نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره هودینی رویکردی فیلم بلند را به نسل رویه ای شهر پوشش می دهد. این کار شما را از ابتدا تا انتها طول می کشد ، دانش خود را از پایتون از ابتدا ، از مثالهای ابتدایی تا پیشرفته و بسیاری از تکنیک های دیگر در طول راه ایجاد کنید. با افزایش انتظارات در VFX ، همه چیز باید بزرگتر ، بهتر و سریعتر از همیشه قبل از. محیط های عظیم نیز از این روند مستثنی نیستند. در این دوره ، شهرهای رویه ای با هودینی و پایتون ، شما می آموزید که چگونه با ایجاد مشکل در ایجاد شهرهای وسیع CG ، استفاده از پایتون و تکنیک های مختلف هودینی ، ضمن حفظ کنترل هنرمندان در هر مرحله از راه ، مقابله کنید. ابتدا شما با خود پایتون آشنا خواهید شد و اینکه کجا و چگونه می توان از آن در هودینی استفاده کرد. در مرحله بعدی ، شما می آموزید که چگونه یک طرح شهر را با ساختمانهای مختلف ، بلوک به بلوک پر کنید و چطور این کار را با استفاده از پایتون انجام دهید. سرانجام ، پایتون مجدداً برای انجام کارهای سنگین در خط افق استفاده می شود ، ابزاری ساخته می شود که کنترل هنرمند بر ارتفاع ساختمان ها را تضمین می کند. شما از پایتون برای وارد کردن پرونده ها از دیسک ، خواندن و نوشتن روی پرونده ها ، پیگیری کارهای انجام شده ، ایجاد شبکه های گره ای به صورت خودکار و توسعه فناوری مورد نیاز برای کارکرد داخلی این مولد شهر ، استفاده خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما یک شهر بزرگ CG ایجاد می کنید که به طور خودکار ایجاد می شود و بر روی ابر نقطه ای حاوی تمام ویژگی های لازم قرار گرفته است. با داشتن این دانش ، می توانید بزرگ باشید در حالی که رد حافظه خود را تا حد ممکن کوچک نگه دارید.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
معرفی پایتون برای هودینی
Introducing Python for Houdini
-
معرفی مقدمه
Introducing the Introduction
-
ویرایشگر منبع Python
The Python Source Editor
-
ساختن ابزار قفسه
Building a Shelf Tool
-
گره پایتون - درگیری 1
Python Node - Wrangle 1
-
گره پایتون - درگیری 2
Python Node - Wrangle 2
-
گره پایتون - گره پوچ تبدیل شده
Python Node - Converted Null Node
-
PEP8 و Recap
PEP8 and Recap
آماده سازی پیش نیازها - قسمت 1
Preparing the Prerequisites - Part 1
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
بلوک های شهر
The City Blocks
-
The City Blocks - ایجاد خصوصیات با پایتون 1
The City Blocks - Creating Attributes with Python 1
-
The City Blocks - Creating Attributes with Python 2
The City Blocks - Creating Attributes with Python 2
-
The City Blocks - بسته بندی هندسه
The City Blocks - Geometry Packing
-
بلوک های شهر - بازیابی و تنظیم موقعیت
The City Blocks - Retrieving And Setting Position
-
واردات ساختمانها - نامگذاری کنوانسیون ها
Importing Buildings - Naming Conventions
-
وارد کردن ساختمانها - لیست فایلها در یک پوشه
Importing Buildings - Listing Files in a Folder
-
وارد کردن ساختمانها - مسدود کردن کد
Importing Buildings - Blocking out the Code
-
وارد کردن ساختمانها - افزودن و تنظیم ویژگیها
Importing Buildings - Adding and Setting Attributes
-
وارد کردن ساختمانها - تنظیم عبارت
Importing Buildings - Setting an Expression
-
شبکه واردات - اتصال چندین ورودی
The Import Network - Connecting Multiple Inputs
-
خلاصه ماژول
Module Recap
آماده سازی پیش نیازها - قسمت 2
Preparing the Prerequisites - Part 2
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
کپی کردن مهر زنی 1
Copy Stamping 1
-
کپی مهر زدن 2
Copy Stamping 2
-
تولید خوشه 1
Cluster Generation 1
-
تولید خوشه 2
Cluster Generation 2
-
خلاصه ماژول
Module Recap
شبیه سازی اصلی - قسمت 1
The Main Simulation - Part 1
-
معرفی ماژول
Introducing the Module
-
تغییر سیستم - 1
Tweaking the System - 1
-
تغییر سیستم - 2
Tweaking the System - 2
-
آماده سازی برای شبیه سازی اصلی - 1
Preparing for the Main Simulation - 1
-
آماده سازی برای شبیه سازی اصلی - 2
Preparing for the Main Simulation - 2
-
آماده سازی برای شبیه سازی اصلی - 3
Preparing for the Main Simulation - 3
-
شبیه سازی اصلی - 1
The Main Simulation - 1
-
شبیه سازی اصلی - 2
The Main Simulation - 2
-
ابر واحد بلوک نقطه ای
A Single City Block Point Cloud
-
خلاصه ماژول
Module Recap
شبیه سازی اصلی - قسمت 2
The Main Simulation - Part 2
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
پر کردن فضای باز در بلوک های شهر - 1
Filling up the Open Spaces in the City Blocks - 1
-
پر کردن فضای باز در بلوک های شهر - 2
Filling up the Open Spaces in the City Blocks - 2
-
پر کردن فضای باز در بلوک های شهر - 3
Filling up the Open Spaces in the City Blocks - 3
-
خودکار سازی شبیه سازی اصلی با پایتون - 1
Automating the Main Simulation with Python - 1
-
خودکار سازی شبیه سازی اصلی با پایتون - 2
Automating the Main Simulation with Python - 2
-
با استفاده از Wedge ROP و نوشتن در پرونده با پایتون
Using the Wedge ROP and Writing to File with Python
-
فیلتر کردن و وارد کردن پرونده ها با پایتون
Filtering and Importing Files with Python
-
ابر شهر
The City Point Cloud
-
خلاصه ماژول
Module Recap
ایجاد Skyline
Creating the Skyline
-
معرفی ماژول
Module Introduction
-
نقاشی آسمان - 1
Painting the Skyline - 1
-
نقاشی آسمان - 2
Painting the Skyline - 2
-
Skyline Code - داده های قد
The Skyline Code - Height Data
-
کد Skyline - آماده سازی ابر نقطه پایه
The Skyline Code - Preparing the Base Point Cloud
-
Skyline Code - موقعیت های نقطه ای
The Skyline Code - Point Positions
-
Skyline Code - while Loop
The Skyline Code - While Loop
-
کد Skyline - بخشهای ساختمان
The Skyline Code - The Building Sections
-
Skyline Code - قرار دادن ساختمان ها
The Skyline Code - Placing the Buildings
-
کد Skyline - بررسی کد شما
The Skyline Code - Examining Your Code
-
شهر نهایی
The Final City
-
خلاصه ماژول
Module Recap
-
ارائه نتایج نهایی
Final Result Presentation
نمایش نظرات