آموزش تسلط بر توسعه بازی با libGDX

Mastering Game Development with libGDX

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک راهنمای جامع برای ایجاد بازی های تعاملی درک جامعی از اصول جاوا به دست آورید و آنها را به طور موثر در پروژه های عملی و واقعی پیاده سازی کنید تا مهارت های برنامه نویسی خود را افزایش دهید. درک کاملی از اصول اساسی libGDX، یک چارچوب توسعه بازی، و ادغام ماهرانه آنها در پروژه های دنیای واقعی کسب تسلط در بسته های متنوع libGDX که به طور خاص برای توسعه بازی های دو بعدی طراحی شده اند، به شما امکان می دهد بازی های جذاب و از نظر بصری جذاب ایجاد کنید. کاربردهای عملی مفاهیم برنامه نویسی شی گرا (OOP) را کاوش کنید، در مورد نحوه استفاده از آنها در توسعه سیستم های نرم افزاری تحقیق کنید. با ایجاد بازی های کاملاً قابل پخش، مهارت توسعه بازی خود را پرورش دهید، و در عین حال که شاهد تحقق پروژه های خود هستید، حس عمیقی از موفقیت را تجربه کنید. مکانیسم‌های ورودی کاربر برای تغییر پویا وضعیت بازی، به شما این امکان را می‌دهد تا تجربه‌های گیم‌پلی تعاملی و پاسخگو ایجاد کنید. انیمیشن های جذاب را برای شخصیت های درون بازی و عناصر متنی اجرا کنید، جذابیت بصری و تعامل پروژه های بازی خود را افزایش دهید. تجربه صوتی و تصویری بازی‌های خود را با یکپارچه‌سازی موسیقی و وارد کردن دارایی‌های گرافیکی، افزودن عمق و غوطه‌وری به خلاقیت‌های خود تقویت کنید. تجربه‌های پیچیده بازی چند صفحه‌ای و صفحه‌های منو با طراحی دقیق را ایجاد کنید تا یک سفر گیم‌پلی جامع و لذت‌بخش را برای بازیکنان فراهم کنید. پیش نیازها: اشتیاق به توسعه بازی ذهنیت خلاق مهارت های اساسی کامپیوتر

در این دوره جامع قفل دنیای توسعه بازی را با libGDX باز کنید. در قلمرو هیجان انگیز ساخت بازی شیرجه بزنید و یاد بگیرید که چگونه بازی های جذاب را قدم به قدم بسازید. چه مبتدی یا یک توسعه دهنده با تجربه باشید، این دوره شما را به سفری در جنبه های کلیدی توسعه بازی libGDX می برد.

بخش های دوره:

  1. راه اندازی پروژه و کلاس بازی: با libGDX شروع کنید و پروژه بازی خود را راه اندازی کنید.

  2. ایجاد عناصر بازی: اجزای اساسی، از جمله بازیگران، نمایشگرها و کلاس اصلی را توسعه دهید.

  3. متحرک کردن بازی خود: جادوی انیمیشن را کاوش کنید و به شخصیت های بازی خود جان بدهید.

  4. مکانیک و منطق بازی: مکانیک‌ها و منطق بازی ضروری را پیاده‌سازی کنید تا بازی خود را جذاب کنید.

  5. صوتی و تصویری: تجربه بازی را با جلوه‌های صوتی، موسیقی پس‌زمینه و عناصر گرافیکی تقویت کنید.

  6. تعامل و کنترل‌های کاربر: مدیریت ورودی بازیکن، رویدادهای لمسی و ویژگی‌های دستگاه را بیاموزید.

  7. منوها و صفحه‌ها: یک رابط کاربری همهجانبه با منوها، صفحه‌نمایش‌ها و عناصر تعاملی ایجاد کنید.

  8. نکات نهایی و نتیجه گیری: بازی خود را جلا دهید، کار خود را مرور کنید و برای انتشار شاهکار خود آماده شوید.

این دوره طراحی شده است تا پایه ای محکم در توسعه بازی libGDX در اختیار شما قرار دهد و به شما امکان می دهد ایده های بازی خود را زنده کنید و آنها را با جهان به اشتراک بگذارید. چه رویای ایجاد بازی‌های موبایل، دسکتاپ یا مبتنی بر وب را داشته باشید، این دوره شما را به مهارت‌ها و دانشی مجهز می‌کند تا دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کند. به ما بپیوندید و سفر خود را برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده بازی ماهر آغاز کنید.


