آموزش ماده B2M

Substance B2M

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: برنامه Bitmap2Material (B2M) از Allegorithmic به شما این امکان را می دهد که نقشه های رندر مبتنی بر فیزیک (PBR) را از یک تصویر واحد تهیه کنید. در این دوره ، بیاموزید که چگونه به طور م toثر از این نرم افزار برای افزایش گردش کار PBR استفاده کنید. جوئل بردلی با نشان دادن نحوه پیمایش در رابط کاربری B2M ، مسیر را آغاز می کند. در مرحله بعدی ، وی نحوه کار با B2M در Substance Designer را نشان می دهد. وی همچنین چگونگی استفاده از کنترلهای جهانی ، تغییر رنگ در یک بیت مپ ورودی ، تغییر شکل پایه ، ایجاد انسداد محیط و موارد دیگر را در بر می گیرد.
موضوعات شامل:
  • رابط کاربری Bitmap2Material
  • بررسی ناحیه پارامترها
  • Bitmap2Material Lite
  • بارگیری Bitmap2Material
  • تنظیم اندازه خروجی
  • تغییر رنگها در یک بیت مپ ورودی
  • استفاده از کنترلهای فرکانس پایین ، متوسط و زیاد
  • تنظیم مقدار زبری
  • تنظیم تعادل AO
  • بارگیری نقشه های خود در موتور غیرواقعی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. UI Bitmap2Material 1. The Bitmap2Material UI

  • منوها و نوار ابزار Menus and toolbars

  • نمای 2 بعدی The 2D view

  • نمای سه بعدی: چراغ و دوربین The 3D view: Lights and Cameras

  • نمای سه بعدی: گزینه های فهرست 3D view: Menu options

  • کاوش در منطقه پارامترها Exploring the parameters area

2. Bitmap2Material در طراح مواد 2. Bitmap2Material in Substance Designer

  • چرا با Bitmap2Material در برنامه دیگری کار می کنید؟ Why work with Bitmap2Material inside another application?

  • Bitmap2Mite Lite Bitmap2Material Lite

  • نحوه بارگذاری Bitmap2Material How to load Bitmap2Material

3. کنترل جهانی 3. The Global Controls

  • اندازه و کیفیت خروجی Output size and quality

  • روش و گزینه های اکولایزر نور Method and light equalizer options

  • MakeItTile: نسخه Legacy MakeItTile: Legacy version

  • MakeItTile: نسخه بهبود یافته MakeItTile: Improved version

4- رفع نقشه رنگ پایه 4. Fixing the Base Color Map

  • رنگ ، اشباع و درخشندگی Hue, saturation, and luminosity

  • با استفاده از کنترل های لغو نور Using the Light Cancellation controls

  • رفع انسداد محیط Fixing ambient occlusion

  • گرفتن رنگ پایه Tweaking the base color

5. با استفاده از کنترل های امداد 5. Using the Relief Controls

  • شدت و فرم عادی Normal Intensity and Format

  • فرکانس های کم ، متوسط و زیاد Low, mid, and high frequencies

  • ورودی امداد Relief Input

  • خروجی عادی دقیق Detailed normal output

6. ساخت نقشه ناهمواری 6. Building a Roughness Map

  • تنظیم مقدار زبری Setting the Roughness Value

  • تنوع زبری از منحنی و نرمی Roughness Variations From Curves and Softness

  • ناهمواری از منحنی یا رنگ Roughness from curves or color

7. تولید انسداد محیط 7. Generating Ambient Occlusion

  • تنظیم تعادل AO Setting the AO balance

  • رفع سطح AO Fixing the AO levels

  • ارزش های تیز کردن و انکار کردن Sharpening and denoising values

8. ذخیره و آزمایش بافت B2M خود 8. Saving and Testing Your B2M Texture

  • نقشه های خود را برای بافت ذخیره می کنید Saving your maps for texturing

  • نقشه های خود را در موتور غیرواقعی بارگذاری می کنید Loading your maps into Unreal Engine

  • ساخت و آزمایش B2M 3 با مواد UE 4 خود Creating and testing B2M 3 with your UE 4 material

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

آموزش ماده B2M
جزییات دوره
1h 47m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,399
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.