آموزش Ultimate Ableton Live 12, Part 4: Sound Design & Synthesis

Ultimate Ableton Live 12, Part 4: Sound Design & Synthesis

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به نسخه Masterclass Ultimate Ableton Live 12 خوش آمدید: قسمت 4 - طراحی و ترکیب صدا!

سلام - من جیسون هستم، مربی معتبر Ableton و استاد دانشگاه با مدرک دکترا. در موسیقی من بیش از 75 دوره با رتبه 4.5 و بالاتر دارم. ده‌ها هزار دانش‌آموز در کلاس‌های Ableton Live 9، 10، و 11 من شرکت کرده‌اند و میانگین رتبه‌بندی دانش‌آموزان آنها بیش از 4.7 است.

من اینجا هستم تا شما را از طریق پیچیدگی های Ableton Live راهنمایی کنم. چه یک سازنده موسیقی مبتدی، چه تهیه کننده مشتاق یا یک حرفه ای با تجربه باشید که به دنبال ارتقای بازی خود هستید، این دوره نقطه شروع عالی است.

چرا این دوره را انتخاب کنید؟

  • فروشنده برتر: هزاران + 4 نظر و ده ها هزار دانش آموز اشتباه نمی کنند!

  • دارای گواهینامه 5 ستاره: به طور مستقل توسط IAOMEI بررسی و تأیید شده است و از بالاترین کیفیت آموزش اطمینان می یابد.

  • مربی خبره Ableton: با مدرک دکترا. در موسیقی، من ترکیب منحصر به فردی از تخصص را برای تولید و آموزش به ارمغان می‌آورم.

  • مربی پاسخگو: از نرخ پاسخ 100٪ لذت ببرید! هر سوالی که در کلاس ارسال می شود شخصاً توسط من ظرف 24 ساعت پاسخ داده می شود.

قول من به شما: به عنوان یک تهیه کننده و مربی تمام وقت موسیقی، به موفقیت شما متعهد هستم. سوالات خود را در کلاس مطرح کنید و من ظرف 24 ساعت پاسخ خواهم داد. اگر این کلاس انتظارات شما را برآورده نمی‌کند، از 30 روز ضمانت بازگشت وجه استفاده کنید—بدون سؤال.

چرا Ultimate Ableton Live 12؟

  • یادگیری جامع: به همه جنبه های Ableton Live 12 تسلط داشته باشید و به عنوان یک متخصص در نرم افزار به پایان برسانید.

  • محتوای قابل بارگیری: تقریباً 5 ساعت ویدیوهای قابل دانلود با دسترسی مادام العمر دریافت کنید.

  • تکنیک‌های گردش کار: تکنیک‌های جریان کار تولید برتر من را باز کنید تا فرآیند خلاقانه‌تان را ساده‌تر کنید.

  • دسترسی مستقیم به مربی: از دسترسی مستقیم به من برای هرگونه سوال یا توضیح در عرض 24 ساعت لذت ببرید.

نکات برجسته دوره:

  • با رویکرد سیستماتیک من، تولید موسیقی شگفت انگیز را بیاموزید.

  • چرا همه از Live استفاده می‌کنند؟: با ویژگی‌های منحصربه‌فردی آشنا شوید که آن را به ابزار تولید موسیقی محبوب تبدیل می‌کند.

  • اصول طراحی صدا

  • انواع سنتز

  • عناصر سنتز

  • استفاده از LFO

  • ابزار M4L

  • سینتی سایزرهای Live:

    • آنالوگ

    • برخورد

    • دریفت

    • مخلوط کردن

    • برق

    • تکانه

    • تنش

    • اپراتور

    • Wavetable

  • ابزارهای Drum Synth (DS)

  • قفسه های درام

  • نمونه‌کنندگان زنده

    • ساده تر

    • نمونه‌گیر

  • قفسه های ابزار

  • ابزار خارجی

  • Max For Live Instruments

  • و خیلی، خیلی، بیشتر!

چرا از من یاد بگیرید؟

علاوه بر اینکه یک مربی معتبر Ableton هستم، من همچنین یک استاد دانشگاه با مدرک دکترا هستم. در آهنگسازی موسیقی، و یک تولید کننده حرفه ای موسیقی. من در چند سال گذشته چند آهنگ در چارت‌ها و یک سری جوایز طولانی برای تدریسم داشتم. اشتیاق من به آموزش و ماندن در خط مقدم تکنیک‌های تولید موسیقی، چشم‌انداز منحصربه‌فردی را برای این Ableton Live 12، و هر چیزی که آموزش می‌دهم، به ارمغان می‌آورد.

این فرصت را از دست ندهید تا به جامع ترین شکل ممکن بر Ableton Live مسلط شوید. بیایید با هم این سفر را آغاز کنیم!

