آموزش Facial Rigging برای بازی در 3ds Max

Facial Rigging for Games in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک ریگ صورت آماده بازی در 3ds Max را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014. در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک ریگ صورت آماده بازی در 3ds Max را یاد خواهیم گرفت. ما با ایجاد اسکلت صورت خود شروع می کنیم. سپس تکنیک‌های پوست‌گیری را که به آسان‌تر کردن فرآیند وزن‌کشی کمک می‌کنند، پوشش می‌دهیم. پس از اتمام این مرحله، با ایجاد کنترل‌ها، کار خود را نهایی می‌کنیم. در طول راه، ما موضوعات سرگرم کننده ای مانند نحوه اصلاح چشم های گوشتی، نحوه ایجاد کنترل های لب که مطابق با دهان هستند، و همچنین نحوه اضافه کردن سطوح کنترل برای برنامه ریزی برای اتوماسیون را یاد خواهیم گرفت. در پایان این دوره، مجموعه مهارت های مورد نیاز برای ایجاد ریگ های صورت آماده بازی خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Facial Rigging برای بازی در 3ds Max Facial Rigging for Games in 3ds Max

  • ایجاد استخوان های اولیه برای صورت Creating the Primary Bones for the Face

  • افزودن استخوان برای چشم و ابرو Adding Bones for the Eyes and Eyebrows

  • استخوان های پلک Eyelid Bones

  • افزودن استخوان برای تغییر شکل سوراخ های بینی Adding Bones to Deform the Nostrils

  • استخوان گونه Cheek Bones

  • راه اندازی Lip Bones Setting up Lip Bones

  • راه اندازی یاران ما برای پیروی از دهان Setting up Our Helpers to Follow the Mouth

  • نهایی کردن وزن هواپیماهای درایو Finalizing the Weights of the Drive Planes

  • پیوستن یاران ما به هواپیماهای درایو Attaching Our Helpers to the Drive Planes

  • پوست انداختن صورت Skinning the Face

  • تکنیک های پوست اندازی Skinning Techniques

  • افزودن مقیاس کنترل جهانی و اصلاح کننده استخوان های لب Adding a Global Control and Correcting Scale of the Lip Bones

  • چشم های گوشتی Fleshy Eyes

  • راه اندازی یک کنترل سر Setting up a Head Control

  • افزودن کنترل های ابرو Adding Brow Controls

  • کنترل چشم ها Controlling the Eyes

  • کنترل چشمک زدن Blinking Control

  • کنترل سوراخ بینی Nostril Controls

  • راه اندازی کنترل های لب Setting up Lip Controls

  • افزودن کنترل فک و استفاده از Reaction Manager برای خودکارسازی مکانیک های خاص صورت Adding a Jaw Control and Using the Reaction Manager to Automate Specific Facial Mechanics

نمایش نظرات

آموزش Facial Rigging برای بازی در 3ds Max
جزییات دوره
3h 15m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.