نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
طراحی صدا هنگام ساخت بازی های ویدیویی بسیار مهم است. در این دوره ، شما یک نگاه جامع به روند ایجاد صدا برای محیط های تعاملی با استفاده از روند ادغام Wwise و Unity خواهید داشت. این دوره بخشی از موارد زیر است: Unity Game Dev: مسیر طراحی همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر و 12 ثانیه راه اندازی: آماده سازی و ارزیابی 11 متر 25 ثانیه فولی: شخصیت ها به نظر می رسد 39 متر 10 ثانیه SFX: سلاح ها و دشمنان 47 متر 36s Ambiences: ایجاد جو 27 م 30s موسیقی: ساقه ها و استینگرها 40 متر 24 ثانیه میکس: متناسب با هم دهه 39 24 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
راه اندازی: آماده سازی و ارزیابی
Setup: Preparation and Assessment
-
تنظیم Unity و یکپارچه سازی Wwise
Setting up Unity and Integrating Wwise
-
Wwise Overview و Setup
Wwise Overview and Setup
-
تنظیم نهایی وحدت و نمای کلی صوتی
Final Unity Setup and Audio Overview
فولی: شخصیت ها به نظر می رسد
Foley: Character Sounds
-
ساخت Foley در ایستگاه کاری صوتی دیجیتال خود: قدم ها
Building Foley in Your Digital Audio Workstation: Footsteps
-
ساخت Foley در ایستگاه کاری صوتی دیجیتال خود: Gak
Building Foley in Your Digital Audio Workstation: Gak
-
ادغام Foley خود را در Wwise
Integrating Your Foley in Wwise
-
ادغام فولی خود را در وحدت
Integrating Your Foley in Unity
SFX: سلاح ها و دشمنان
SFX: Weapons and Enemies
-
تنظیم برای ویرایش SFX
Setting up for SFX Editing
-
ویرایش SFX برای بازی ها
Editing SFX for Games
-
صادرات SFX ویرایش شده شما
Exporting Your Edited SFX
-
یکپارچه سازی SFX در Wwise
Integrating SFX in Wwise
-
قلاب کردن رویدادهای انیمیشن در وحدت
Hooking up Animation Events in Unity
-
جستجوی رویدادهای متن در وحدت
Hooking up Script Events in Unity
Ambiences: ایجاد جو
Ambiences: Creating Atmosphere
-
چگونه می توان یک حلقه کامل ساخت
How to Build a Perfect Loop
-
ویرایش Ambiences برای بازی های ویدیویی
Editing Ambiences for Video Games
-
یکپارچه سازی Ambiences در Wwise
Integrating Ambiences in Wwise
-
ادغام Ambiences در وحدت
Integrating Ambiences in Unity
-
کار با Prefabs در Unity
Working with Prefabs in Unity
موسیقی: ساقه ها و استینگرها
Music: Stems and Stingers
-
نگاهی به ساقه های موسیقی و نامگذاری پرونده ها
Looking at Music Stems and File Naming
-
آهنگهای موسیقی و بخشهای موسیقی در Wwise
Music Tracks and Music Segments in Wwise
-
سوئیچ ها و انتقال های موسیقی در Wwise
Music Switches and Transitions in Wwise
-
Music Triggers و Soundcaster Session ها در Wwise
Music Triggers and Soundcaster Sessions in Wwise
-
تلفیق موسیقی در وحدت
Integrating Music in Unity
میکس: متناسب با هم
Mixing: Fitting It All Together
-
راه اندازی سیستم Mix Bus در Wwise
Setting up a Mix Bus System in Wwise
-
راه اندازی مناطق Reverb محیطی در Unity
Setting up Environmental Reverb Zones in Unity
-
Ducking Part 1: Wright Auto-ducking
Ducking Part 1: Wwise Auto-ducking
-
اردک زدن قسمت 2: متر Wwise و ساخت پروژه شما
Ducking Part 2: The Wwise Meter and Building Your Project
نمایش نظرات