در درس 1 می بینمت.

بهترینها، جیسون (اما من را جی صدا کن...)


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تنظیمات آگاه کلیدی Key Aware Settings

  • DS: HH DS: HH

  • در حالت Slice ساده تر Simpler in Slice Mode

  • جریان سیگنال در اپراتور Signal Flow in Operator

  • دی اس: دام DS: Snare

  • برنامه نویسی تنش Tension Programming

  • دی اس: کف بزن DS: Clap

  • بخش فیلتر The Filter Section

  • ساختارشکنی از پیش تعیین شده Preset Deconstruction

  • طراحی صدا چیست؟ What is Sound Design?

  • مطالعه از پیش تعیین شده Preset Study

  • یک جلسه فیلم A Film Session

  • مسیریابی قفسه درام Drum Rack Routing

  • انتخاب زنجیر The Chain Selector

  • Live’s Impulse Synth Live’s Impulse Synth

  • گرانولاتور III Granulator III

  • رابط Meld The Meld Interface

  • Live's Electric Synth Live’s Electric Synth

  • سر و صدا Noise

  • Live's Tension Synth Live’s Tension Synth

  • ابزار خارجی External Instrument

  • دی اس: تام DS: Tom

  • کنترل MIDI قفسه درام MIDI Control of Drum Rack

  • برنامه نویسی Impulse Programming Impulse

  • دی اس: اف ام DS: FM

  • DS: لگد DS: Kick

  • در حالت 1 شات ساده تر است Simpler in 1-shot mode

  • برنامه نویسی دریفت Drift Programming

  • شکل موج Waveforms

  • کلیپ های MIDI MIDI Clips

  • برخی از تنظیمات رک Some Rack Presets

  • سایر دستگاه های M4L Other M4L Devices

  • ساختارشکنی از پیش تعیین شده Preset Deconstruction

  • LFO LFO

  • Wavetable Synth چیست؟ What is a Wavetable Synth?

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

  • Live’s Collision Synth Live’s Collision Synth

  • استفاده از ساده تر (حالت کلاسیک) Using Simpler (Classic Mode)

  • MPE و Wavetable MPE and Wavetable

  • DS: سنج DS: Cymbal

  • رابط Drift The Drift Interface

  • درام رک تازه کننده Drum Rack Refresher

  • نمای کلی قفسه های ابزار Overview to Instrument Racks

  • برنامه نویسی اپراتور Operator Programming

  • بعدش چی پیش میاد؟ What Comes Next?

  • ساختارشکنی از پیش تعیین شده Preset Deconstruction

  • ذخیره و بارگذاری وصله ها Saving And Loading Patches

  • Live's Analog Synth Live’s Analog Synth

  • رابط Synth اپراتور Live Live’s Operator Synth Interface

  • DS: نمونه‌گیر DS: Sampler

  • بخش اسیلاتور The Oscillator Section

  • معرفی Introduction

  • سنتز FM FM Synthesis

  • این ها چه هستند؟ What are these?

  • 3 عنصر طراحی صدای خوب The 3 Elements of Good Sound Design

  • ساختارشکنی از پیش تعیین شده Preset Deconstruction

  • جریان سیگنال Signal Flow

  • انواع سنتز Synthesis Types

  • DS: صدای زنگ DS: Clang

  • فراتون و هارمونیک Overtones and Harmonics

  • افزودن نمونه‌ها به آهنگ ما Adding Samplers to our Track

  • ADSR ADSR

  • با استفاده از Sampler Using Sampler

  • برنامه نویسی آنالوگ Programming Analog

  • ماکروها Macros

  • گردش کار: کار با Live’s Instruments Workflow: Working with Live’s Instruments

  • برنامه نویسی درام سینت Drum Synth Programming

  • مطالعه از پیش تعیین شده Preset Study

  • پاکت ها The Envelopes

  • برنامه نویسی Meld Meld Programming

  • قفسه درام "چوک" Drum Rack "Choke"

  • ردیابی کلید Key Tracking

  • نمونه ها و مناطق Samples and Zones

  • برخورد برنامه نویسی Programming Collision

  • ساختارشکنی از پیش تعیین شده تنش Tension Preset Deconstruction

  • زنجیر و انتخابگر Chains and Selectors

  • تقویت کننده The Amplifier

  • ساخت قفسه درام Building a Drum Rack

  • ساده تر و نمونه The Simpler and the Sampler

  • نمونه کتابخانه ارکستر نمونه Sampler Orchestra Library Example

  • مروری بر ابزار زنده Ableton Overview of the Ableton Live Instruments

  • یک تجدید کننده سریع MIDI A Quick MIDI Refresher

نمایش نظرات

آموزش Ultimate Ableton Live 12, Part 4: Sound Design & Synthesis
جزییات دوره
5h 16m
82
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.