آموزش طراحی و تجسم مسکونی: توسعه مفهوم

Residential Design and Visualization: Concept Development

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: همه خانه های عالی با یک مفهوم عالی شروع می شوند. طراحی های مسکونی از مشتری ، معماری موجود و تخیل طراح الهام می گیرند. این دوره نشان می دهد که چگونه می توان این ایده ها را گرفت و آنها را در مطالب ارائه شده برای یک خانه خانوادگی مجزا قرار داد. مربی جورج مائستری با استفاده از یک نرم افزار دو بعدی و سه بعدی ارزان قیمت مانند SketchUp ، از طریق یک سری مراحل ساده و آسان برای دنبال کردن پیشرفت می کند. وی تکنیک هایی را برای انجام تحقیقات معرفی می کند. ایده های خود را ترسیم کنید ایجاد مطالعات گسترده مسدود کردن طرح کف با دیوارها ، پنجره ها و درها ؛ و افزودن جزئیات خارجی و داخلی. سرانجام ، یاد بگیرید که تصاویر ، فیلم ها و حتی یک واقعیت مجازی را در مفاهیم خود ایجاد کنید که به مشتریان در درک نتایج کمک می کند.
موضوعات شامل:
  • یافتن الهام
  • طراحی و ترسیم
  • کار به صورت سه بعدی
  • تصور ساختار ، از پایه تا سقف
  • افزودن رنگ ، بافت و جزئیات
  • ایجاد نقشه ها و ارتفاعات دو بعدی
  • ایجاد گشودنی های ویدیویی
  • ایجاد تجسم واقعیت مجازی با استفاده از موتورهای بازی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ایجاد یک مفهوم مفهومی برای یک خانه تک خانواده Create a conceptual rendering for a single-family home

  • با استفاده از پرونده های نمونه Using the sample files

1. مراحل اولیه 1. Initial Processes

  • نیاز مشتری Client requirements

  • تصاویر الهام بخش و مرجع Inspiration and reference images

  • رسم و ترسیم کنید Sketch and draw

  • به صورت سه بعدی کار کنید Work in 3D

  • مسدود کردن و جمع کردن به صورت سه بعدی Blocking and massing in 3D

  • خطوط سقفی را در نظر بگیرید Consider rooflines

2. ساختار را مفهوم سازی کنید 2. Conceptualize the Structure

  • گردش کار ماژولار Modular workflow

  • پایه Foundation

  • توسعه طرح کف Development of the floor plan

  • طرح طبقه را مسدود کنید Block out a floor plan

  • دیوارهای بیرونی Exterior walls

  • دیوارهای داخلی Interior walls

  • یک سقف اضافه کنید Add a roof

  • درب و پنجره Door and window openings

  • ترتیب ویندوز Arrange windows

  • جزئیات بیرونی Exterior details

  • جزئیات داخلی Interior details

  • رنگ و بافت اساسی اضافه کنید Add basic color and texture

3. تجسم در 2D 3. Visualize in 2D

  • برنامه های کف را ایجاد کنید Create floor plans

  • ارتفاعات ایجاد کنید Create elevations

  • هنر مفهوم را توسعه دهید Develop concept art

  • پیشرفت در نرم افزار Walkthroughs in software

  • پیشرفت های ویدیویی Video walkthroughs

4- در موتورهای بازی تجسم کنید 4. Visualize in Game Engines

  • دارایی ها را به یونیت وارد کنید Import assets into Unity

  • با چراغ و مواد کار کنید Work with lights and materials

  • مشاهده با استفاده از ناوبری بازی View using game navigation

  • واقعیت مجازی (VR) را تنظیم کنید Set up virtual reality (VR)

  • Teleport در VR Teleport in VR

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش طراحی و تجسم مسکونی: توسعه مفهوم
جزییات دوره
2h 42m
31
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
22,285
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.