نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
صدای خود را در Unity به سطح بعدی برسانید ، صدا سریعترین راه برای ارائه عناصر همهجانبه و همهجانبه در بازی های شما است. این دوره تکنیک های صوتی قدرتمندی را برای گسترش پروژه های Unity به شما نشان می دهد. صوتی واقعاً تعاملی به حالت های بازی و تعاملات به روشی هوشمندانه پاسخ می دهد. در این دوره ، فراتر از مبانی - نکات و نکات صوتی در Unity ، خواهید آموخت که چگونه اصول اسکریپت نویسی C # می تواند صدای شما را زنده کند. این دوره به هر یک از توسعه دهندگان Unity نشان می دهد که چگونه صدای خود را تأثیرگذارتر کند. ابتدا تکنیک های صوتی زیرک و قدرتمندتری مانند ایجاد لیست پخش ، تولید صدا در زمان واقعی و پیش تنظیم صدای خود در DAW را خواهید آموخت. در مرحله بعدی ، شما روی مفاهیم قابل استفاده مجدد تمرکز خواهید کرد که به انواع ژانرهای بازی منتقل می شوند. سرانجام ، شما مفاهیم صوتی و صوتی را با رویکردهای پیاده سازی که به شما امکان می دهد ابزارهای صوتی را در Unity گسترش داده و از آنها استفاده کنید ، گرد هم خواهید آورد. در پایان این دوره ، شما می دانید که چگونه مفاهیم طراحی صدا و تعامل را در پروژه های Unity خود بکار ببرید.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
صدای عالی با خودانگیختگی و تنوع آغاز می شود
Great Audio Begins with Spontaneity and Variability
-
صدای عالی با خودانگیختگی و تنوع آغاز می شود
Great Audio Begins with Spontaneity and Variability
ایجاد صدا عالی قبل از اینکه بازی را حل کنیم
Creating Great Audio Before We Tackle the Game
-
ایجاد صدا عالی قبل از اینکه بازی را حل کنیم
Creating Great Audio Before We Tackle the Game
-
درحال آماده سازی صدا برای استفاده در بازی
Prepping Audio for In-game Use
-
ایجاد یک ترکیب صوتی متعادل
Creating a Balanced Audio Mix
کار با صداها و لیست های پخش توالی شده
Working with Sequenced Sounds and Playlists
-
کار با صداها و لیست های پخش توالی شده
Working with Sequenced Sounds and Playlists
-
یک لیست پخش موسیقی ساده
A Simple Music Playlist
-
یک امتیاز موسیقی توالی شده تصادفی
A Randomized Sequenced Music Score
فکر کردن در مورد صوتی ما به عنوان یک سیستم
Thinking of Our Audio as a System
-
فکر کردن در مورد صوتی ما به عنوان یک سیستم
Thinking of Our Audio as a System
-
تنظیم چندین صدا برای واقع گرایی
Adjusting Multiple Sounds for Realism
-
صوتی که یک محیط ایجاد می کند
Audio that Creates an Environment
-
در زمان اجرا منابع صوتی ایجاد کنید
Generate Audio Sources at Runtime
دوخت گفتگو برای باورپذیری بیشتر
Dialogue Stitching for More Believability
-
دوخت گفتگو برای باورپذیری بیشتر
Dialogue Stitching for More Believability
-
گفتگوی تعاملی ساده
Simple Interactive Dialogue
-
منطق گفتگوی تصادفی
Randomized Dialogue Logic
آن را با یک استراتژی Master Audio Mix و سیستم منوی صوتی همراه کنید
Bringing It Together with a Master Audio Mix Strategy and Audio Menu System
-
آن را با یک استراتژی Master Audio Mix و سیستم منوی صوتی همراه کنید
Bringing It Together with a Master Audio Mix Strategy and Audio Menu System
-
لغزنده های منوی صوتی
Audio Menu Sliders
-
تنظیمات تحویل صدا و ساخت
Audio Delivery and Build Settings
نمایش نظرات