لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش طراحی UX برای ابزارهای توسعه دهنده
UX Design for Developer Tools
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اگر برای طراحی یک ابزار توسعه آماده هستید ، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، این دوره شما را به راه خود می اندازد. با جسی فریمن همراه باشید تا اصول طراحی UI و نحوه استفاده از اصول UX را هنگام طراحی رابط ها توضیح دهد. با نگاهی به طراحی موتور بازی Pixel Vision 8 ، او منطق طرح اجزای استاندارد را شکسته است. او درباره الگوهای طراحی ، یکسان سازی ، چالش های تجربه کاربر و موارد دیگر بحث می کند. علاوه بر این ، او به شما کمک می کند تا با کمک به شما در ایجاد نوار ابزار ، انتخاب پالت رنگ ، افزودن نوارهای عملکرد و موارد دیگر ، طراحی ابزار dev خود را شروع کنید.
موضوعات شامل:
رابط ابزار توسعه دهنده li>
طراحی در محدودیت ها li>
رابط کاربری Pixel Vision 8
ایجاد یک زبان مشترک UX li>
استاندارد سازی م componentsلفه های رابط کاربر li>
طراحی برای وضوح های کوچک li>
افزودن نوار ابزار و میله های اقدام li>
تعیین محدودیت برای سادگی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
1. طراحی ابزارهای طراحی
1. Designing Dev Tools
مرور کلی ابزار
Dev tool overview
طراحی در محدودیت ها
Designing within constraints
درک UI ابزار
Understanding tool UI
2. اصول مشترک UX
2. Shared UX Principles
رابط کاربر در PV8
The UI in PV8
ایجاد یک زبان مشترک UX
Creating a common UX language
جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.
جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.
نمایش نظرات