آموزش طراحی صدا تعاملی با Wwise for Unity

Interactive Sound Design with Wwise for Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: طراحی صدا هنگام ساخت بازی های ویدیویی بسیار مهم است. در این دوره ، شما یک نگاه جامع به روند ایجاد صدا برای محیط های تعاملی با استفاده از روند ادغام Wwise و Unity خواهید داشت. این دوره بخشی از موارد زیر است: Unity Game Dev: مسیر طراحی همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر و 12 ثانیه راه اندازی: آماده سازی و ارزیابی 11 متر 25 ثانیه فولی: شخصیت ها به نظر می رسد 39 متر 10 ثانیه SFX: سلاح ها و دشمنان 47 متر 36s Ambiences: ایجاد جو 27 م 30s موسیقی: ساقه ها و استینگرها 40 متر 24 ثانیه میکس: متناسب با هم دهه 39 24 علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راه اندازی: آماده سازی و ارزیابی Setup: Preparation and Assessment

  • تنظیم Unity و یکپارچه سازی Wwise Setting up Unity and Integrating Wwise

  • Wwise Overview و Setup Wwise Overview and Setup

  • تنظیم نهایی وحدت و نمای کلی صوتی Final Unity Setup and Audio Overview

فولی: شخصیت ها به نظر می رسد Foley: Character Sounds

  • ساخت Foley در ایستگاه کاری صوتی دیجیتال خود: قدم ها Building Foley in Your Digital Audio Workstation: Footsteps

  • ساخت Foley در ایستگاه کاری صوتی دیجیتال خود: Gak Building Foley in Your Digital Audio Workstation: Gak

  • ادغام Foley خود را در Wwise Integrating Your Foley in Wwise

  • ادغام فولی خود را در وحدت Integrating Your Foley in Unity

SFX: سلاح ها و دشمنان SFX: Weapons and Enemies

  • تنظیم برای ویرایش SFX Setting up for SFX Editing

  • ویرایش SFX برای بازی ها Editing SFX for Games

  • صادرات SFX ویرایش شده شما Exporting Your Edited SFX

  • یکپارچه سازی SFX در Wwise Integrating SFX in Wwise

  • قلاب کردن رویدادهای انیمیشن در وحدت Hooking up Animation Events in Unity

  • جستجوی رویدادهای متن در وحدت Hooking up Script Events in Unity

Ambiences: ایجاد جو Ambiences: Creating Atmosphere

  • چگونه می توان یک حلقه کامل ساخت How to Build a Perfect Loop

  • ویرایش Ambiences برای بازی های ویدیویی Editing Ambiences for Video Games

  • یکپارچه سازی Ambiences در Wwise Integrating Ambiences in Wwise

  • ادغام Ambiences در وحدت Integrating Ambiences in Unity

  • کار با Prefabs در Unity Working with Prefabs in Unity

موسیقی: ساقه ها و استینگرها Music: Stems and Stingers

  • نگاهی به ساقه های موسیقی و نامگذاری پرونده ها Looking at Music Stems and File Naming

  • آهنگهای موسیقی و بخشهای موسیقی در Wwise Music Tracks and Music Segments in Wwise

  • سوئیچ ها و انتقال های موسیقی در Wwise Music Switches and Transitions in Wwise

  • Music Triggers و Soundcaster Session ها در Wwise Music Triggers and Soundcaster Sessions in Wwise

  • تلفیق موسیقی در وحدت Integrating Music in Unity

میکس: متناسب با هم Mixing: Fitting It All Together

  • راه اندازی سیستم Mix Bus در Wwise Setting up a Mix Bus System in Wwise

  • راه اندازی مناطق Reverb محیطی در Unity Setting up Environmental Reverb Zones in Unity

  • Ducking Part 1: Wright Auto-ducking Ducking Part 1: Wwise Auto-ducking

  • اردک زدن قسمت 2: متر Wwise و ساخت پروژه شما Ducking Part 2: The Wwise Meter and Building Your Project

نمایش نظرات

آموزش طراحی صدا تعاملی با Wwise for Unity
جزییات دوره
3h 11m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Beatrix Moersch Beatrix Moersch

Beatrix Moersch نزدیک به یک دهه در زمینه های صوتی کار کرده است. در سال 2015 وی در کنار سایر اعضای تیم صوتی Ixcanul جایزه بهترین صدا را در جشنواره فیلم ایکارو دریافت کرد و در حال حاضر در حال ساخت نمره اصلی و طراحی صدا برای بازی ویدیویی Anamorphine (از Artifact 5) است.