آموزش Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer UI و بازی های 2D

Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer UI and 2D Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایده خوبی برای یک بازی 2 بعدی دارید؟ در این دوره ، هنگامی که یاد می گیرید چگونه یک بازی 2 بعدی برای خود بسازید ، در اصول رابط کاربر ، انیمیشن و طراحی سطح در Unity کاوش کنید. مفاهیم ارائه شده در این دوره همچنین می توانند به شما کمک کنند تا برای مقابله با بخشهای Unity Certified Associate: Game Developer امتحان کنید که بر رابط های کاربری و بازی های 2D تمرکز دارد. مربی آلن تورن اصول ایجاد رابط کاربری را توضیح می دهد ، و نحوه ساخت برچسب ها و دکمه هایی را که به کاربران امکان تعامل با صحنه های شما را می دهد توضیح می دهد. او همچنین به اصول ایجاد انیمیشن های sprite ، پیکربندی دنیای 2D شما و کار با کاشی های دو بعدی می پردازد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • پرونده های همراه Companion files

1. مبانی UI 1. UI Fundamentals

  • پروژه های 2D و رابط های کاربری 2D projects and user interfaces

  • بوم و سیستم های رویداد Canvas and event systems

  • ایجاد پس زمینه و پنل Creating a background and panel

  • ایجاد برچسب و متن Creating labels and text

  • گروه های بوم Canvas groups

2. رابط کاربری و طراحی بازی 2. UI and Game Design

  • پیکربندی تصاویر sprite Configuring sprite images

  • ایجاد دکمه ها Creating buttons

  • دکمه بیان می کند Button states

  • دست زدن به کلیک Handling button clicks

  • چیدمان ها Layouts

3. Sprites و 2D 3. Sprites and 2D

  • کاوش بازی های 2 بعدی Exploring 2D games

  • وارد کردن sprites و صفحات sprite Importing sprites and sprite sheets

  • ایجاد انیمیشن های sprite Creating sprite animations

  • Sprites و فیزیک دو بعدی Sprites and 2D physics

4. 2D و کاشی 4. 2D and Tiles

  • واردات و ایجاد کاشی کاری Importing and creating tilesets

  • پیکربندی جهان های 2D Configuring 2D worlds

  • طرح بندی سطح نقاشی Painting level layouts

  • کار با کاشی های دو بعدی Working with 2D tiles

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer UI و بازی های 2D
جزییات دوره
1h 38m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
273
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.