آموزش مبانی توسعه چند نفره در وحدت

Fundamentals of Multiplayer Development in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا تا به حال شده است که بخواهید یک بازی تک نفره موجود را به یک تجربه چند نفره تبدیل کنید؟ در این دوره ، شما یک نمونه اولیه چند نفره خواهید ساخت ، مفاهیم چند نفره را یاد خواهید گرفت و HLAPI Unity را مهار خواهید کرد تا یک بازی موجود را به چند نفر تبدیل کند. توسعه چند نفره می تواند طاقت فرسا باشد. اگر می خواهید بازی تک نفره خود را به یک تجربه چند نفره تبدیل کنید ، اما نمی دانید از کجا شروع کنید ، چه می کنید؟ در این دوره ، مبانی توسعه چند نفره در وحدت ، شما دانش بنیادی توسعه چند نفره را خواهید آموخت. ابتدا می بینید که چگونه می توانید الزامات معرفی چند نفره را برای یک پروژه تک نفره موجود جمع آوری کنید. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که ساخت یک نمونه اولیه چند نفره در بالای بازی موجود آسان است. سرانجام ، شما نحوه استفاده از خدمات Unity Multiplayer را کشف کرده و به دوستان خود متصل خواهید شد. پس از پایان این دوره ، مهارت و دانش توسعه چند نفره مورد نیاز برای تبدیل کامل یک بازی موجود به چند نفره یا ساخت یک بازی چند نفره قوی را از ابتدا خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

آماده سازی پروژه برای چند نفره Preparing the Project for Multiplayer

  • شرایط جمع آوری Gathering Requirements

  • مفاهیم چند نفره Multiplayer Concepts

  • ایجاد مدیر شبکه Building the Network Manager

  • کشف شبکه - پیاده سازی و رابط کاربر Network Discovery - Implementation and UI

  • کشف شبکه - آزمایش اتصال Network Discovery - Testing Connectivity

  • اتصال مشتری و سرور Connecting Clients and Servers

  • مرجع پخش - ایجاد بنیاد Player Authority - Laying the Foundation

  • مرجع پخش - با استفاده از SyncVar Player Authority - Using SyncVar

  • مرجع سرور Server Authority

وصل شدن Getting Connected

  • ایجاد حداقل محصول زنده Establishing a Minimum Viable Product

  • مدیر شبکه و کشف Network Manager and Discovery

  • در حال بارگیری صحنه معتبر سرور Server Authoritative Scene Loading

  • شی "پخش کننده" The 'Player' Object

  • تخم ریزی بازیکن Player Spawning

  • رویداد "بازیکن محلی پیوست" 'Local Player Joined' Event

  • رفع MouseManager Fixing MouseManager

  • انتخاب استراتژی همگام سازی حرکت Choosing a Movement Syncing Strategy

  • همگام سازی حرکت پخش کننده Syncing Player Movement

ارائه یک مسابقه Serving up a Match

  • خدمات چند نفره Unity - بررسی اجمالی Unity Multiplayer Services - Overview

  • ثبت نام پروژه Register the Project

  • پیاده سازی خواستگاری آنلاین Implementing the Online Matchmaker

  • برطرف کردن دوربین Fixing the Camera

  • غارت و تجهیز موارد Looting and Equipping Items

  • با استفاده از موارد Using Items

  • چند نفره فکر کردن - کار باقی مانده Thinking Multiplayer - Remaining Work

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش مبانی توسعه چند نفره در وحدت
جزییات دوره
1h 59m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.3 از 5
دارد
دارد
دارد
Andrew Bates
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andrew Bates Andrew Bates

اندرو یک مهندس نرم افزار با 3 سال تجربه در زمینه توسعه تجربه های بازی از بازی های کوچک واقعیت مجازی گرفته تا عناوین بزرگ ورزشی است که میلیون ها کاربر همزمان را پشتیبانی می کند. وی دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه بریتیش کلمبیا است. وی در طول مدت تصدی خود در UBC علاقه مند به تدریس و توسعه محتوای جذاب و جذاب دوره شد. پس از فارغ التحصیلی ، اندرو به توسعه جدیدترین عنوان FIFA EA برای تیم سرور پرداخت. علاقه اندرو در این است که مردم بدون توجه به سطح تجربه ، از اجرای پروژه ها از طریق کد و طراحی به هیجان بیایند.