لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal Engine: تجسم محصول
Unreal Engine: Product Visualization
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تجسم محصولات قبل از ساخت ، فرصت طراحی ، تکرار و فروش را بدون هزینه و تعهد ایجاد یک جسم فیزیکی فراهم می کند. در این دوره ، جوئل بردلی بهترین شیوه ها و تکنیک های استفاده از Unreal Engine را برای ایجاد و دستکاری تجسم در زمان واقعی به اشتراک می گذارد ، بنابراین سازندگان و شرکت ها می توانند همکاری کنند. ابتدا Joel نشان می دهد که چگونه هندسه موجود خود را به Unreal وارد کنید. در مرحله بعدی ، تنظیمات روشنایی ، از جمله نحوه کار با چراغ های کلیدی ، چراغ های حاشیه ای ، پر کردن چراغ ها و گزینه های نور روز را نشان می دهد. سپس ، او راه می رود که چگونه گزینه های روشنایی را تنظیم کند ، به لطافت ، کیفیت و وضوح بپردازد. وی همچنین چگونگی ایجاد مواد تعاملی و چگونگی تولید رسانه های سینمایی از تجسم را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
نصب موتور غیرواقعی li>
وارد کردن پرونده ها و حجم های مش li>
پردازش پس از کار li>
تنظیم چراغ ها li>
کار با نور تندرست li>
کنترل کیفیت و صافی li>
انتقال انسداد محیط li>
استفاده از ماده li>
ایجاد یک طرح متریال تعاملی li>
ساخت فیلم سینمایی از تجسم li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
معرفی موتور غیرواقعی
Introduction to Unreal Engine
موتور غیرواقعی را نصب کنید
Install Unreal Engine
1. واردات دارایی
1. Importing the Assets
پرونده های مش را وارد کنید
Import the mesh files
وارد ماده شوید
Bring in the Substance
2. تنظیم روشنایی
2. Setting Up the Lighting
حجم های مهم
Importance volumes
فرآیند پس از انجام
Post-process
چراغ اصلی
Key light
چراغ لبه
Rim light
نور را پر کنید
Fill light
راه حل جایگزین نور روز
Alternative daylight solution
3. تنظیمات تنظیمات Lightmass
3. Adjusting the Lightmass Settings
پرش مستقیم و غیرمستقیم
Direct and indirect bounces
کیفیت و نرمی
Quality and smoothness
قطعنامه های Lightmap
Lightmap resolutions
انسداد محیط
Ambient occlusion
4- ایجاد مواد
4. Creating the Materials
کف استودیوی فلزی
Metal studio floor
ماده را بمالید
Apply the substance
طرح مواد تعاملی ، قسمت 1
Interactive material blueprint, part 1
طرح مواد تعاملی ، قسمت 2
Interactive material blueprint, part 2
طرح مواد تعاملی ، قسمت 3
Interactive material blueprint, part 3
ضبط بازتاب مواد را تنظیم کنید
Set up material reflection capture
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات