لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد عکس های محصول در مایا
Creating Product Shots in Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
ایجاد عکس های محصول مجازی ، نیاز به عکاسی را کاهش می دهد. اما این عکس ها باید به طور دقیق سایه ، روشن و ارائه شوند تا واقع گرایانه به نظر برسند. آن وقت است که به مایا روی می آورید. مجموعه ابزار آن برای مواد و روشنایی تقریباً بی حد و حصر است. در این دوره ، شما یاد می گیرید که یک محصول را در مایا سایه بزنید ، روشن کنید و ارائه دهید. Aaron F. Ross راهنمای شما در کل جریان کار تولید است ، شروع با یک مدل CAD از قبل ساخته شده. هارون از سایه بان mia_material_x mental ray استفاده می کند ، چندین تنظیم روشنایی مختلف را ایجاد می کند ، برای جدا کردن پاس ها ، و اصلاح رنگ را در Adobe After Effects ارائه می دهد. بگذارید قدرت مایا به شما کمک کند تا رندر محصول را در بهترین حالت ارائه دهید.
آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه با 3ds Max همان اثر را ایجاد کنید؟ ایجاد عکسهای محصول در 3ds Max em> را بررسی کنید.
موضوعات شامل:
درک چیدمان صحنه ، سلسله مراتب و لایه های نمایش li>
کار با mia_material_x
ایجاد و بهینه سازی چراغهای منطقه اشعه ذهنی li>
ایجاد بازتاب با کارتهای سفید خود روشن li>
ارائه روشنایی غیرمستقیم با گردهمایی نهایی li>
نورپردازی مبتنی بر تصویر با پرونده های دامنه دینامیکی بالا li>
ارائه به قالب پرونده 32 بیتی li>
صرفه جویی در مواد و اجزای نورپردازی برای ارائه پاس ها li>
افزودن انسداد محیط li>
لایه بندی و اصلاح رنگ در افتر افکت li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. تخریب صحنه
1. Laying Out the Scene
وارد کردن یک مدل CAD
Importing a CAD model
تنظیم واحدها و گزینه های شبکه
Setting units and grid options
حرکت دوربین های مشاهده
Moving viewport cameras
مدیریت سلسله مراتب صحنه
Managing the scene hierarchy
ایجاد لایه های نمایش
Creating display layers
مدل سازی یک میز
Modeling a tabletop
مدل سازی یک حوزه محیطی
Modeling an environment sphere
ایجاد یک دوربین
Creating a camera
قاب را تنظیم می کند
Framing the shot
2. نورپردازی استودیو
2. Studio Lighting
ایجاد یک هدف آزمایش پراکندگی ایده آل
Creating an ideal diffuse test object
پرتونگاری را فعال می کند
Enabling mental ray
تنظیم گردش کار با نورپردازی خطی
Setting up a linear lighting workflow
ایجاد چراغ های منطقه
Creating area lights
ساخت کارت های سفید
Building white cards
تمرکز چراغ ها
Focusing the lights
شدت کنترل
Controlling intensity
تنظیم نمونه نور منطقه
Adjusting area-light samples
بهینه سازی جمع آوری نهایی
Optimizing Final Gathering
3. مدل های سایه بان با مواد
3. Shading Models with Materials
ایجاد سایه بان با mia_material_x_passes
Creating shaders with mia_material_x_passes
ایجاد یک ماده محیطی
Creating an environment material
سفارشی کردن مواد کروم
Customizing a chrome material
ایجاد یک ماده قرص بازتابنده
Creating a reflective tabletop material
بازتاب نقشه و شفافیت
Mapping reflection and transparency
تاری نقشه نقشه
Blurring a file map
تنظیم رنگ با RemapHSV
Adjusting colors with RemapHSV
سایه کارتهای سفید
Shading white cards
چراغ استودیو تنظیم دقیق
Fine-tuning studio lights
اضافه کردن یک بافت سه بعدی رویه ای
Adding a procedural 3D texture
ایجاد یک ماده فلزی نقاشی شده
Creating a painted metal material
سفارشی کردن مواد شیشه ای
Customizing a glass material
درک انسداد محیط در mia_m Material
Understanding ambient occlusion in mia_material
استفاده از انسداد محیط در یک شبکه سایه بان
Applying ambient occlusion in a shading network
4. نورپردازی مبتنی بر تصویر
4. Image-Based Lighting
درک روشنایی مبتنی بر تصویر
Understanding image-based lighting
اضافه کردن روشنایی مبتنی بر تصویر
Adding image-based lighting
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات