آموزش ایجاد یک قلم برای برنامه ها و بازی ها با Glyphs

Creating a Font for Apps and Games with Glyphs

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: قلم ها تأثیر نامطلوبی - اما قدرتمند - بر چگونگی تجربه کاربران از محتوا دارند. این امر به ویژه در مورد برنامه ها و بازی ها ، جایی که اطلاعات به سرعت و غالباً در فضاهای کوچک ارائه می شوند ، بیشتر صدق می کند. یک قلم خاموش یا آسان برای خواندن می تواند حواس بازیکن را پرت کند یا از آن بدتر: مانع درک حرف شما شوید. قلم مناسب مضمونی را که انتخاب کرده اید تقویت می کند - از قدیمی تا آینده نگر - و به درگیر شدن بازیکنان کمک می کند. اگر ایده ای برای فونت برنامه یا بازی خود دارید ، این دوره به شما کمک می کند تا آن را به واقعیت تبدیل کنید.

با تصویرگر حرفه ای John Roshell همراه شوید زیرا او نحوه طراحی الفبای حروف از ابتدا را با استفاده از Glyphs ، یک نرم افزار محبوب برای طراحان نوع ، نشان می دهد. جان شما را با ویژگی های یک فونت روی صفحه نمایش موفق آشنا می کند ، و نحوه طراحی با مداد و کاغذ را توضیح می دهد - و سپس آن حروف دستی را به گلیفس وارد می کند. وی همچنین نحوه تنظیم پرونده Glyphs و ردیابی حروف وارد شده را به صورت دستی یا با نرم افزار autotracing نشان می دهد و سپس شکل حروف را اصلاح می کند تا خوانایی و شخصیت آنها به حداکثر برسد. برای جمع بندی ، او نحوه نهایی کردن و خروجی طرح شما را نشان می دهد ، از جمله نحوه ایجاد موثر حروف و اعداد گمشده برای تکمیل خلق شما.
موضوعات شامل:
  • چرا قلم خود را ایجاد کنید؟
  • طراحی با مداد و کاغذ
  • راه اندازی یک پرونده Glyphs جدید
  • ردیابی حروف با ابزار قلم
  • ردیابی خودکار حروف با Capture
  • تمیز کردن اشکال حروف
  • تصحیح حروف زاویه دار و گرد
  • تنظیم فاصله و هسته
  • تنظیم دقیق برای استفاده از صفحه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. اهداف یک قلم برای برنامه ها و بازی ها 1. Goals of a Font for Apps and Games

  • ویژگی های یک قلم موفق برای برنامه ها و بازی ها Qualities of a successful font for apps and games

  • چرا فونت خود را ایجاد می کنید؟ Why create your own font?

  • پیدا کردن الهام Finding inspiration

  • طراحی با مداد و کاغذ Designing with pencil and paper

2. شروع طرح خود را 2. Starting Your Design

  • تنظیم پرونده جدید Glyphs Setting up a new Glyphs file

  • وارد کردن تصاویر برای ردیابی Importing images for tracing

  • ردیابی حروف با ابزار قلم Tracing letters with the pen tool

  • ردیابی خودکار حروف با ضبط Auto tracing letters with Capture

  • تمیز کردن اشکال نامه Cleaning up letter shapes

3. پالایش اشکال نامه شما 3. Refining Your Letter Shapes

  • پالایش اشکال نامه Refining letter shapes

  • افقی و حروف عمودی Horizontals and vertical letters

  • حروف زاویه دار Angled letters

  • حروف گرد Round letters

  • چالش: تمیز کردن اشکال نامه Challenge: Cleaning up letter shapes

  • راه حل: تمیز کردن اشکال نامه Solution: Cleaning up letter shapes

  • حروف ترکیبی Hybrid letters

4. طراحی نهایی خود را نهایی کنید 4. Finalizing Your Design

  • ایجاد نامه های گمشده Creating missing letters

  • ایجاد اعداد با امتیاز بالا Creating high-scoring numbers

  • نقطه گذاری Punctuation

  • تنظیم فاصله و هسته Setting spacing and kerning

  • تنظیم دقیق برای استفاده از صفحه نمایش Fine-tuning for screen use

  • تولید خروجی Generating output

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک قلم برای برنامه ها و بازی ها با Glyphs
جزییات دوره
1h 58m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
12,514
- از 5
ندارد
دارد
دارد
John Roshell
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Roshell John Roshell

جان "جی جی" روشل ، "آقای فونتاستیک" از طنز ، یک طراح آرم / نوع و هنرمند حرفه‌ای برای کتابهای طنز است. او استفاده از مکینتاش را در سال 1988 شروع کرد. با ریچارد استارکینگ ، بنیانگذار Comicraft ، او در بسیاری از تکنیک های رایانه ای که امروزه برای ارسال کتاب های کمیک استفاده می شود ، پیشگام بود. او همچنین وظیفه ایجاد صدها شخصیتی را که در حال حاضر Comicraft برای ارسال بسیاری از کمیک های پرفروش آمریکا از جمله Spider-Man ، Superman و X-Men به عهده دارد ، مسئول است. وی آرم ها و مجموعه های شومیز / گالینگور تجاری (از جمله مجموعه های Astro City ، Daredevil: Visionaries ، Danger Girl: The Ultimate Collection و Spider-Man: Blue) را طراحی کرده و شبکه Active تصاویر وب سایت ها را ایجاد و نگهداری می کند.