لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش آزمایشگاه اصول علوم کامپیوتر: جاوا
Computer Science Principles Lab: Java
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
جاوا که یک زبان کاملاً همه کاره است ، برای برنامه نویسی برنامه های وب ، موبایل و دسک تاپ برای سیستم عامل های مختلف استفاده می شود. این آزمایشگاه عملی برای ایجاد مفاهیم مجموعه اصول علوم کامپیوتر em> طراحی شده است. این نحوه استفاده از مفاهیمی مانند متغیرها ، توابع ، شرایط ، حلقه ها و مجموعه ها را به زبان جاوا نشان می دهد. شما همچنین می توانید با اصول برنامه نویسی شی گرا (OOP) در جاوا آشنا شوید. فایلهای تمرینی رایگان را بارگیری کرده و با داگ وینی ، مربی مجموعه ، همراه باشید تا نحو را خراب کرده و جاوا را در عمل نشان دهد.
موضوعات شامل:
تاریخ جاوا li>
تنظیم محیط توسعه خود li>
کار با مقادیر و متغیرها li>
استفاده از روشها و توابع li>
گرفتن ورودی کاربر li>
ایجاد آزمونهای شرطی li>
استفاده از حلقه ها li>
ایجاد و تغییر آرایه ها li>
برنامه نویسی شی گرا در جاوا li>
تعریف مجوزها li>
کلاسهای طولانی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. معرفی به جاوا
1. Intro to Java
تاریخچه جاوا
History of Java
چگونه از جاوا استفاده می شود
How Java is used
رایانه شخصی خود را تنظیم کنید
Set up your PC
مک خود را تنظیم کنید
Set up your Mac
2. تعریف اقدامات با استفاده از کد
2. Define Actions Using Code
با مقادیر و متغیرها کار کنید
Work with values and variables
برای تکرار اقدامات از روشها استفاده کنید
Use methods to repeat actions
وظایف را خراب کنید
Break down tasks
توابع را با پارامترها سفارشی کنید
Customize functions with parameters
متغیرها و دامنه
Variables and scope
مقادیر را از توابع بازگردانید
Return values from functions
3. اقدامات را تکرار کنید و شرایط را آزمایش کنید
3. Repeat Actions and Test for Conditions
ضبط ورودی از کاربر
Capture input from the user
انواع متغیر را مدیریت کنید
Manage different variable types
تست های شرطی ایجاد کنید
Create conditional tests
تست های مشروط مرکب ایجاد کنید
Build compound conditional tests
از حلقه استفاده کنید
Use while loops
برای حلقه ها استفاده کنید
Use for loops
برای ذخیره گروه هایی از مقادیر آرایه ایجاد کنید
Create arrays to store groups of values
از حلقه هایی با آرایه استفاده کنید
Use loops with arrays
مجموعه های انعطاف پذیر با ArrayLists
Flexible collections with ArrayLists
4. مبانی برنامه نویسی شی گرا
4. Object-Oriented Programming Basics
چرا همه چیز یک شیء است
Why everything is an object
چرا همه چیز یک کلاس است
Why everything is a class
کلاس ها و اشیاء خود را بسازید
Make your own classes and objects
مجوزها را برای اعضای کلاس تعریف کنید
Define permissions for class members
کلاسها را گسترش دهید
Extend classes
با استفاده از رابط ها از چند شکل استفاده کنید
Use polymorphism using interfaces
نویسنده ستاد اصلی ، مبلغ آموزش فناوری
داگ وینی نویسنده اصلی ستاد و مبلغ آموزش فناوری در LinkedIn است.
تمرکز وی به عنوان یک مربی در علوم کامپیوتر ، مباحث برنامه نویسی مبتدی و زمینه های مرتبط با فناوری است. در LinkedIn ، Lynda.com ، Adobe و بسیاری از شرکت های دیگر ، داگ تلاش کرده است تا از طریق آموزش ، مدیریت محصول و توسعه تعاملی به توسعه دهندگان و طراحان کمک کند. داگ دو بار برای پروژه های تعاملی Industrial Light and Magic نامزد دریافت جایزه های وببی شده است و چندین مقاله برای آموزش نحوه کدگذاری به مبتدیان نوشته است.
وقتی داگ در حال آموزش برنامه نویسی و فن آوری نیست ، او یک بازیگر مشتاق است ، توسعه دهنده برنامه و وزنه بردار ، و هاکی و لاکراس بازی می کند. داگ در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا زندگی می کند. از طریق sfdesigner در توییتر می توان با او تماس گرفت ، linkedin.com/in/sfdesigner در LinkedIn و در وب سایت وی در www.dougwinnie.com .
نمایش نظرات