آموزش Unreal Engine: تجسم محصول

Unreal Engine: Product Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تجسم محصولات قبل از ساخت ، فرصت طراحی ، تکرار و فروش را بدون هزینه و تعهد ایجاد یک جسم فیزیکی فراهم می کند. در این دوره ، جوئل بردلی بهترین شیوه ها و تکنیک های استفاده از Unreal Engine را برای ایجاد و دستکاری تجسم در زمان واقعی به اشتراک می گذارد ، بنابراین سازندگان و شرکت ها می توانند همکاری کنند. ابتدا Joel نشان می دهد که چگونه هندسه موجود خود را به Unreal وارد کنید. در مرحله بعدی ، تنظیمات روشنایی ، از جمله نحوه کار با چراغ های کلیدی ، چراغ های حاشیه ای ، پر کردن چراغ ها و گزینه های نور روز را نشان می دهد. سپس ، او راه می رود که چگونه گزینه های روشنایی را تنظیم کند ، به لطافت ، کیفیت و وضوح بپردازد. وی همچنین چگونگی ایجاد مواد تعاملی و چگونگی تولید رسانه های سینمایی از تجسم را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • نصب موتور غیرواقعی
  • وارد کردن پرونده ها و حجم های مش
  • پردازش پس از کار
  • تنظیم چراغ ها
  • کار با نور تندرست
  • کنترل کیفیت و صافی
  • انتقال انسداد محیط
  • استفاده از ماده
  • ایجاد یک طرح متریال تعاملی
  • ساخت فیلم سینمایی از تجسم

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • معرفی موتور غیرواقعی Introduction to Unreal Engine

  • موتور غیرواقعی را نصب کنید Install Unreal Engine

1. واردات دارایی 1. Importing the Assets

  • پرونده های مش را وارد کنید Import the mesh files

  • وارد ماده شوید Bring in the Substance

2. تنظیم روشنایی 2. Setting Up the Lighting

  • حجم های مهم Importance volumes

  • فرآیند پس از انجام Post-process

  • چراغ اصلی Key light

  • چراغ لبه Rim light

  • نور را پر کنید Fill light

  • راه حل جایگزین نور روز Alternative daylight solution

3. تنظیمات تنظیمات Lightmass 3. Adjusting the Lightmass Settings

  • پرش مستقیم و غیرمستقیم Direct and indirect bounces

  • کیفیت و نرمی Quality and smoothness

  • قطعنامه های Lightmap Lightmap resolutions

  • انسداد محیط Ambient occlusion

4- ایجاد مواد 4. Creating the Materials

  • کف استودیوی فلزی Metal studio floor

  • ماده را بمالید Apply the substance

  • طرح مواد تعاملی ، قسمت 1 Interactive material blueprint, part 1

  • طرح مواد تعاملی ، قسمت 2 Interactive material blueprint, part 2

  • طرح مواد تعاملی ، قسمت 3 Interactive material blueprint, part 3

  • ضبط بازتاب مواد را تنظیم کنید Set up material reflection capture

5- ساخت سینمایی 5. Building a Cinematic

  • دوربین ها را ایجاد کنید Create the cameras

  • دنباله تنظیم کنید Set up a sequence

  • انیمیشن را ایجاد کنید Create the animation

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش Unreal Engine: تجسم محصول
جزییات دوره
1h 9m
24
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,143
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.