سرفصل ها و درس ها

شروع با توسعه بازی جاوا و libGDX Getting Started with Java and libGDX Game Development

  • جاوا و اکلیپس را نصب کنید Install Java and Eclipse

  • نصب پلاگین برای Eclipse Plugin Installation for Eclipse

  • چگونه یک پروژه LibGDX ایجاد کنیم How to Create a LibGDX Project

  • libGDX Sprite و SpriteBatch libGDX Sprite and SpriteBatch

  • دوربین املایی libGDX libGDX Orthographic Camera

  • چرخه حیات بازی libGDX libGDX Game Lifecycle

  • پردازش ورودی libGDX libGDX Input Proccesing

راه اندازی پروژه libGDX libGDX Project SetUp

  • راه اندازی پروژه libGDX libGDX Project SetUp

راهنمای توسعه بازی libGDX عمیق In-Depth libGDX Game Development Guide

  • ایجاد پروژه بازی libGDX Creating libGDX Game Project

  • راه اندازی کلاس اصلی Main Class Set-Up

  • توسعه کلاس Monty Monty Class Development

  • Deep Dive: Monty Class Development Deep Dive: Monty Class Development

  • توسعه کلاس درب Door Class Development

  • Deep Dive: Door Class Development Deep Dive: Door Class Development

  • کلاس مدیر بازی The Game Manager Class

  • Deep Dive: The Game Manager Class Deep Dive: The Game Manager Class

  • مدیریت ورودی Input Management

  • Deep Dive: Input Management Deep Dive: Input Management

  • دست زدن به درها Handling the Doors

  • Deep Dive: Handling the Doors Deep Dive: Handling the Doors

  • شروع مجدد بازی Restarting the Game

  • Deep Dive: شروع مجدد بازی Deep Dive: Restarting the Game

  • تنظیم پس زمینه Set Background

  • شیرجه عمیق: پس زمینه را تنظیم کنید Deep Dive: Set Background

  • مدیریت متن Text Management

  • Deep Dive: مدیریت متن Deep Dive: Text Management

ساخت یک بازی ضربات خال با libGDX Building a Mole Whacking Game with libGDX

  • نمای کلی بخش | ایجاد پروژه بازی مول Section Overview | Creating Mole Game Project

  • تنظیم بازی و دوربین Setting Game and Cameras

  • ایجاد کلاس مول Creating the Mole Class

  • ایجاد کلاس Game Manager Creating the Game Manager Class

  • به روز رسانی کلاس مول Mole Class Update

  • متحرک سازی مول ها Animating the Moles

  • مدیریت صدا بازی Game Sound Management

  • مدیریت متن Text Management

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

توسعه بازی Catch Ball با libGDX Developing a Catch Ball Game with libGDX

  • راه اندازی پروژه Catch Ball Catch Ball Project Set-Up

  • توسعه مدیر بازی Game Manager Development

  • کلاس اصلی Main Class

  • دوربین ها و دیدگاه ها را تنظیم کنید Set Up Cameras and Viewpoints

  • سبد را ایجاد کنید Create the Basket

  • تنظیم مدیریت ورودی Input Manager Set Up

  • توپ را ایجاد کنید Create the Ball

  • توسعه مدیر تخم ریزی Spawn Manager Development

  • توپ را تصادفی و نمایش دهید Randomize and Display the Ball

  • توسعه کلاس مدیر متن Text Manager Class Development

  • نمایش امتیاز و رکورد Display Score and Record

  • نمایش صفحه منو Menu Screen Display

  • عملکرد صفحه منو Menu Screen Functionality

  • تنظیم کلید برگشت Back Key Set Up

  • اجرای اکشن صدا Action Sound Implementation

  • اضافه کردن صدای پس زمینه Add Background Sound

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

ساخت بازی Cheese Chase با libGDX Building a Cheese Chase Game with libGDX

  • بررسی اجمالی بخش پنیر را دریافت کنید Get The Cheese Section Overview

  • پروژه راه اندازی و کلاس بازی پنیر Project Set Up and Cheese Game Class

  • توسعه صفحه نمایش پایه Base Screen Development

  • ایجاد بازیگر موش Creating the Mouse Actor

  • انیمیشن بازیگر موش Animating the Mouse Actor

  • نمایش ماوس Displaying the Mouse

  • حرکت دادن ماوس Moving the Mouse

  • نمایش پنیر Displaying the Cheese

  • موش - تقاطع پنیر Mouse - Cheese Intersection

  • نمایش پس زمینه Displaying the Background

  • اضافه کردن گرافیک متنی به بازی شما Adding Text Graphics to Your Game

  • اضافه کردن صفحه منو به بازی شما Adding Menu Screen to Your Game

  • بخش نتیجه گیری Section Conclusion

نمایش نظرات

آموزش تسلط بر توسعه بازی با libGDX
جزییات دوره
9.5 hours
65
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
1,003
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stefan Toshkov Zhelyazkov Stefan Toshkov Zhelyazkov

قدرت چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی را باز کنید: از یک متخصص بیاموزید